Hellurei!
Katan tilanne jännittää kyllä vietävästi.. PQ sinne kovasti!
Mun piti muuten jo aiemmin kommentoida sitä, kun Tahkoojien on vaikeaa lukea meidän hehkutusta (saati mun valitusta kamalista kivuista) täältä, niin mäkään en pystynyt aikoinaan lukemaan plussien juttuja, se tuntui km:n jälkeen/yrityksen edetessä tuloksetta niiiiin pahalle. Siis vaikka täysillä toivoi kaikille ""omille"" hyvää ja kaikille irl-ystävillekin, niin silti se oma epäonnistuminen ja paha olo sai aikaan inhottavia tunteita toisten onnentunteita lukiessa/kuunnellessa. Että ymmärrän totisesti, että vaikka toisen puolesta on iloinen, niin oma pa**a fiilis vain korostuu, kun mitään ei tapahdu. Tsemppiä taas kaikille Tahkoojille, uskon kyllä ihan täysillä, että teidän aikanne on ihan varmasti ja toivon mukaan se aika on mahd. pian!! Kata kun käynnistää mopon, niin kaikki kyytiin. Se onkin sellanen supersuuren sivuvaunun omaava megaprätkä ja vauhti on riittävän hidas, ettei kukaan putoa kyydistä!!!!!!!!! =)
Piritta, toivon mukaan saat paaljon voimia tämän päivän huilimisesta, että nuha talttuu heti alkuunsa.
Kummastelen kyllä tosiaan sitä PingPongin toimintaa, joko soittelit perään?
Mäkin olen viime päivinä paljon miettinyt aikaa, jolloin vauvan kanssa kotiudutaan, varmasti olo on molemmilla (tai kaikilla) hivenen epätodellinen.
Näin viime yönä unta että poika (!!!!) oli vasta kotiutunut ja kun menin päikkäreiltä häntä sängystä hakemaan, istui pinniksessään ja naureli! Heh, ei ehkä ihan niin nopsasti kehity...
Oletteko miettineet jo paljon nimiä? Me ollaan ihan hukassa asian kanssa, mutta kai se viimeistään sitten selvinnee, kun näkee nassun ja ennen kaikkea tietää kumpaisen nimeä pitää tosissaan miettiä.
Mulla muuten alkoi äitiysloma eilen, en ole enää saikkulainen!!

)) Tänään rv 35+.
Ja sitten neuvolakuulumisia.. Huips, mun paino oli noussut n. 800 g viikossa, vaikken ole kummemmin herkutellutkaan. Vauva vaan kasvaa. Sf-mitta 32, eli sen mukaan hitusen keskikäyrän yläpuolella, eikä ylärajalla niinkuin ultrassa. Odotellaan, tuleeko iso vai keskikokoinen tenava. Kaikki muut systeemit ok, hemppa oli noussut 15 yksikköä, nyt jo 147, eli ihan mun normaali arvo. Pieniä vaikeuksia nousta vatsalihaksen takia makuuasennosta, onneksi sängystä sai selkänojan ylös, niin ei tarvinnut jäädä koko päiväksi sinne lepäämään..
Käytiin eilen saunassa ja sen jälkeen supisteli kipeästi. Riinuska, sähän jäit suppareiden takia saikulle, oliko ne kipeitä mistä asti? Ajattelin vaan, että voiko niistä ollenkaan ennustaa miten lähellä/kaukana lähtö on..? Vatsalihas on vieläkin toosi kipeä, mutta alan ilm. tottua siihenkin, kun olen jo paremmassa kuin petikunnossa. =)
Ja petikunnosta tuli mieleen, että miestä olisi hieman öhh.. himottanut eilen, mutta mä en lämmennyt. Valtavan masun kanssa on aika vaikea tuntea itsensä halutuksi/haluavaksi ja kun on niin kömpelö, tuntuu, ettei koko hommasta tule mitään. Ihanaa kuitenkin, kun mies edelleen osoittaa kiinnostustaan silläkin saralla. Mutta nyt tuntuu, että raskausajan sekstailut on sekstailtu. Vaikka eihän sitä tiedä, miten mieli muuttuu.. Mitenkäs muilla? Me ollaan kiitettävästi vaiettu tästä asiasta (paitsi joskus Julian aloitteesta: joko muuten haluttaa???!!!

), tuli ilmeisesti aiheesta kiintiö täyteen, kun tänne puolelle pääsimme!
Surun, Siirapin ja Julian kuulumisia odottelen innolla. Tulkaas linjoille, kunhan ennätätte! =)
Jahas, romaania pukkasi, säästetään tilaa muillekin. Aurinkoa päiväänne!