Tahkoojat 128

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Veera, me mennäänkin sitten ihan samoissa. Kp 3 myös täällä.

Meillä ei tässä kierrossa mitään kummempaa. Ovista ajattelin tikuttaa ja kylvöt tietty suoritetaan. Toiveet on kyllä aika matalalla. Miehellä ei vieläkään herää pienintäkään ajatusta siihen suuntaan, että ongelma vois olla hänen liikkumattomissa simpoissaan. Mulla on asiasta omat epäilykseni. Faktoja ei ota kuuleviin korviinsa. No, odotellaan nyt sinne syksyyn ja toivotaan, että ihme tapahtuu ennen kuin siirrytään insseihin tai muihin hoitomuotoihin. Oma kroppani nyt näyttäisi pelittävän kuitekin ainakin jotenkin.

Torstaina menen nyt labraan sisätautipolin lähetteellä ja sitten itse lääkäriaika on vasta kesäkuussa. Onpahan sekin asia (kilppari) sitten taas kerran tutkittu. Josko löytyis jotain uutta ja vaikka parannus tilanteeseen. Sitten vaan istutaan ja odotetaan, että lapsettomuuspoli avaa taas ovensa elokuussa.

Toivotaan, että tulee kaunis ja lämmin kesä, voi sitten nauttia siitä täysin rinnoin.

Hinoa Sandeman, että nkl näyttää kyntensä. Varmasti endo, pitkä luomuyritys ja ikä ovat lääkäreille sellaisia merkkejä, että nyt ei parane enää odotella.

Keijukainen, meidän (tai siis nykyään mun) terassi on ihan avomallia ja neliöitäkin jonkin verran enemmän. Että ei ole myynnissä, eikä tule ennen syyskuuta missään tapauksessa.

Hitsit Kastis, tunnen itseni ihan ikälopuksi...vaikka ihan juniorihan mä vielä olen (35 vee). Ihanaa kun edetään mutta nyt jo vähän hirvittää, entäs kun mitään ei tapahdukaan edes clomien kanssa ja ovista ei löydy? Inssiä en uskalla vielä edes ajatella. Torstaille mä sitä Ota veikkaan jos munis kasvaa about 2 mm päivässä, niin silloin se olis to 21mm ja pe 23mm. Jänskättää niin pirusti.

Lähiapteekista ei sitten löytynyt clearbluen ovistestejä, apua! Väitti apteekkari että ovat lopettaneet sarjan ja jotain uusia digitaalisia mittareita on tulossa, joita kuulemma voisi tilata. Ja kun mää tarviin niitä jo huomenna. Great. Olikos niin että niillä aconeilla ei voinut aamulla testata? Kun niitä mulla olisi kotona? Millä muulla voi testaa aamusta? APUA?

Sanelma, miksei miehelle mene jakeluun että vika voisi olla hänessä? Oliskos pienen keskustelun paikka? Mä epäilen että oma armaani huokaisi helpotuksesta kun selvisi että tuloksena on normospermia ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Kun helppohan se on naista ""syyttää"" ja sitä mun pirun endoani. Taitaa kyllä meillä olla niin että mies on tarvinnut tämän kaksi vuotta siihen että on oikeasti kypsynyt hoitojen aloittamiseen. Tsemppiä, miehet on välillä niin VAIKEITA!

Juu aurinko paistaa mutta hei, en mä nyt ihan varvassandaaleja laittaisi jalkaan, tsiisus. Omalla pihalla on hiukan eri asia mutta tuolla kaupungilla on ihan oikeesti vielä kylmä kun merituuli puhaltaa. Meillä sisä-Espoossa sentään jo lämpeää. Aurinko on taas sekoittanut suomalaisten päät...

Kastis, niin mä muistelinkin ja ajattelin ettei kyse sittenkään ole teidän asunnosta. Hauska mielleyhtymä kuitenkin ;)

Veeralle muuten tervetuloa, jos en vielä ole ehtinyt/muistanut toivotella. Mukaan mahtuu kyllä kernaasti.

Hertta, me oltiin ihan omatoimimatkalla. Maksettiin Finskin pisteillä osa reissusta joten selvittiin tonnilla per nuppi noin rahassa. Ja reilu viikko siis oltiin että halpaa se ei ole...
Jos vertaa siis esim.Thaimaan matkoihin.

Uh, mä oon ihan jäässä. Eilen oli lämmin mutta nyt ulkona on suorastaan kylmä! Vai oonko mä tulossa kipeeksi...?
Lähdin t-paidalla liikenteeseen ja äsken ruokiksella meinasin jäätyä! Huh. Ei tunnu yhtään siltä että olis yli 20 astetta lämmintä.

Sanelman jutut kuulosti niin tutuilta, miehet ei kai vaan stressaa samalla tavalla asiasta kun naiset. Tai ainakaan mun mies, vaikka on toki huolissaan, mutta kommentoi aina tyyliin; no sen näkee sitten tai vastaavaa. Mulla ainakin tää asia pyörii koko ajan mielessä.
Sandemanille tiedoksi et muistaisin että fertestillä saa testata aamusta, vai oliko peräti että niillä pitää testata aamusta?
Nyt tarvis tehdä töitäkin välillä, huomenna onkin sitten ihan kauhea työpäivä tiedossa...
Jaa, mutta varasin itelleni lääkärin, meni kyllä loppukuuhun mutta olisi ihan kiva jos tämä lapsetomuus asia alkais selviämään tämän vuoden puolella.

Juu Sandeman, ne on Fertestejä joilla testataan aamusta. Niitä myydään Citymarketissa ja hinta on 19,90 /10 testiä. Hirveä hinta...oon tykännyt niistä mutta lähiaikoina en ole tikuttanut kun kierrot on olleet mitä sattuu. NKL:n käynnin ja ultrakuulumisten jälkeen aion taas alkaa tikuttamaan kun tiedän vähän missä mennään.

Ja...mulla on varvassandaalit jalassa, hihiii!! Tai siis pistokkaat.
Mutta huomenna olen jo viisaampi.
Meillä oli vaan eilen niin lämmin terassilla vaikka meri onkin vieressä, että ajattelin että tänään olis samanlainen päivä.

Heikun keikun! Täällähän tapahtuu vaikka mitä, hyvä hyvä:)

Sandemanille extraterkut, hienoa, että alkaa tapahtumaan vauhdilla. Eikös se apteekin systeemi mene niin, että jos tänään tilaavat, ovat huomenna haettavissa? Näin ainakin mun Gonal F-lääkkeen kanssa oli. Keijukaiselle tervetuloa takaisin, mahtavalta kuulosti matka. Ja Suvillekin vaan PQ!

Itsekin olin tänään taas ultrassa, eikä ole kovinkaan hyviä kuulumisia:( Oikealla puolella useita pieniä rakkuloita, vasemmalla yksi vähän isompi, josta ei kuitenkaan ole varmaa, onko siitä mihinkään. Niin, kävin torstainakin ultrassa, eikä mitään ollut tapahtunnut sillä pienimmällä pistosannoksella, joten annosta nostettiin 75IU:uun. Nyt jatkan sitten tuolla annoksella kuitenkin ja perjantaina katsotaan tehoaako. Annosta ei uskalleta nostaa, koska on vaarana, että ne useat oikealla puolella olevat rakkulat villiintyvät kasvamaan, jolloin joudutaan hoito keskeyttämään, tai vaihtamaan ""lennosta"" IVF:ään. Voi prkl. Mä olen ilmeisesti tavallista vaikeampi tapaus. Jos tästä kierrosta ei päästä puusta pitkään, seuraavassa kierrossa paussi lääkkeistä ja otetaan jotain hormooniarvoja ja sokerirasitustesti. Lääkäri kertoi, että mulla voitaisiin kokeilla sen jälkeen jotain Metamorfooni (??)-lääkitystä (jota annetaan kuulemma normaalisti diabeetikoille tai ylipainoisille), mutta joka kuulemma voi kaltaisillani normaalipainoisilla pco-tapauksilla auttaa juuri noihin hormoneihin reagointeihin. Eli ovis saataisiin helpommin esim. clomeilla.

Nyt on takki aika tyhjä ja ainakin on ajateltava, että ei tässä ihan lähikuukausina raskauduta. Itseasiassa mulla on jo pidemmän aikaa (ennen tätä kiertoa jo) ollut vähän sellainen fiilis, että mitäs jos heittäisi piikit nurkkaan ja unohtaisi koko homman. Että haluanko edes sitä lasta niin paljon, että jaksan tätä rumbaa, kun kerran elämä on aivan loistavasti mallillaan nytkin. Toisaalta sitä ajattelee, että ei ehkä näin alussa kannata vielä luovuttaa, mitäs jos sitten 5-kymppisenä kaduttaa, ettei yrittänyt kaikkeansa. Sori vaan omanapainen viesti.

Tiitu, höh. Toivottavasti nyt jotain tapahtuisi sitten tuolla samalla annostuksella. Hankala homma mutta onneksi lääkäreillä on rohdot selvillä. Jospa se siitä. PQ!

Mä unohdin muuten kertoa että tulipa yksi negatesti tehtyä Singaporessakin. Ajattelin ettei tartte niitä menkkoja pähkäillä ja ostin testin muutamalla eurolla. Oli kyllä varsin monimutkainen pipettitemppuiluineen kaikkineen mutta selvän negan sain näkymään joten luotettavahan sen silloin täytyy olla. Sarkasmia...

Mua vaan inhottaa noi testit miehen ""nähden"" koska se aina tuntuu toivovan niin kovasti että sieltä joskus tulisi se plussa ja sitten koettaa olla pokalla naamalla ja niellä pettymystä kun tulos on nega. Itse kai olen jo niin karaistunut ettei se edes tunnu enää pahalta....kai.

Oli muuten hauskaa ostaa se testi nuorelta kiinalaiskundilta apteekista. Nämä kun ovat heille niin henkilökohtaisia juttuja ettei se poikaraukka tiennyt mihin päin olisi katsonut kun otti hintaa testistä... :)

Sandeman, mä testasin kyllä inssien aikaan Aconeilla - aamusta. Ja hyvin toimi :) Niin ja siitä iästä.. Tiedät mitä tarkoitan. 35v ja hedelmällisyys laskee kuin lehmän häntä :(

Tiitu. Useat pcolaiset käyttävät metuja. Niistä voit lukea lisää varmaan monista pco-keskusteluista. Monilla ovat tuoneet avun jopa ilman muita hormoneja sitten. Eli varmaan kannattaa kokeilla, niin homma voisi helpottua. Ymmärrän sun fiilikset täysin. Tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin, mutta sitten taas toisaalta.. Ehkä se pitää nyt yrittää, kun 20 vuoden päästä se ei ole enää mahdollista.

Sandemanille ja muillekin selvitystä ""miehen logiikasta"".

Miehen ymmärryksen ylittää se, että jos satsissa on 240 milj. siittiötä ja yksi tarvitaa, niin miten vika voisi olla siinä. No me naisethan se tiedetään, kun ollaan surffattu kaikki netin aiheeseen liittyvät sivut läpi. Ei se määrä vaan se laatu, jne. ...

Riitaa en aiheesta aio saada aikaan, joten annan asian olla. Hoitoihin ollaan kuitenkin yhteisymmärryksessä menossa, joten olkoon vika missä tahansa. Kunhan lopputulos olisi se mitä toivotaan. Ja jos tulee luomuplussa ennen hoitoja, niin ei se mua haittaa :)

Siitä mulla ei ole pienintäkään epäilystä, etteikö mies toivoisi perheenlisäystä aivan yhtä paljon kuin minäkin. Harmitus on hänelläkin suuri kuukaudesta toiseen... :(
Mutta toistamme tukien eteenpäin.

Jep siis vielä tosta iästä... mä en vaan hiffaa miten voin olla jo NIIN vanha kun ei yhtään tunnu siltä:-)). Minne ne vuodet on kadonneet?

Taidan mennä niillä aconeilla, eiköhän nekin pelitä tarpeeksi hyvin. Vaikka lekuri kyllä moitti netistä tilattavia testejä ja niiden luotettavuutta. Ah, well ei tämä ole niin vakavaa. Otetaan sitten seuraavaan inssiin mukaan Fertest-kikka? Kun onhan tässä taas sulattelemista ilman uusiakin opettelemisia. Mä oon tästä niin ihmeissäni, samoin kuin sen nopean lapa-ajan saamisesta, että jos tämä onnistuu niin perun kaikki ilkeät puheeni julkisen puolen hidastelusta:-)). Jotenkin en vaan vielä osaa jännittää tulosta, ennemminkin jännitän inssiä ja toimiiko mun kroppa aikataulussa.

Huhhuh, ei paljon työt nyt paina kun on pari muuta juttua mielessä.....-)). ja niinkuin huomaatte en pysty oikein jaarittelemaan muusta kuin omasta navasta, joten olen BOOOORING! Sori. Lopetan tällä erää tähän.

Hyvä hyvä Sandeman! Että inssi jo heti samantien! Hino homma tosiaankin!

Ja kiitti kaikille mua avustaneille! Mä olen sellainen hätähousu. :( Ovis alkaa olla käsillä. Just testailin ja näyttäis olevan ovisaika vihdoin käsillä. Kp nyt 16/29-31, joten ovis on ehkä sitten huomenna, onpa myöhään. Koskaan ei ole O ollut näin myöhään. Mulla siis Clomit näköjään pidentävät kiertoa entisestään. Ja mä kun olisin tahtonut sen 28! Mulla meni kaikki tikutkin, kun ei meinannut löytyä O:ta millään. Nyt sitten on tupakit tumpattu ja parin päivän päästä Luget kehiin. Mitähän sivuvaikutuksia niistä tulee? Mielenkiinnolla jään odottelemaan...

Ja mä olen myös tikuttanut ovista Aconeilla aamustakin joskus ja ihan hyvin pelaavat. Taitaa olla vain niin, että lekurit kun eivät saa noista Aconeista mitään ""provikkaa"", niin eivät sitten niitä suosittele. Ihan samanlaisia tikkuja ovat ja vaan puolet halvempia kuin apteekissa. Kaikkea ei pidä uskoa, mitä tohtorit turisevat! :)

Ja nyt ruoan laittoon!

Huomenta.

Panikointia...aamulla tikuissa ehkä hiukan tummempi viiva kuin testiviiva, en sitten uskonut sitä vaan aion testata huomenna uudelleen. Lisäksi en usko että munis olisi voinut kasvaa niin paljon yhdessä päivässä että olisi ""valmis"". Eikös ne munikset kuitenkin ole lähemmäs 20mm kun puhkeavat? Jos olisin hätähousu olisin tänään pakottanut miehen hommiin, mutta ei kai siinä mitään järkeä olis ollut. Yritän siis rauhoittua ja yrittää huomenna uudelleen, silloin viivan pitäisi olla tummempi. I hope!

Eilen yritin selittää miehelle tätä kuviota, oli tosi yllättynyt että päästiin nyt jo inssiin ja ei kai ollut valmistautunut tähän käänteeseen. Oli nimittäin tosi hmmmm vaisu. En oikein muutenkaan osaa sitä selittää. Sanoi vaan että ""tehdään se"" kun kysyin ""onko kysyttävää"". Mä olisin ihan hulluna halunnut selityksiä mutta ei kai sitä nämä anatomiajutut kiinnosta. Sanoin vaan että nämä konstit voi olla ainoita konsteja jolla meille lapsi saadaan, vaikka mukavampiakin tapoja on olemassa. Mites teidän miehet on suhtautuneet ekaan inssiin, gissa ja tiitu? Ja Kastis?

Suvilla jo jännät O-paikat! PQ! Toivottavasti tupakit pysyy piilossa, helppoahan se lopettaminen ei ole! Mutta jos hyvän asian puolesta??

Tulkaahan linjoille tytöt, vaikka mä täällä omanapaisesti juttelenkin...

Huomenta!

Mä en oikein muista miten se mies suhtautui siihen inssiin... ei kai mitenkään erikoisesti, kun ei ole jäänyt mieleen. Infosin sitä hieman nyt sunnuntaina tuosta ivf-hoidosta ja muustakin ja nyt taitaa taas vähän paremmin ymmärtää kuviot. Kaipa ne aika hukassa on näiden juttujen kanssa, kun on tuo termistökin vähän vierasta.

Hei, eilen olin ekaa kertaa koko päivän ilman tupakkaa!!!!! ja tänään jatkuu. Mitenköhän kauan kestää, että tämä suurin tuska menee ohi? Huvittavaa, musta tuntuu, ettei ole mitään kivaa, kun ei saa edes polttaa. En käy enää pihallakaan, vaikka ois miten nätti ilma. Ihan älyttömiä ajatuksia ja ei-tupakoivat ei varmaan tajua näitä yhtään, joten eipä tarvitse sitten kommentoidakaan :) Muutaman kerran tuli uho, että prkl, olen aikuinen ja saan polttaa, jos siltä tuntuu, mutta onneksi ei ollut sillä hetkellä tupakkaa käsillä, niin jäi sitten polttamatta. Mites muilla, mulla onnistuu paremmin, jos ei tupakkaa mukana/saatavilla, kun taas esim. mun isä, joka poltti varmaan yli 30 vuotta, lopetti niin, että tupakka-aski koko ajan käden ulottuvilla?

Huomenta!
Mä olen todennu saman kun gissa, jos tupakkaa ei ole saatavilla niin on huomattavasti helpompaa. Että sitä ei pitäisi ollenkaan myydä! En ole kyllä vielä lopettanu kokonaan, töissä ei pysty olemaan, mutta kotona olen ollut savutta. Ehkäpä lomalla sitten loppuu...
Sandeman ihmetteli ovis-viivoja, mulla ainakin useimmiten juuri noin, että ensin tulee tasavahva/lähes kuin testiviiva ja seuraavana päivänä sitten se tosi vahva viiva.
Nyt kaikille oikein aurinkoista päivää,työt kutsuu pitkän kaavan mukaan, iltaan asti :(

Huomenta,

Meillä mies suhtautuu ihan positiivisesti inssiin ja on jopa sitä mieltä, että käy ruikkasemassa siellä klinikalla tällä kertaa:) Siis jos nyt meillä ikinä siihen pisteeseen päästään, huoh.

Olen jotenkin jo luovuttanut tämän kierron suhteen ja asennoitunut siihen, että kokeillaan sitä ""metua"" sitten seuraavaksi, jos se vaikka saisi tämän kropan toimimaan. Kyllähän se kirpaisee, nyt jo mennyt 300 egeä näihin Gonaleihin + lekurikäynnit (joista lasku tulee perässä). Siis ei ottaisi päähän, jos siihen inssiin satuttaisiin pääsemään, mutta jos ei päästä, niin yhtä hyvin olisin voinut polttaa ne rahat. No, omapahan on valintamme.

Toivottavasti Sandemanin ovisviiva on huomenna tooosi vahva:)

Mukavaa tiistaita kaikille!

Aamupäivää!

Suoraan asiaan...

Mulla ei Suvi tullut lugeista mitään muita oireita kuin väsymys. Vois tulla kai rintojen arkuutta ja näitä muita perinteisiä, mutta mulla ei ollut. Eikä onneksi myöskään mitään kutinoita alapäähän. Ja menkkoja edeltävät tuhrut jäi kokonaan pois.

Ovistestiin sain viime kierrossa vahvan viivan kp 14 ja seuraavana päivänä tunsin oviksen. Tällä kertaa lopetin testauksen siihen ekaan plussaan tikkuja säästääkseni, joten en sitten tiedä olisko ollut kp 15 vielä vahvempi se viiva. Luultavasti.

Mihinkäs Liina on kadonnut? Olikos joku loma tai jotain??

PQ kaikille tasapuolisesti.

Sandeman: Siis oliko ovisviiva tummempi tai yhtä tumma kuin kontrolliviiva (mulla menee aina sekaisin nämä termit, mikä on testiviiva?)? Eikös se tarkoita, että ovis on 24-36 tunnin kuluttua? Että siinä mielessä inssiin pitäisi mennä pian? Sori, jos aiheutan lisää sekaannusta...

Mulla ei ole mitään jännittävää tahkoomisasiaa, sitä torstain ultraa odotellessa.

Hyvähyvä Gissa ja Suvi, tupakkattomuus auttaa takuulla tähän meidän lapsettomuuteen!! Musta tupakointi oli kivaa, mutta piru vaan kun on niin vaarallista:-(.

Gissa, mulla olis tupakkia kotona mutta en vaan polta. Ja mies röyhyttää joten voisin pummata siltä. Joten mä lopetin ihan seinään (vaikka oonkin lipsahtanut pari kertaa). Ekaan tuskaan mulla auttoi se purkka ja vakaa päätös olla savuttamatta. Piti myös keksiä jotain muuta touhua niille pahimmille hetkille ja ekana savuttomana baari-iltana olinkin tuhannen päissäni kun käsillä piti jotain tekemistä olla:-)). Siitä siis varoituksen sana!!

Miehen käyttäytymisessä ihmettelin lähinnä sitä että ei halunnut kysellä mitään. Vähän tyyliin ""poissasilmistä, poissamielestä"", tai sitten se ei vaan halua tietää kuinka mua ronkitaan ja mitä hormooneja nyt napsin? En kyllä hiffaa miten se jaksaa pitää kaiken sisällään eikä puhu mitään:-(. Joskus kaipaan todellista keskustelua vaikka kaikki onkin ihan hyvin...

Eilen ahersin puutarhassa, toin kiviä kukkapenkin laidalle mökiltä. Johonkin pitää tätä tarmoa saada purettua. Kesäkukkia en uskaltanut vielä ostaa kun ei sitä tiedä jos vaikka ens viikolla on vielä yöpakkasia.

Ohhoh, kun väsyttää ja yöks kun siitepöly kutittaa silmiä...on tämä elämä hankalaa, kaikenmaailman ajoituksineen....

Huomenta...*hätsih*. Uhuh, nyt ne siitepölyoireet iski rankasti päälle. Painelin heti aamusta apteekkiin ja hain rohtoja, toivottavasti auttaa. Sellainen lääke kuin Aerius, onko kellään kokemusta, Kastis??
Muhun ei Zyrtecit tepsi.
Totta on Sandeman, että tuo pistää vähän mietityttämään. Mutta mites ajoitat niin että bebe ehtisi syntyä ennen koivun kukintaa ensi keväänä? Ei passaa sitten olla enää kesällä raskaana. No joo, huono vitsi...sorgen!

Mulla on kans aconeissa tullut se ovisviiva tosi vahvana, melkein mustana. Edellisenä päivänä on ollut tasavahvat viivat. Katsoin muuten apteekista että Apteekin oma ovistesti maksaa 32,40 ja olikohan niitä 5 kpl!! Että eihän se Fertest ole täällä Hesassa edes kallis....!!

Ihanaa kun on aurinkoista. Jaksaa aamulla herätä ihan eri tavalla.
Eilen ostin tomaatit ja niitä kesäkukkia ja yrttejä mietin minäkin mutta en vielä uskalla. Kylmiä öitä voi olla luvassa...tomaatinkin voi joutua roudaamaan sisälle vielä öiksi jos kovin kylmä tulee.
Yrttiruukut ostin kyllä jo eilen ja basilikaa ja herneenversoja kasvaa ikkunalaudalla.

Tänään saadaan sitten taas jännätä Suomen pärjäämistä lätkässä, yes! Ja suomalainen kisakatsomo on aiheuttanut eniten häiriöitä, siis ollut eniten päissään. Yllätys...
Naapurit taitaa tulla meille katsomaan matsia, kivaa!

Keijukainen. Just sain noi Aeriukset. Ovat sitä uusinta uutta tällä saralla. Ja tosiaan.. en ole tarvinnut silmätippoja enkä nenäsumuja ollenkaan, kun toi yksi nappi toimii mulla ainakin riittävän hyvin. Hintakin on tietysti vanhoihin verrattuna aika hyvä, mutta mitäpä sitä ei siedettävästä olosta maksaisi.

Mulla myös Aconeissa 2 vrk ennen ovista yhtä vahvat viivat, 1 vrk ennen ovista tosi tumma viiva ja ovispäivänä ""musta"" viiva. Ultralla varmistettu tämä ajoitus, eli siksi tiedän testien pitäneen paikkaansa myös aamupissasta :)

Ja meillä mies suhtautui inssiin ihan ok. Kertoi myöhemmin, että eipä se purkkiin ruikkiminen ja ajoituksen miettiminen nyt niin mukavaa ole, mutta ihan ok. Meillähän oli eka inssi 2 päivää ensi käynnin jälkeen, joten silloin kyseli jotain. Muuten otti aika lunkisti.. Mies kävi muuten sunnuntaina kotona ja ilmoitti haluavansa muuttaa takaisin ja haluavansa vielä yrittää. Harmi vaan, ettei mua kiinnosta :( On tainnut huomata, ettei olekaan niin kivaa hoitaa ja järjestää kaikkia asioita itse.

Kastis, mä ostin 30 tabl sitä Aeriusta ja maksoi 8,20 Kela-korvauksen jälkeen eli mun mielestä ihan ok kuukauden satsista. Se iso 100 kpl:n paketti oli ainakin Kampin apteekin mukaan lopetettu.

Mä täällä utelen että onko juttu Sukanpyörittäjän kanssa kehkeytymässä vakavampaan suuntaan? :)
Tavallaanhan se on ""hyväkin"" asia että tiedät nyt ettei ex-mies enää kiinnosta niin ei tarvitse pähkäillä. Pahintahan onkin se paha olo ja sääli toisen puolesta joka haluaisi vielä yrittää :(

Ne viivat oli siis yhtävahvoja tänä aamuna, ehkä. Toivon että huomenna testiviiva (mun oma) on vahvempi kuin kontrolliviiva, koska huomenna olis helpompi järjestää koko operaatio. Kai ne simpat siellä mestoilla säilyy vaikka ovis oliskin vasta seuraavana päivänä? Kommentoiko ne siellä NKLlla sitten jos oonkin vääränä päivänä siellä? Ja kattooko ne vielä ultralla siellä inssissä vai onko se vaan katetrihommia? Sori kun kyselen mutta kun oon uuno.

Riskillähän tässä pelataan mutta ei voi mitään. Limoja alkoi tulla vasta tänään ja nippailu jatkuu vasurilla joten eiköhän huomenna tai ylihuomenna ole parempi päivä inssille. Huh, jännittää pirusti vaikka yritän esittää coolia.

Sandeman, on mullakin tietysti kotona tupakkaa kartsakaupalla ja mieskin polttaa, mutta lähinnä tarkoitin sitä, etten kanna sitä nyt mukanani laukussa. Autossa tekis tiukkaa, jos laukussa ois tupakkaa. Jos järjetön tuska iskee, niin tietysti sitten voi pysähtyä ostamaan, toivottavasti ei niin käy.

Oikeesti, mä vihaan tuota tikuttelua just sen takia, että aina mietin, oliko eilen tummempi viiva vai ei jne. Rasittavaa...

Suvi, mulla ei lugeista muuta oiretta, kuin järjetön kutina. Sovittiinkin siitä syystä, että otan iltatabun yläkautta. Suun kautta otettuna mua ainakin huimas tosi paljon ja sitten kun otin yötä vasten, niin ei haitannut niin paljoa. Se kutina oli kuitenkin ihan tuskaa ja muuttui siedettäväksi, kun laitoin vaan yhden alakertaan. Nyt lääkäri sanoikin, että määrää jotain muun merkkistä vastaavaa. Mulla vaan on niitä lugeja ainakin 2 täyttä pakettia kotona, kun se edellinen hoito meni mönkään.

Kastehelmi, olettiko mies, että se kotiinpaluu onnistuisi noin vain? Sanoitko heti ettei onnistu ja miten mies sen otti? Sori, jos utelen liikaa :)