Heips! Ketään ei tietysti ole enää linjoilla, mutta nyt tarttis taas viisaita neuvoja!!! Soitin tänään hoitsulle pkl:lle kun unohdin pyytää sen simppatestilähetteen. No, hän katseli papereista tietojani ja sanoi, että huh huh viisi rakkulaa. Tarkemmat koot olivat 14 mm, 12 mm ja kolme 11 mm. Mitäs nyt? Hoitsun mielestä mun ei välttämättä kannattais edes käyttää noita Clomeja. Kyselee tällä viikolla lekurilta mielipidettä, mitä tehdään. Hitsi, että on tämä vaikeaa. Toivottavasti ei kysele siltä lekurilta lähetettä, joka oli sitä mieltä, ettei mitään simppatestiä edes tarvita. Hoitsukin kyllä oli sitä mieltä, että jos mies on sama ja viime kesänä raskauduin, pitäisi onnistua! Voi persaus. Hyvässä lykyssä siis kaikki ns. hoidot loppuvat ja taas vaan odotellaan, eikä simoja edes tutkita?
Sanokaas nyt uudelleen noista muniksista, kun mä en ymmärrä. Silloin ultrassa kun ei voitu sanoa, onko tuo 14 mm se johtofollikkeli. Siinä tapauksessahan jos tuo 12 mm on johtava, niin nuo kolme muutakin voivat irrota samaan aikaan? Mulla alkaa mennä kyllä hermot tähän hommaan. Mä en kyllä kestä, jos nyt ei tärppiä tule ja sitten sanotaan, ettei mitään apuja enää käytetä! Hittojen hitto.
Sandemanille kovasti PQ, sehän on sitten huomenna inssipäivä! Kiva, että edes jollain hommat luistaa!