Heips tytsyt!
Olipa taas ihana päivä! Tosin...auts mun jalkoja. Kävin riskeeraamassa vauvan henkeä, ja hengailin kaupungilla ugh..peräti 5 tuntia..Aika vaan vierähti, vaikka tällä elopainolla kotiin pitäisi tulla vähän nopeammin. Viimein sain itseni Kiasmaan Ars:n pauloihin, ja olihan se mielenkiintoinen. Muutama teos oli aika outo, ja aika ällöttäväkin, mutta mukana oli kyllä tosi kiintoisiakin juttuja. Oli mahtavaa nauttia lounasta terassilla ja katsella vaan ohikiitäviä ihmisiä. Voi sitä nautintoa! Kävin ostamassa pari himoitsemaani taulua ja nautiskelin jäätelöä Espan puistossa. Mun mielestä oli kyllä ihan helteistä, vaikka toista sääennustus lupasi. Kyllä Hgin kesäatmös on kyllä vertaansa vailla

Voisin hengailla ytimessä päivittäin.
Mitä ihmettä Nekku - työntekoa =( No tein tosin itsekin heti mammiksen alussa, mutta se oli ihan kiintoisa projekti. Hienoa lojaalisuutta kyllä, että tekee must-to-do-proggiksia lomallakin, osoittaa työnantajalle kyllä paljon sinusta, ja se on monella tapaa tärkeätäkin, että on joustavuutta noin paljon. Toivottavasti oli kuitenkin viimeinen projekti!
Riinuskalle onnittelut talokaupoista! Kivat asunnot menee kyllä tosi nopeesti nyky-markkinoilla. Minkälaista kotia aiotte seuravaaksi rakentaa? Mekään ei kyllä olla lainkaan talonrakentajia, ennemmin tingitään monesta asiasta kuin toteutetaan itse talounelma. Mutta onhan se oma, uusi talo aina melkomoisen mahtava saavutus ja saa juuri sitä, mitä haluaa.
Noh juu, en koe, että ulkopuoliset ehdoin tahdoin ""ilkeilevät"", en tosiaan, kunhan hämmästelen, että yhtäkkiä joku kommentoi jotain meidän porukan tekemisiä...Ja kiitos Stellan selvennyksen, satun vain olemaan maalaisjärkinen, ""rento"" odottaja, joka nyt mielestään toimii ihan normaalisti. Jos juon lasin viiniä, en TODELLAKAAN koe, että riskeeraan lapseni henkeä. Jos joku taas ei ota sitä yhtäkään lasillista, se on hänen asiansa, ja täysin hyvä ratkaisu. Lepo nyt vaan, annetaan jokaisen odottaa omalla tyylillään, en ymmärrä, miksi on tarve kommentoida. Tosin onhan se kiva välillä järjestää pientä säpinää

Vai ettei elämänrytmi ole muuttunut..jep jep
Mahtaa olla muuten jännä tunne about kuukauden päästä (oletan!), kun tätä masua ei enää ole. Tähän on niin tottunut, että on varmaan todella hassua, kun se on poissa. Tai no, se on ainakin pehmeämpi, hih. Saa kyllä ihme tapahtua, että tähän kumpuun tuskastuisin, musta tää on ihana ja onhan se meidän vaavin koti
Hassua, kun en ole tullut ajatelleeksi, että jos lähetän jollekin kamulle t-viestin, niin heti toisessa päässä ollaan sydän kurkussa, että vauva on syntynyt! Kaverit on Toscanassa ja satuin vaan kysymään, minkälaista siellä on, ja hyvä, ettei Italiassa saatu slaagia =)) Itsellä kun on tunne, ettei vauva synny vielä piiitkääään aikaan, niin ei ne toiset ihan niin ajattele. Ja onhan se totta, että lähtö voi tulla vaikka vkloppuna. Hope not, mulla ei ole minkäänlaista kassia pakattuna, enkä sellaisia oikein osaa pakatakaan vielä toviin. Oisko aihetta...?
Pakko alkaa pitkäkseen, on nuo jalkapohjat vaan aika hellinä.
Oli kiva lukea teidän päivärytmeistä tahkoojamammat, saa itsekin hyvää oppia
Palataan! Oisko häähullut sopivaa mammaloma-katsottavaa?