Eihän tuolta ulkoota raaski sisälle tulla!! Upeeaaa, miten kesäistä jo, ja kuuma

)) Jee jee. Piti ottaa lasi olutta ja vetää syvää henkeä parvekkeella, kun oli niin duuni käydä ton jäbän kanssa kaupassa, huoah. Ihme, ettei synnytys ala moisesta remuamisesta. Kinuaa pikkukärryt itselleen, mutta unohtaa ne sitten puolivälissä kauppaa ja mä saan roudata täysiä rattaita, pikkukärryjä ja juosta pojan perässä...
No voi pahus Ansku =( Harmi, ettei tilanne ole edistynyt yhtään. Jotenkin sitä niin alitajuisesti tuijottaa laskettua, että mä olin jo satavarma, että sä olet laitoksella - viim. tänään. No toivotaan, että viikkis toisi jotain muutosta tilanteeseen. Ymmärrän, että alkaa kohta hermostuttaa.
Mulla ei mitään merkkejä mistään, enemmänkin olo kuin viikoilla 25 tai jotain. Se on sitten ryminää, tosin ei se nyt niin vauhdikasta ollut ekalla kerrallakaan, mutta kuitenkin alkoi jotain tapahtua ennen la:ta. Teillä on Ansku kyllä hyvä seuranta, kun sait vielä neukkalekurin, ja tutkitte jopa istukan toimintaa, aika wau!
Hm..Matias ja Matilda, ei hassumpi ollenkaan

Tosin ei tuo nimi ole lainkaan mielessä, mutta mätsäisi kyllä kivasti yhteen. Ja nättikin on.
Kiva kuulla Nasupista! Varmaan aika jännäkin olla ns. vieraassa maassa ja raskaana (ja vielä tuplasti) ekaa kertaa. Joutuu sopeutumaan ihan eri käytäntöihin. Mutta hyvääpä hoitoa sielläkin saa, tosin voi olla vain eri rytmissä kontrollit ja lrit.
Voi pikku-Nellistä. Kamalaa, mikä tauti iski, onneksi pääsitte kuitenkin pian sairaalasta kotiin. Tosi ikävä, että sattui juuri synskien alle. Pikaista toipumista! - ja siis, mukavia kemuja!
Ihmeellistä tosiaan tuota Kaislan kehitystä! Ajoissa lähti kyllä konttaamaan, tai ainakin Matiaksen näkökulmasta

No, onhan hän jo vuoden kesällä, mutta silti. Pystyyn nousu on semmoinen "viimeinen niitti", ettei ei ole enää mikään vauveli. Siitä se vauhti alkaa vaan kasvaa ;-) Ja pian K ja L vetää rundia teidän huushollissa , hih. Tossa vaiheessa meidän pitää _viimeistään_ päästä isompaan kotiin, alkaa neliöt olla liian tiukassa.
Vitsi tää mun käsi on puuduksissa. En tunne siis mitään oikealla kädellä..kirjoittaminen on sinne päin toimintaa...
Pitäis leipoa. Mummi tulee vklopuksi ja kai se pitää tarjota jotain spesiaalia pöydässä. Jeiss, huomenna isukki ja äitykki pääsee leffaan ja syömään - ehkä viimeinen pariin vuoteen..kahta ei meinaan mun velikään ota hoitoon :/
Kirjoista vielä. Ei Masakaan jaksa kuunnella tarinaa, enemmän puhutaan kuvista ja tapahtumista. Ihan mielettömän hyviä kirjoja ovat Scarryn kirjat just ja sellaiset isot kovasivuset, joissa on joka sivulla jokin iso tapahtuma, siis esim. maatila, uimaranta, kaupunki, satama jne...On ihan täpinöissä niistä.
Hauskaa viikkistä kaikille, nautitaan arskasta! A:lle tsemppiä ja voimia, toivotaan, että käärö on sylissä, jos ei nyt vklopun aikana, niin sitten heti alkuvkosta.