Aamupäivää!
Onnittelut Katalle matkavarauksesta! Ui jui, kyllä vain, lähtisin minäkin. Marraskuu on muutenkin kökkö kuukausi, kun on kelloja siirretty ja pimeys tulee jo 16. Mäkin kannatan sitä 5 tähden hotlaa, se on vaan just ihanaa hemmottelua (vuokratkaa vaikka pyörät!).
Mä en työn puolesta voi oikein pitää lomia milloin vain, pitää aina sumplia ja sopia. Eikä varsinkaan mies...
Itävaltaanhan me ei nyt mennä, vaan E-Ranskaan lähelle Chamonixia helmikuussa. Itävalta koittaa vasta ensi kesänä, ajateltiin huristella siellä ainaskin sen 3 vkoa. Skimbat ja maastopyörät takakontissa

Voi vitsi, taidankin ehdotella miehelle jo nyt matkareitin suunnittelua =))
Julia, mäkin ihan liikutuin sun vuodatuksesta. Totahan se just on, tunteiden ylä- ja alamäkeä. Mäkin pinnistelen, kun tämä juuri raskautunut ystäväni ehdottelee tapaamista juuri s-postissa...ja tekisi mieli sanoa, että dream on...Äh, mikä loser mä olen, mutta toisaalta vaikka hän ei pahaa tarkoita, en jaksaisi todellakaan sitä ihmettelyä, että ajatella, ekasta tärppäsi ja mulla on se pco...
Mutta todellakin, toivon sydämestäni, että oireet vaan piilottelee jossain, ja tikussa on perjantaina se +++++!
Skitsosti mua jotenkin helpotti, kun luin britti-vanhemmuuslehden nettisaitilta ohjeita, neuvoja ja vinkkejä ja totuuksia siitä, miten raskautuminen on oikeesti sattumaa ja mitkä siihen vaikuttaa ja mitä voi tehdä toisin tai mihin voi vaikuttaa. Se oli jotenkin ihanan lohduttavasti ja ns. oikein kirjoitettu. Siis faktaa, mutta hyvin lämminhenkisesti esitetty. Tuli oikeesti hyvä mieli =))
LehtiG: Lehtifriikki henkeen ja vereen. Me Naiset, Anna, Image, Kodin Kuvalehti, Kotivinkki, KK-liite, Trendi, Glorian lehdet, InStyle, Marie Claire...Onhan niitä, ehdin syventyä niihin vaihtelevalla menestyksellä, mutta siihen tarkoitukseen mulla on massiiviset lehtikotelot kirjahyllyssä =)
Siksi on aika noloa, että luen sitten kirjoja vähän, lehdet menee aina ohi =)
Kysyn vielä kerran, että kattooko teistä kukaan sitä Olet mitä syöt - sarjaa? Tuli eilen. Oli aika uskomatonta, että sellaiset 40:t kysyy, että mistä saa vaikkapa A- ja C-vitamiinia...Ja muutenkin elämäntapa oli aika hurjaa.