Jaahas jaahas. Jopas vierähti viikko rattoisasti, en ole juttujanne ehtinyt käydä edes taustalta seuraamassa! Yksi ketjukin vilahti ilman viestin viestiä Lapin perukoilta. Meni muuten jonnin tovi kun tavasin kaiken kirjoittamanne...
Katalle huisin paljon onnea!! Tosi ihanaa, että fyysiset, psyykkiset, hengelliset, aineelliset, taloudelliset ja kaikki ponnistelut kantoivat hedelmää

Harmi sen työn kanssa vaan, mutta eipä sulla vanhassa duunissa tarvitse kauaa sinnitellä, ennen kuin pääset piiiiitkälle lomalle... Sä siis sanoit niille jo ei kiitos? Kerroitko syynkin?
Sanelman kierto on kieltämättä venynyt mielenkiintoisiin lukemiin. Toivotaan nyt kuitenkin vielä kovasti, että joku olisi sun yksiösi vuokrannut! Sandemaninkaan suhteen ei voi vielä täysin synkkyyteen vaipua... Senkin hätähousu
Oliko Kastiksen mainitsema perjantainen testauspäivä jo tällä viikolla!? No apua, jos joo. Mä olen ollut todellisessa madonreiässä!
Pahoittelut menkanneille, paitsi siis Nekulle jeejee ja lämpimät onnittelut! Mä muuten yhdyn siihen sun suruteoriaan. Kannattaa käsitellä asiat heti tuoreeltaan ja kunnolla (vaikka voiko siiihen nyt sitten itse aina vaikuttaa...). Kyllä se siitä alkaa sitten hiljalleen helpottaa.
Arvon VTI-insinöörit olitte kiteyttäneet taudin perimmäiset syyt sen verran hyvin, että mitäpä tuota enää asiaan puuttumaan! Mutta onhan mun entisenä oululaisena sen verran inskailtava, että joskus harvoin syynä voi olla poikkeava anatomiakin. Ja jotkut kärsivät kroonisesta muodosta.
ON: Ei ole paljon pantu, jos tästä kierrosta tärppää on Pyhällä Hengellä sormensa (tai jokin muu?) pelissä (tai jossain ihan muualla). Tahkouskesälomalla kerta per kierto vaikuttaa olevan aivan nokko. Eikä tuo hiet kirvoittanut urheilusuoritus osunut edes hedelmälliselle viikolle, joten so not. Katellaan syksyllä, tytöt, tarkemmin tätä pohjoisnapaa!
Ai niin. Hiiva on kukistettu. Pöllin töistä Diflucania (yläpää) ja hain apteekista Gynophiluksia (alapää). Piimät jäi kauppaan tällä kertaa.
Raksalla vietettiin viime viikolla illat yli puolen yön. Sokkeli on valmis ja porukka pystyttää pytinkiä. Jospa siitä talo tulisi...
Mies on reissussa, olen täällä leskenä koko viikon. Ei ole ketään punkkaan huutelemassa, joten kärsii kirjoitella näin yötä myöten. Taidanpa kuitenkin jo luovuttaa ja jätän gallupitkin seuraavaan kertaan... Iltasatua pukkaa...