A
Aniliini
Vieras
Tervehdys!
Tulin justiinsa synnytystapa-arvioultrasta, himpun alle kolmekiloiseksi (2973g) ultra naperoisen arvioi, eli ihan vastaa viikkoja, ei siis viitteitä tällä kertaa kovin pullukasta vauvasta. Lantioni on hieman ahdas, mutta ainakin kokeillaan alatiesynnytystä, jaiks!!! Kohdunsuu pehmeä, auki yhdelle sormelle, kaulaa jäljellä 2 cm. Että jotakin on tapahtunut jo, muttei tietenkään tiedä miten etenee..
Eilen meillä oli tutustumiskäynti synnärille, ihan kiva oli etukäteen nähdä paikat ja vempeleet, ei lisännyt jännitystä sen enempää.
Sorry totaalisen omanapainen viesti, palaan taas myöhemmin paremmalla ajalla linjoille, nyt vain pikakuulumiset! Ai niin, Piritta, kiitos kysymästä, vointini on edelleen tosi hyvä. Ei kolota mistään ja olen jopa pienehköjä kävelylenkkejäkin ""uskaltautunut"" viime päivinä tekemään! =))
Mukavaa viikonloppua!!
Tulin justiinsa synnytystapa-arvioultrasta, himpun alle kolmekiloiseksi (2973g) ultra naperoisen arvioi, eli ihan vastaa viikkoja, ei siis viitteitä tällä kertaa kovin pullukasta vauvasta. Lantioni on hieman ahdas, mutta ainakin kokeillaan alatiesynnytystä, jaiks!!! Kohdunsuu pehmeä, auki yhdelle sormelle, kaulaa jäljellä 2 cm. Että jotakin on tapahtunut jo, muttei tietenkään tiedä miten etenee..
Eilen meillä oli tutustumiskäynti synnärille, ihan kiva oli etukäteen nähdä paikat ja vempeleet, ei lisännyt jännitystä sen enempää.
Sorry totaalisen omanapainen viesti, palaan taas myöhemmin paremmalla ajalla linjoille, nyt vain pikakuulumiset! Ai niin, Piritta, kiitos kysymästä, vointini on edelleen tosi hyvä. Ei kolota mistään ja olen jopa pienehköjä kävelylenkkejäkin ""uskaltautunut"" viime päivinä tekemään! =))
Mukavaa viikonloppua!!