Hellou,
Gissalle toivon levollista mieltä, toivotaan että yrjö lentää kaaressa nyt parhaillaan siellä jossain työpaikan naistenhuoneessa

On tuo kyllä piinaa kun pitää koko ajan tarkkailla itseään ja oireitaan tai oireettomuutta. Mutta koitahan olla luottavaisin mielin, vaikka tiedän että asia varmasti vaivaa. Tsemppiä! Pian on ultra!
Sanelmalle taas toivotaan niitä menkkoja asap tai sitten vaihtoehtoisesti tiedättemitä. Onko mitään menkkoihin viittaavaa? Mä en nyt muista äkkisiltään, että tuhruttaako sulla noin yleisesti, näkyisikö siis esim. sellaisia merkkejä tmv?
Manna oli oikein halaillut pönttöä, hehheee. Mä harjoittelin sitä samaa tuossa pari-kolme viikkoa sitten

Tulipahan nollattua, ei voi muuta todeta! Mutta hyvää teki vaihteeksi, ja jos teilläkin kerta oli mukava ilta niin kerrankos sitä harvoin! Toivotaan tietysti, että oksentelu johtui myös jostain muustakin, kuten Nekulla ja Keijullakin bileiltana juuri ennen plussaa. Mä muuten hekottelin sitä sun "Gissa miten menit treffaamaan äitiä"

Tiitun miehen kommentti sai kans nauramaan, en oikein voikaan kuvitella sua minään varsinaisena emäntänä
Niin Manna, joudutko muuten testaamaan huomenna?
Höö, mitäköhän muuta kaikkea... Kävin eilen shoppailemassa töiden jälkeen, löysin ekat joululahjatkin, hyvä minä! Yleensä tiettyjen ihmisten lahjojen panikoin aivan viimetipassa joka ikinen vuosi ja kiroilen ja tuskailen, siitä on rauhallinen joulumieli kaukana. Nyt juuri ne lahjat on hankittuna! Miehelle on helppo ostaa ja hänelle yleensä löydänkin ajoissa yhtä sun toista.
Mitä Annulle kuuluu? Tikutat nyt, joko alkaa viivat vahvistumaan?
Nekulle on kaikki mahdolliset peukut tämän päivän ultraan!
Mikäköhän olisi polttava puheenaihe.... Pian on itsenäisyyspäivä, jos ei sitä ennen keksitä mitään, niin sen jälkeen voi ainakin arvostella pukuja ja kampauksia!