Tahkoojat #88

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Piritta, mä katson myös tuota Olet mitä syöt-sarjaa ja tykkään kyllä. Aika uskomattomia ruokavalioita sitä tosiaan ihmisillä näyttä olevan, eikä mitään käsitystä vitamiineista ja muista. Tosin on niitä syömisiä varmaan vähän tuossa dramatusoitukin...Mutta hyviä tuloksia he saavaat aikaan. Itseasiassa eilisen jakson nainen oli työkaverini tuttu ja hän kertoi, että kyseinen nainen on laihtunut 20 kiloa lisää vielä ohjelman jälkeen, hyvähyvä.

Heips!

Voih, etelän lämpöön. Työkaveri juuri kertoi, että lähtee marraskuussa Mauritiukselle. Ja me kun niin olemme miehen kanssa siitä kohteesta haaveilleet. Ja Katakin vielä Thaimaahan. Auts. Hinoa kumminkin.

Julialle veilä tsemppiä.

Sandemanille tiedoksi, että näin unta jossa olit vastaanotolla ultrassa. Siinä mietittiin että onkos tämä nyt 8+3 vai jotain muuta viikkoja. Tuntui niin todelta! Toivotaan parasta. ;)

Lehtiä en lue ollenkaan. Kaikki Pirkat ja Yhteishyvätkin jää aina lukematta. Tilaa en mitään lehteä. Paitsi tietysti kaikki ne jäsenlehdet: Koiramme, Hippos ym. yhdistysten lehdet.

(.) Eilinen vuodatus ja itsensä kiusaaminen auttoi. Aamulla mittasin lämmöt ennen sängystä nousua ja laskeneet olivat.
Vessareissulla jo siiten totuus paljastui. Täti tuli. Jee, ilman teroja! Onneksi tein fiksun päätöksen enkä alkanut niitä nappailla. Kierroksi tuli näin ollen 31 tai 32 riippuen siitä laskenko kp ykköseksi tämän vai huomisen. Nyt vuoto ei kuitenkaan ole vielä kunnollista. Eli varmaan sitten se 32 ja kp 1 huomenna.

Tässä kierrossa sitten Clomeja 2/pv. Kertokaas otetaanko ne 1 tabl 2 krt/pv vai 2 tbl/kerran päivässä!!???!! Tiitu?? Kastehelmi??

Sanelma:-)))))))) olisitpa ennustajaeukko, mulle kelpaisi tuollainen sun uniskenario todella loistavasti! Ja onnittelut myös terottomasta menkkojen saapumisesta, jostain se positiivisuus pitää repiä!

Aniliinin lapassa yritän olla virtuaalisesti suojelusenkelinä, saisivatpa kaiken endon pois!!

Tiitulle tsempit SGGhen, se nyt on vaan yksi näistä jutuista mitä meidän naisten täytyy käydä läpi. Kivut unohtaa aika nopeasti jos uutiset on hyviä!

Tilasin sitten Koti ja Keittiö lehden:-). Ei kai yksi 25 egee tässä konkurssissa niin vaikuta. Kun pitäisi sitä mökkiäkin ja sen sisustusta suunnitella:-).

Taidan mennä lounaalle ja pysytellä kaukana apteekeista:-))) etten sorru ostamaan testiä.

Sanelma, mää otin vuosi sitten clomeja kaks tabua kerralla, mutta ohjetta siihen en saanut, enkä jaksanut alkaa soittelemaan. Vedin vaan ihan pokalla molemmat kerralla. Toivottavasti jollain muulla on oikeata tietoa.
Kiitos vaan sullekin mun tsemppaamisesta. Kyllä tämä tästä.

Hei uneksippa meistä muistakin ;)) Jos vaikka olis hyvä enne.

Sanelma, mulla on myös 2 tabua clomeja, kerralla määräsi lääkäri. Olen jostain muusta ketjusta lukenut, että joillekin on määrätty myös 1 aamuin illoin, joten molemmat varmaan käy. Apteekissa sanoivat, että sillä ei ole merkitystä, kumpikin tapa yhtä hyvä. Mulla on helpompaa muistaa, kun otan molemmat aamulla.

Aniliinille tosiaan peukutusta lapaan. Toivotaan, ettei mitään endoon viittaavaa edes löydy vaan kaikki on puhdasta. SSG:tä eivät tee suoraan sellaisenaan (kai), mutta tarkistavat tuubat. Omasta lääkärikokemuksestani voisin sanoa, että kannattaa varmaan ennen nukutusta sanoa, että muistakaa katsoa putket :) Nukutus ei ole musta paha rasti, joten hyvin se homma varmasti menee.

Tiitulle myös peukkuja ssg:hen. Ei se ole niin paha rasti. Tärkeää tietoa se kuitenkin tarjoaa, ja voithan sä olla niitä onnekkaita, joilla se ei tunnu missään :) Toivotaan siis niin.

Itse olen saanut jostain ihan hirveän työboostin päälle. Tällaista kun se olisi aina, niin avot. Pahoin pelkään, ettei tämä tahti ikuisuuksia kestä, mutta musta ainakin huomaa, että työnantajan kannattaa vähän motivoida ja tarjota kivoja bileitä, niin sitä jaksaa taas erilailla. Illalla olisi kotona sellaista ikävää ""siivousurakkaa"" (terassikamojen roudaus terasille ja talviteloille rempan jälkeen), joten voimat varmaan hyytyy ennen sitä. Tämäkin on vähän vaiheessa, kun itse en saa kaikkia kamoja vietyä ja mies on aina jossain :( Huoh, ymmärrän että se musa-homma on sille tosi tärkeää, eikä sillä.. Mä viihdyn hyvin kotona yksinkin,mutta harmittaa vaan kun noi isommat urakat sitten jäävät roikkumaan. Pitäs varmaan pyytää aina jotain isää tai muuta tuttua miestä auttamaan, niin saisi hommat kerralla kuntoon.

Helou!!

Paino on mullakin pudonnut -3,5kg tän syysjumpan aikana, yes!! Ja toivottavasti kiinteytystäkin on tapahtunut.

LehtiG: Mä tilaan Annan ja Kodin kuvalehden, mies on kyl tilannut seiskan:=), tulee sekin aina selattua, mutta on se kyllä semmonen lehti että huh huh. ja tietty hesari laatikoon aina kanssa tipahtaa.

Mieli alkaa tasoittua onneksi, mutta riittähän näitä väreitä ilmaan vielä pitkäksi aikaa.

Hellou!! Nyt paljon onnentoivotuksia; Aniliinille lapaan, Tiitulle ssg:hen ja eikös se Hertan Sööperin käynti ollutkin jo tällä viikolla??
Kannattaa vaan Aniliini sanoa että kattoo ne röörit samalla, ne ei kuulemma tee sitä automaattisesti jos ei pyydä.

Sandeman, kyselit siitä testauksesta. Itsehän mä tein niin että samana aamuna kun mulla oli se aika Sööperille, tein testin. Ihan siksi että pihinä ajattelin että en maksa sitä käyntiä jos sellainen plussaihme olisi tapahtunut (no ei ollut). Hän kuitenkin ottaa aika ison lääkärinpalkkion muihin verrattuna ja mullakin se kustannus oli 123 euroa mitä jäi itse maksettavaksi käynnistä+ultrasta.
Mutta tottakai teet miltä susta itse tuntuu ja toivotaan että jos ne menkat alkaa niin alkais sitten hyvissä ajoin ennen sitä käyntiä. Mulla oli silloin vasta kp24 ja ne endopesäkkeet tuntui ihan hyvin.
PQ kuitenkin...you know!

LehtiG: mulle tulee lehtiä paljon töihin, mitään en itse tilaa kotiin. Anna, Menaiset, Koti&Keittiö, Cosmopolitan, Trendi, Kotivinkki, Kodin kuvalehti, Gloria, Kotiliesi, Kotilääkäri, Suosikki, Seura jne. Eli ihan kauheesti. Vauva-lehtikin tuli kerran (mitä ironiaa...)
Sisustuslehdistä diggailen eniten. Sitten tulee aina kauhee sisustuskuume!

Jes, Keijis, kiitos infosta, olikin jo päässyt unohtumaan sun testauksesi ennen Sööperin vastaanottoa. Laskin huvikseni mikä kp olisi jos silloin ens keskiviikkona vielä tarttis testata = kp38. Ja never ever ei oo kierto ollut niin pitkä. Tarvii siis toivoa että menkat alkais pian että saisi ne alta pois. Sellaisiin plussaihmeisiin en oikein enää usko, liian monta pettymystä. Ehkä sitten kun ollaan hoidoissa niin usko palaa? Kun IVFssä voidaan poistaa niin monta hazarditekijää vrt luomuun (kohtaako munis ja simot, onko oikea aika etcetc)

Hertalla oli tosiaan Sööperin aika tänään, tulepas kertomaan kuulumiset!!

Ankaraa mä edelleen houkuttelen astumaan esiin pimennoista, Viviennekin rohkaisi mielensä ja liittyi meihin!

Suruuuuuuuuu, onko meidän pohjoisen ääni kadonnut? Etelän vellihousut täällä vaan jorisee...

Moonista olisi mukava kuulla kuulumisia, joko elämä vaikuttaa valoisammalta?

Pikaiset kuulumiset täältäkin! Kuumetaudin jälkeen iski keuhkotauti, sain antibiootit ja 2 päivää saikkua. Tänään tosiaan Sööperille, kiitoksia vaan tsempeistä. Onkohan kierron päivällä väliä endon pongaamisen kannalta? Tänään kp 8.

Koti ja keittiö on hyvä lehti. Siinä on sopivasti sisustusjuttuja mutta aina myös joku matkailujuttu. Mulle tulee Kodin kuvalehti, tilasin kun sain miehen kautta vuodeksi puoleen hintaan. Sisustuslehtiä tulee ostettua muutenkin, joskus Anna tms.

Peukkuja operaatiopöydälle menijöille! Ja Sarille tsemppiä, miten asiat sitten menevätkään... Mulla ei ole vielä 4 vuoden seurustelun jälkeen ollut ihastumisia. Mutta flirttailla kyllä osaan...

Miks pitää mennä vakoilemaan tuonne muihin ketjuihin. Ei tule muuta kuin pahamieli. Ekasta yrityskierrosta (kierrot 17-21!!!) tärppi ja sitä rattaa. Onnittelut sille plussanneelle.

Argh. Eihän se ole multa pois mutta kuitenkin.

:((

No, kyllä se sitten selviä sulle Sandeman testaamatta ennen Sööperiä joten PQ taas! Toivotaan että alkaa pian tai sitten ei yhdeksään kuukauteen :)
Ei siihen tärppiin varmaan kukaan meistä enää usko tietyssä kierrossa, se on varmasti todellinen yllätys kun näin käy!
Itse mä vaan odotan sitä lapaa että olis tsemejä tai edes itä NKL:n käyntiä...mies varmaan testataan joka tapauksessa ennen mun lapaa.

Hertta, ei kai sillä suurta väliä, siis kp:llä endon kannalta, ne pesäkkeet vaan tietysti täyttyy verellä loppukiertoa kohti ja on ehkä arempia tms. helpompi paikallistaa. Mutta kyllä varmasti osaava lääkäri näkee tilanteen aina. Onkos sua ultrattu koska? Sekin kertoo paljon sitten tänään.

Mä oon saanut käsityksen että Ankara ei taida olla tahkooja vaan omaa jälkikasvua ja kommentoi meidän juttuja täällä, oonko oikeessa? Ja lähinnä just siis lapsiin liittyviä asioita, kun esim. pohdittiin sitä että miksi ne muksut pitää ottaa illanistuijaisiin mukaan että kaikkien pitää istua hissunkissun ...

No niin, mites sitä jaksais vielä töitä tehdä vähän aikaa? Oon muuten loppuviikon out of office, että jää varmaan tänne kirjoittelut.

Sain just tietää että kaksi työmatkaa tulee lokakuun tokalla viikolla peräkkäin, niin et ti-la oon reissussa, heti iski paniikki että miten mä sitten ensi kierron ultrat hoidan? Oon niin varma ettei nyt tärppää, että pakko miettiä, kun edellisellä viikolla alkais sitten piikitykset. Pääsen silloin ti ultraan mutta seuraavan kerran ma, enkä kyllä halua odottaa yhtä kiertoa. Ainoa ratkaisu on että yritän pitkittää lugeilla muutaman päivän tätä kiertoa niin et siinä vaiheessa ei voi olla vielä irtoamisvaihe, ja sitten rukoilla Tarjaa että se antaa mun olla viikon ultraamatta, kun annostus oli kumminkin nytkin hyvä. Olipas sekavaa...ymmärsiköhän kukaan..

Päivää!

Oikeassa olet Keijukainen. Tasapainotan teitä ja yritän siis pitää kaikki vauvahaaveet kaukana mielestäni. Paitsi, että luen teidän kuulumisia; toivon ja odotan aina mukavia uutisia. :)Pyörittelen kylläkin välillä päätäni kaiken maailman hoidoille ja hurjalle kiireelle onnistua lapsenteossa ( en siksi, että itse olisin nopeasti onnistunut vaan siksi että maailma on muuttunut). Ymmärrän kuitenkin teitä täysin enkä tuomitse.

Pidätte minut ajantasalla lapsettomien (vielä) elämässä. Luen kadehtien viikonlopuistanne ja matkoistanne. Olen jäänyt koukkuun. Olen kotona at the moment ja kolmea lasta hoitelen. Välillä kiroan ne alimpaan paikkaan ja usein kiitän luojaa terveistä lapsista.

Ensimmäistä tahkottiin lähes vuosi (ilman tikutteluja ja muita) ja toiset tuli heti. Kroppa kai tottuu ottamaan vastaan simppoja...:) Toivottavasti en aiheuta ikäviä fiiliksiä. Ja kateus mistä puhuitte; senhän voisi korvata katkeruus-sanalla. (jos kateus ei tunnu oikealta)

Jatkan taustailua ja kommentoin välillä.

Sari oliko se poika-viesti sulle??? Vai mikä se oli?

Huh mikä sulku-viesti!!

Netti pelittää eikä sivut ole jumissa tänään!!!! Vau, vau ja vau!!

Pikaisesti lukaisin tämän ketjun ja hurjasti on kuulumisia. Pitänee kahlata illan päälle vielä pari aiempaa ketjua niin olen taas back in business. Jätän kommentoinnit ja toivotukset tuonnemmaksi, kun ei ole vielä kokonaiskuva oikein hanskassa...

Raksalle pitää taas vääntyä välillä, joten nopeasti pohjoisen kuulumisia... Kp 17 kävin gynellä sanomassa päivää. Ei ultrannut, käski varata uuden ajan seuraavassa kierrossa kp10, että näkee limiksen tilanteen. Ei lähetettä verikokeisiin, kun kuulemma ultra kertoo tarpeeksi. Ei tarvetta tutkia miestä, kun on jo pätevyytensä todistanut... Pikaisen sisätutkimuksen teki, siinä ei erikoista. Lupaili clomeja jatkossa. Taisi siis epäillä, että olisi hormonihäiriö päällä, muttei antanut clomeja vielä kun haluaa tarkastaa sen limiksen alkukierrosta ensin. Onkos muille tullut samanlaista kommenttia? Ja muistutti tietysti, että vuoden laskeminen alkaa km:sta uudelleen. Joojoo.

Nyt on meneillään kp24, ja heureka, tässä kierrossa ovuloin kp21!! Kaikki on mennyt aivan oppikirjan mukaan; limatulppa, limat (harvinaista minulla), KIVUT, lämmöt, ovistikut. Luulenpa ettei moista ole km:n jälkeen tapahtunutkaan, eikä ennen km:akaan kuin sen yhden kerran. Että jos ei nyt tärppää, niin ei liene pahitteeksi niitä clomeja popsia jatkossa.

Yritän palailla vielä illalla, mutta nyt kutsuu raksa...

No niin. Linjoilla taas ja hieman päivittyneempänä :)

Jos ei ole hääviä negan tuijottelu testitikussa, niin ei kuullosta mukavalta ""väärät"" haamutkaan. Harmin harmi Suvi. Taisi sitten tällä kertaa olla kyseessä ""kemiallinen raskaus"" :( Hyi, kylmän kuuloinen termi.

ISOPit menkanneille ja PQ jännääville.

Milloin siis Katan ja Julian piinat ratkeaa? Anteeksi maalaisuuteni, olen juuri kyllästänyt surkean muistini ylisuurella määrällä tahkoojatietoutta...

Aniliinin pitäjässä on sitten pantu kunnolla tuulemaan! Haluavat varmaan pieneen kuntaan kiihkeästi uusia veronmaksajia :D Toivottavasti lapa on mennyt hyvin (siis teknisesti) ja uutiset ovat hyviä (=masussa asiat ok). Samoin Tiitun ssg-kuulumiset kiinnostavat kovasti. Laittakaahan molemmat raporttia.

Viviennelle (olihan oikeat vokaalit ja oikein päin...?) teretuloa taustalta parrasvaloihin!

Mukavaa, että Siirapilla on hyviä ultraterveisiä! Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun saakka.

Sari on siis törmännyt sukanpyörittäjään! Toivottavasti saat asiat järjestykseen nupissa&rinnassa. Toisaalta ihastuminen voi olla vakisuhdettakin piristävä sattumus. Tietty se edellyttää, ettei ylitä teoissa sellaisia rajoja, että tulee huono omatunto...

Mulla mies tietää että kirjoittelen tahkoojiin. Kerron joskus jopa teidän kuulumisia... Siis en mitään eritetarinoita (!), mutta jotain joskus. Kerranhan se vitsaili, että osallistuu keskusteluun nimimerkillä ""Surun murtama mies"" :D Eipä ole näkynyt! Ei sitä taida oikeasti tällainen turinointi kiinnostaa tarpeeksi, että viitsisi mun tarinoita vahtia. Onneksi! Taitaa olla tyytyväinen vain, kun vähän säästyy mun vauvakuumeen polttamilta mietinnöiltä.

SuklaaG: Vaalea maitosuklaa uppoaa parhaiten = Fazerin sininen. Hyvänä kakkosena on geissa. Liköörikonvehdit ja muut viinamömmöt jää syömättä kokonaan. Haluan juoda nauttimani alkoholin ja syödä suklaan!

Jaahas. Miehen pitää päästä nettipankkiin maksamaan raksamiehille viimeiset tilit, joten tässäpä nämä tältä päivältä. Öitä!

Huomenta teille ja anteeksi, että olen ollut ns. poissaoleva näiden juttujeni kanssa.

No eilen vedettiin sitten tämän neidin alta matto oikeen kunnolla, bulevardilta tuli tämä odotettu kirje.

Siittiöiden määrä 21 milj. tilavuus 6 milj. Liikkumattomia siittöitä 88% ja liikkuvia loput ties mihin suuntaan seilaavat. 95% epämuodostuneita ja 5% ns. muita. Ph arvo ylittää rajan ja kaikki muut sitten alittuvat kunnolla tai ovat muuten vaan paskoja. Normaali hedelmöittyminen ei mahdollista!!!!!

Huomenta! Tsemppiä Sari. Taitaa sitten teidänkin alkaa miettimään jotain hoitoja...?

).( Tuubat auki (suora lainaus Brunon paperista:))! Jee! Tutkimus oli mun kohdalla erittäin helppo, ei oikeastaan tuntunut sen kummemmalta kuin normaali gynetutkimus. Olokin oli sen jälkeen ihan normaali, olin itseasiassa illalla jo jumpassa;) Vuotoakaan ei (ole vielä ainakaan) tullut. Maksettavaksi jäi itselle 106 egeä, ei tosiaankaan paha hinta mielenrauhasta. Diagnoosi siis, munatorvet auki, lieväasteinen PCO (mikä ei siis ollut yllätys). Bruno sanoi myös, että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, ihme juttu, että kuulin sen nyt ekaa kertaa!

Mukavaa torstaita kaikille!

Olipas virkistävää kuulla Surun juttuja, hyvä, että linjat vihdoin pelittävät :)

Sarille voimia eteenpäin. Nuo tulokset tuntuvat musertavilta sen aikaa kunnes pääsee lääkärin juttusille ja suunnittelemaan miten asiassa edetään. Muista, että vaikka luomusti ei olisikaan mahdollista, niin noilla arvoilla kun siittiöitä kuitenkin on, niin hoidot varmasti tepsivät.

Tiitullapa oli hyviä uutisia, vai tuubat auki ;) Ja hino hommahan sekin, että pco on lievä.

Kuulkaa siskot, määhän pähkäilin eilen sen testaamisen kanssa. Lääkäri käski testata vasta perjantaina...loput varmaan arvaattekin..joo, testasin jo tänä aamuna. Aconin 10 yksikköön reagoivalla testillä ja kuinkas kävikään; kaksi viivaa siihen tuli. Noh, eipä hypitä vielä innosta, nimittäin niin kuin eilen tuskailin, että jos on plus jo tänään, niin luulen, että se on hoidon hcg jämiä. No niinhän nyt sitten pelkäänkin.
Antakaa vaan satikutia kun menin testaamaan, mutta en vaan pystynyt odottamaan. Nyt sitten kärvistelen huomisaamuun, että voin testata uudestaan. Leijun tietysti jo lähellä taivasta, mutta huomenna vasta uskallan luottaa tulokseen, mikäli vielä viivat tulevat.
Onko teistä kukaan testannut Acon 10:llä? Mää oon aiemmin testannut sellasilla, jotka reagoivat 25 yksikköön. Kontrolliviiva pärähti siihen heti ja sitten pikkuhiljaa alkoi piirtyä (joo-o tuijotin sitä kokoajan) toinenkin viiva. Toinen viiva ei ollut kovin vahva kontrolliin verrattuna, mutta ihan selvästi näkyvillä ja se tuli jo viiden minuutin kuluttua. Tiedän, mitäs menit testaamaan...
Itsekästä, mutta toivon etten koe samaa ikävää tapahtumaa kuin Suvi tässä juuri. Voi, voi, mitä teinkään. Tänään oon aika iloinen, katsotaan joudunko karvaasti pettymään huomenna.

Juuuuu-uuliaaaaa, ihan mieletöntä!!! Kyllä mä täällä jo vähän tuuletan. Sydän alkoi takomaan, kun luin sun viestiä. Toivottavasti viiva uusii itsensä huomenna. Sitten perään Sande ja Kata niin siinähän on taas kolmikko kasassa. Eikös mopon kyytiin perinteisesti ole menty kolme kerrallaan???

Sari, onpa sulla kurjia kuulumisia. Ainoa positiivinen asia tässä kai nyt on se, että asia huomattiin_edes_tässä_vaiheessa ja kun on jotain, mikä on pielessä sitä voidaan sitten hoitaa. (Tiedän, että en ole häävi lohduttaja, kun itsellänikin on vaikeuksia uskoa, että clomit saisi mut munimaan.) Miten miehesi otti uutisen? Pitäkää toisistanne huolta.

Tiitu, jesh, tuubat avoinna! Hinoa.

Suru sun jutut sai taas etelän vellihousun suupielet ylöspäin! Loistavaa, että piuhat pelittää. Mun mielestä on outoa, ettei gyne ultrannut kp17 ja toisekseen sanoi, että verikokeet ei tarpeen. Mut ultrattiin kp13, jolloin gyne sanoi, että hinoa, näyttää ovulatoriselta kierrolta, oli se kaunis munis jne. Mutta sittenhän verikoe osoitti, ettei se mihinkään ollut kasvanut / irronnut. Mutta ei hätiä mitä, kun kuitenkin olet menossa sinne uudelleen.

).( kp5, ei raportoitavaa. Mutta mulla on jotenkin maaninen vaihe tämän projektin suhteen. Vaikka elän ihan normaalia elämää, käyn töissä, tapaan ystäviä, urheilen jne. tämä asia on käytännässä jollain tasolla mun ajatuksissa koko ajan! Se on ahdistavaa. Eilen soitti kälyni ja kertoi etukäteen, että heidän perheeseensä toivotaan kolmatta lasta. Edellistään tekivät kaksi vuotta, joten tietävät jotain lapsettomuuden tuskasta ja olen siitä hänen kanssaan paljon puhunutkin. Arvostan, että antoi mulle ns. henkistä valmistautumisaikaa, mutta hitto että tuntuikin taas pahalta. Näitä raskausuutisia ja lapsitoiveita on AIVAN joka suunnalla ja tässä omassa tilanteessa se ahdistaa. Miksei meille?

Hienoa Julia, varovaisia tuuletuksia ja onnitteluja jo! Mulla ei kylläkään ole kokemusta, että miten nuo lääkitykset vaikuttaa, että voiko toinen viiva olla niistä johtuva. Aconin10:stä on kokemuksia, mutta huonoja: aina ollut nega;)

Huomenta!!

Apua, voi Julia!!!!! Mulle iski koko kroppa ihan kananlihalle :) Voi kun se ei nyt olisi mitään muuta kuin ihan oikea raskaus!! Mä en myöskään tiedä noista lääkejämistä mitään, joten odottelen jännityksellä!!!

Tiitulla hyviä uutisia myös ja Surua voi nyt myös jännätä!

Sari, voi hitto. Onneksi elämää sentään oli ja hoidoilla on kait kuitenkin mahdollisuus onnistua. Tietysti nyt on iso tuska, mutta varmasti helpottaa, kun saa ajateltua tämän asian parhain päin. Oletteko jo julkisella jonossa vai jatkatteko yksityiselle? Tsemppiä!!

).( Mä luulen että on kp1. Käyn vielä tarkistelemassa jossain vaiheessa ja soitan sitten laps.polille ja varaan taas seurannan. Kyllä taas v****taa, vaikka en moneen päivään ole enää plussaa uskonutkaan, kun sitä vuotoa oli taas reilusti.

Hei, pk-seudun tahkoojat. Olen tulossa sinne huomenna Habitare-messuille ja kyselisin messukeskuksen suunnalta jotain kivaa ruokapaikkaa. Käydään siis syömässä varmaan messujen jälkeen, kun lähdetään kohti Ikeaa. Vinkkejä, kiitos!!