No niin. Linjoilla taas ja hieman päivittyneempänä
Jos ei ole hääviä negan tuijottelu testitikussa, niin ei kuullosta mukavalta ""väärät"" haamutkaan. Harmin harmi Suvi. Taisi sitten tällä kertaa olla kyseessä ""kemiallinen raskaus""

Hyi, kylmän kuuloinen termi.
ISOPit menkanneille ja PQ jännääville.
Milloin siis Katan ja Julian piinat ratkeaa? Anteeksi maalaisuuteni, olen juuri kyllästänyt surkean muistini ylisuurella määrällä tahkoojatietoutta...
Aniliinin pitäjässä on sitten pantu kunnolla tuulemaan! Haluavat varmaan pieneen kuntaan kiihkeästi uusia veronmaksajia

Toivottavasti lapa on mennyt hyvin (siis teknisesti) ja uutiset ovat hyviä (=masussa asiat ok). Samoin Tiitun ssg-kuulumiset kiinnostavat kovasti. Laittakaahan molemmat raporttia.
Viviennelle (olihan oikeat vokaalit ja oikein päin...?) teretuloa taustalta parrasvaloihin!
Mukavaa, että Siirapilla on hyviä ultraterveisiä! Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun saakka.
Sari on siis törmännyt sukanpyörittäjään! Toivottavasti saat asiat järjestykseen nupissa&rinnassa. Toisaalta ihastuminen voi olla vakisuhdettakin piristävä sattumus. Tietty se edellyttää, ettei ylitä teoissa sellaisia rajoja, että tulee huono omatunto...
Mulla mies tietää että kirjoittelen tahkoojiin. Kerron joskus jopa teidän kuulumisia... Siis en mitään eritetarinoita (!), mutta jotain joskus. Kerranhan se vitsaili, että osallistuu keskusteluun nimimerkillä ""Surun murtama mies""

Eipä ole näkynyt! Ei sitä taida oikeasti tällainen turinointi kiinnostaa tarpeeksi, että viitsisi mun tarinoita vahtia. Onneksi! Taitaa olla tyytyväinen vain, kun vähän säästyy mun vauvakuumeen polttamilta mietinnöiltä.
SuklaaG: Vaalea maitosuklaa uppoaa parhaiten = Fazerin sininen. Hyvänä kakkosena on geissa. Liköörikonvehdit ja muut viinamömmöt jää syömättä kokonaan. Haluan juoda nauttimani alkoholin ja syödä suklaan!
Jaahas. Miehen pitää päästä nettipankkiin maksamaan raksamiehille viimeiset tilit, joten tässäpä nämä tältä päivältä. Öitä!