Tahkoojaplussat 70

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ööh, vähän töksähtävästi kirjoitin Nellasta ja siskoni lapsen astma-diagnoosista. En, Sandeman, todellakaan tarkoita vihjata, että Nellalla siitä olisi kyse. Tai pelotella. Tuli vaan mieleeni kun kävivät yhteen aikaan tämän tästä hengittelemässä ja siskoni oli surkeena.

Moron.

Iltaa!!
Voi pöh Aniliilia :( Kurjaa, kun ei ollut mitään avautumista tms tapahtunut. Ehkä hoituu sitten ryminällä? Hienosti seuraavat kuitenkin, se on helpottavaa. Yritähän nyt kestää ja toivottavasti sua ei kovin moni kyselyillään ahdistele, voin kuvitella miten rasittavaa :/

Voi kääk, nyt mulla meni pasmat ihan sekaisin, kun tuo uusi pakkaus on joiltain osin ihan kivan oloinen. Pitäisköhän sittenkin ottaa se... en ole vielä laittanut papereita, joten sen puolesta varmaan saisin tuon uuden. Vanhassa ei miellyttänyt mikään muu kuin vihreä-valkoraitainen potkari, tässä oli muitakin kivoja juttuja. Miten tämä nyt voikin olla näin vaikeaa :) Mä olen just tällainen, mietin tällaisia pikkujuttuja pääni puhki ja en osaa päättää, mutta esim. tontti ollaan ostettu hetken mielijohteesta... outoa :)

Stellako sitä sukupuolta kyseli, meille pitäisi olla poika tulossa viime ultraajan mukaan. Seuraavaan ultraan puolitoista viikkoa, jos kaikki vaikuttaa hyvältä ja voin keskittyä turhempiin juttuihin, niin ehkä varmistelen vielä tuota sukupuolta :)
Mua kyllä jännittää teidän kaikkien tulokkaiden sukupuolet kovasti, hui sentään!!

Ostin eilen ja tänään muutaman mammavaatteen. Tosi harmi, kun joutuu ostaa kesähousut jo nyt, kun pelkään, että sitten ei ole enää kokoja tarjolla. Pelkään tietysti, että miten paljon sitä vielä tästä kasvaa, mahtuvatko ne edes mun päälle silloin :/ Kivahan niitä on ostella, mutta saisivat sitten sopia päällekin!

Tosi kamalia nuo lasten sairastelut, en osaa kuin kuvitella miltä mahtaa tuntua, ihan varmasti kamalalta. Tsemppiä ja toivottavasti pian helpottaa.

Mä olen ollut oikea hirviö taas koko päivän. Kaikki siis ihan ok, mutta karmea kiukku joka asiasta. Mies raukkaa, mä olen raivonnut sille koko illan ja olen itsekin niin hämilläni, etten oikein osaa pyytää anteeksikaan. En tiedä sitten mistä johtuu, ehkä hormooneista. Mua kyllä ahdistaa tämä mun paino, pelkään kovin, etten pääse siitä ikinä eroon ja jännittää se kotiin jääminen jne jne, johtuisko sitten niistä peloista tai jotain.

Joo, vauvan huone alkaa olla suht valmis. Tuntuu, että olen ihan hirmu ajoissa sen kanssa, mutta jotenkin siinä vaan kävi näin. Mitään tarvikkeita en kuitenkaan ole vielä ostanut, ajattelin jättää ne sinne äippäloman alkuun, onpa sitten jotain tekemistä. Huonekalut on suurinpiirtein paikoillaan ja tänään laitoin sänkyyn lakanatkin, ihan testimielessä. Pitäähän ne vielä pestäkin, mutta oli kivamman näköinen lakanoilla :)
Mites Tiitu ja Keiju, onko teillä valmistelut missä vaiheessa???

Kaipa mun pitää lopettaa, tästä tulee muuten ihan karmean pitkä. Kivaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Piritta*:
Eihän tuolta ulkoota raaski sisälle tulla!! Upeeaaa, miten kesäistä jo, ja kuuma :-))) Jee jee. Piti ottaa lasi olutta ja vetää syvää henkeä parvekkeella, kun oli niin duuni käydä ton jäbän kanssa kaupassa, huoah. Ihme, ettei synnytys ala moisesta remuamisesta. Kinuaa pikkukärryt itselleen, mutta unohtaa ne sitten puolivälissä kauppaa ja mä saan roudata täysiä rattaita, pikkukärryjä ja juosta pojan perässä...

No voi pahus Ansku =( Harmi, ettei tilanne ole edistynyt yhtään. Jotenkin sitä niin alitajuisesti tuijottaa laskettua, että mä olin jo satavarma, että sä olet laitoksella - viim. tänään. No toivotaan, että viikkis toisi jotain muutosta tilanteeseen. Ymmärrän, että alkaa kohta hermostuttaa.
Mulla ei mitään merkkejä mistään, enemmänkin olo kuin viikoilla 25 tai jotain. Se on sitten ryminää, tosin ei se nyt niin vauhdikasta ollut ekalla kerrallakaan, mutta kuitenkin alkoi jotain tapahtua ennen la:ta. Teillä on Ansku kyllä hyvä seuranta, kun sait vielä neukkalekurin, ja tutkitte jopa istukan toimintaa, aika wau!

Hm..Matias ja Matilda, ei hassumpi ollenkaan ;) Tosin ei tuo nimi ole lainkaan mielessä, mutta mätsäisi kyllä kivasti yhteen. Ja nättikin on.

Kiva kuulla Nasupista! Varmaan aika jännäkin olla ns. vieraassa maassa ja raskaana (ja vielä tuplasti) ekaa kertaa. Joutuu sopeutumaan ihan eri käytäntöihin. Mutta hyvääpä hoitoa sielläkin saa, tosin voi olla vain eri rytmissä kontrollit ja lrit.

Voi pikku-Nellistä. Kamalaa, mikä tauti iski, onneksi pääsitte kuitenkin pian sairaalasta kotiin. Tosi ikävä, että sattui juuri synskien alle. Pikaista toipumista! - ja siis, mukavia kemuja!

Ihmeellistä tosiaan tuota Kaislan kehitystä! Ajoissa lähti kyllä konttaamaan, tai ainakin Matiaksen näkökulmasta :) No, onhan hän jo vuoden kesällä, mutta silti. Pystyyn nousu on semmoinen "viimeinen niitti", ettei ei ole enää mikään vauveli. Siitä se vauhti alkaa vaan kasvaa ;-) Ja pian K ja L vetää rundia teidän huushollissa , hih. Tossa vaiheessa meidän pitää _viimeistään_ päästä isompaan kotiin, alkaa neliöt olla liian tiukassa.

Vitsi tää mun käsi on puuduksissa. En tunne siis mitään oikealla kädellä..kirjoittaminen on sinne päin toimintaa...

Pitäis leipoa. Mummi tulee vklopuksi ja kai se pitää tarjota jotain spesiaalia pöydässä. Jeiss, huomenna isukki ja äitykki pääsee leffaan ja syömään - ehkä viimeinen pariin vuoteen..kahta ei meinaan mun velikään ota hoitoon :/

Kirjoista vielä. Ei Masakaan jaksa kuunnella tarinaa, enemmän puhutaan kuvista ja tapahtumista. Ihan mielettömän hyviä kirjoja ovat Scarryn kirjat just ja sellaiset isot kovasivuset, joissa on joka sivulla jokin iso tapahtuma, siis esim. maatila, uimaranta, kaupunki, satama jne...On ihan täpinöissä niistä.

Hauskaa viikkistä kaikille, nautitaan arskasta! A:lle tsemppiä ja voimia, toivotaan, että käärö on sylissä, jos ei nyt vklopun aikana, niin sitten heti alkuvkosta.

P tekee nyt kunnon teon ja palauttaa pikkukärryt minne ne kuuluvat, siis päiväkodille ja Helsingin kaupungille. Ihan jo edustamansa julkaisun puolesta (jos ne ovat ne päiväkodista pöllityt kiesit) kannatta vähän funtsailla mitä puuhaa...

Sunnuntai-iltaa!

Kiitos matkatoivotuksista, Barcelona oli kaunis ja kuhiseva, niin kuin muistinkin. Ilmat oli täydellisiä, tosin flunssa iski meikäläiseen nyt kumminkin, että ehkä liian pienissä vaatteissa tuli kuljeskeltua. Lämpötilat oli joka päivä yli kahdenkymmenen, 26 astetta enimmillään. Vanessa oli tosi reipas matkalainen, oltiin joka päivä liikenteessä aamukahdeksasta iltaseitsemään, välillä käytiin yleensä kerran hotellilla. V nukkui ihan samalla lailla kuin kotonakin, ja söi vähän mitä sattuu.. Huoneisto oli Ramblan sivukadulla ja ihan ok, sisältä enemmän kuin ok, mutta ikkunoista ei oikeastaan nähnyt ulos ollenkaan. Sijainti oli kumminkin hyvä, eikä liikenteen ääniä kuulunut yhtään.

Vanessa rakastaa olla liikenteessä ja nähdä koko ajan jotain uutta, joten oli ihan innoissaan menossa joka paikkaan. Parasta taisi kumminkin olla koirat ja pulut, että sen puoleen olisi voitu yhtä hyvin matkailla Helsingissä...;-) Kävelyinto alkaa neidillä olla sen verran iso, että pitkät pätkät käveltiin Vanen tahtia koko porukka, ja mahtoi olla hassunnäköistä kun väkijoukossa veteli jonkun käsipuolessa polvenkorkuinen tappi.. Rattaissa pysyi parhaiten jäystäen jotain koko ajan.

Päivät täyttyi lähinnä kuljeskelusta ympäriinsä, Ramblalla, sivukujilla ja rantakaduilla. Broidin piti päästä futisstadikalle, joten siellä käytiin, ja se olikin ainoa keikka kauemmas! Kolme päivää menee niin nopeasti, ettei tarvinnut tosiaankaan miettiä minne mentäisiin. Jos ajattelee, että olisi ollut matkalla vain aikuisten kesken, niin olisi varmaan tullut enemmän pyörittyä pikkukujien putiikeissa ja kahviloissa, nyt sellainen paikallaan olo jäi vähemmälle. Muuten ei niin hirveästi ollut eroa matkailussa, kun en muutenkaan pyörisi yöelämässä tms.

Oikeastaab ainoat negatiiviset asiat olivat lennot, sillä my god ne olivat kyllä k-a-m-a-l-a-t! Tai kyllähän niistä selvittiin, mutta ihan heti en kyllä pidemmälle lennolle lähtisi. Mennessä lähtö oli kahdeksan jälkeen, ja onneksi en ollut lopettanut imettämistä ennen reissua. Sain Vanen nukahtamaan tissille aika pian, mutta eihän tuo ihanainen saanut unta kunnolla koneessa, heräsi koko ajan ja roikkui tississä kiinni suurimman osan neljän tunnin lentoa. Aina kun yritin irrottaa, niin heräsi huutamaan. Tuntia ennen perille tuloa heräsi ja oli suht virkeä loppuajan ja meni sitten vasta yhden jälkeen yöllä hotellissa nukkumaan uudestaan (heräsi silti tietenkin seitsemältä). Paluulento lähti aamulla kymmenen aikaan, V nukkuin siitä noin puoli tuntia ja loppuaika oli melkoista viihdytystä. Jouduttiin odottamaan ennen lentoa puoli tuntia koneessa, ja siinä ajassa oli käytetty jo kaikki mahdolliset tavarat ja lelut. Kyllä hikeä pukkasi ja voi aah sitä tunnetta kun pääsi ulos koneesta...kyllä muutamat raivohuudot mahtui tuohon neljään tuntiin, kun sitä omaa tahtoa alkaa olla melkoisesti! Mutta kaikenkaikkiaan lennoista huolimatta oli mahtavaa ja lähtisin kyllä uudestaan heti!

Jotta en erehtyisi kommentoimaan muita ;-), omaa napaa vielä lyhyesti. Menkat alkoi tänään (ja arvatkaa oliko mitään suojia, not! Leikkasin äsken V:n vaipasta siteen..heh!) ja tänään loppui myös tissittelyt! Eli odottelen tulevaa yötä lievän kauhun tuntein..luultavasti huutoa piisaa aamuyöstä, mutta pakko se on vaan joskus tehdä, ja lupasin itselleni, että matkan jälkeen loppuu imetykset. Jaiks!

Nyt en ehdi muuta kuin toimia viestinviejänä ja kertoa, että P sai eilen TYTÖN (3,6 kg ja 50 cm) klo 17.43. Ilmeisesti kaikki oli mennyt hinosti, koska viesti tuli alle pari tuntia tytön syntymästä. Eikö oo mahtavaa!!! Meikä on herkistellyt ajatusta siitä uudesta pienestä ihmisestä, vitsit. Mitäs Molly-meedio muuten veikkasi?

Palaan muihin juttuihin myöhemmin.

Voi vitsit mikä viikon alotus, ihanaa!! Ihan väreille tässä menee. ONNEA, ONNEA tuhannesti P ja perhe!!

Kiitos Nekku kun tulit meille kertomaan ilouutisen!

Mikäs on Anskun vointi? Toivottavasti sielläkin jo supistais!

Äh, mä oon nyt ihan sanaton...mitäs muuta. Katan matka kuullosti ihanalta, mua kanssa pelottais justiin tuo lentomatka poiken kanssa. Pitkä aika pienen istua paikoillaan. Toivotaan että, imetyksen lopetus sujuisi suhtkoht kivuttomasti.

Äh, nyt ei kyllä kertakaikkiaan irtoa enempää. Palaan myöhemmin kun oon saannut tän onnellisen hymyn ja liikutuksen kyyneleet aisoihin..

VOI ETTÄ, mä menin ihan kananlihalle koko nainen!!!! Voi sentään, varmasti suloinen pieni tyttö. Raporttia joudutaan nyt odottelemaan muutama päivä, miten sitä malttaa :)
Tuhannesti siis onnea P:n perheelle!!!

Katan matka kuulosti ihanalta, tervetuloa kotiin!! Tuo lentokoneeseen sopeutuminenkin voi olla ihan erilaista jo vaikka parin kk:n päästä, kun muuttuvat niin kovasti koko ajan. Että ehkä uskallat lähteä sitten toistekin matkaan. Kivat siteet sulla :)

Mikäköhän Aniliinin tilanne...??

Onnea Piritalle ja koko perheelle pienen prinsessan johdosta! Eihän nämä synnytykset mene aina siinä lasketun ajan järjestyksessä, kuten on aikaisemminkin huomattu, vaikka sitä niin tuppaa ajattelemaan. :)

Anskuu!!! Entäs siellä??

Jee mitä uutisia, onnittelut koko Pirittan perheelle uudesta jäsenestä!

Katalla tervetuloa arkeen, kivalta kuulosti matka, pienistä lentsikkavastoinkäymisistä huolimatta.

Mukavaa viikkoa kaikille!

Jee, mahtavilla uutisilla alkoi viikko. Onnea Piritalle ja perheelle! Sieltä se pikkuneiti tuli niin kuin olit uumoillut. Matilda, niinkös se oli ;). Kyyneleet silmissä täälläkin. Raporttia odotellessa.

Katalle tervetuloa takaisin ja mukavaa, että matka miellytti. Lennot kuulostivat painajaiselta, mutta onneksi ovat ohi. Tsemppiä täältäkin imetyksen lopettamiseen.

Meillä sairastelut jatkuvat, Leo oksensi eilen ja on edelleen aika flegu. Myös flunssa vaivaa edelleen kaikkia meistä. Plaah. Mutta Kaislan vauhtia se ei kyllä hidasta. Neiti on nykyään kaikkialla koko ajan. Kiipeää mihin tahansa, konttaa jo tosi vikkelään, tutkii kaikki paikat ja joutuu koko ajan kiipeliin. Suuttuu, kun ei pysy pystyssä ilman tukea ja haluaisi koko ajan kävellä talutettuna. Alkavat roolit kääntyä toisin päin, nimittäin Leo alkaa vaikuttaa ihan rauhalliselta pojalta!

Aniliinille tsemppiä oikein kovasti eli hermoja odotteluun. Mikäli ei sitten ole jo tapahtunut jotain.

Tyttöputki vain jatkuu näemmä :).

Iiiiks, ONNITTELUT Piritalle ja koko perheelle!! Ihana uutinen maanantaipäivälle! Olisikohan aika nopeasti käynyt kaikki taas tälläkin kertaa. Voi, Matias on nyt isoveli, miettikää. Kiitos Nekku kun tulit heti raportoimaan. Niin ja mä tosiaan veikkasin tyttöä, hehee. Matilda olisikin kiva nimi ;)

Ps. Piritta kun et ole tositoimissa nyt vappuaattona ja jos teillä kaikki hyvin, pystyt varmaan nauttimaan sitä skumppaa vähäsen :)

Tervehdys! Ihanaa, mitä uutisia! Onnea tuhannesti Pirittan koko perheelle! Vai tyttö :) Matilda on yks mun suosikeista.Jännä kuulla synnytyksestä, aika vauhdilla on tainnut tyttö tulla maailmaan! Molly-meedion veikkaus osui sitten oikeaan =)

Flunssa vei mut viime viikolla mutta nyt tuntuu olo paremmalta. Ja viikonloppuna pääsi jo nauttimaan ihanasta auringosta. Avattiin grillikausi, ihanaa kalkkunan sisäfilettä roseepippurikastikkeella, halloumisalaattia ja alkoholitonta valkoviiniä. Ja jälkkäriksi jäätelöä. Ja eilen oltiin kissojen kanssa tunti metsässä haistelemassa kevään tuoksuja. Puissakin alkaa olla jo pienet lehdet!

Mitenkäs Gissan supistelut, onko jo hellittäneet? Pianhan sulla on tosiaan se ultrakin.

Riinuskalle ja Katalle tervetuloa takaisin, reissut kuullostivat tosi kivoilta! Lennot tosiaan taitavat vaatia hermoja, Katan lennot kuullostivat kieltämättä aika horrorilta.

Nyt pakko alkaa töihin, niitä riittää sairastelun jälkeen.

Tosiaan, P:n tarkempaa raporttia joudutaan odottelemaan. Miten tässä malttaisi??? Laittoi eilen aamupäivällä viestiä, että supparit olivat la-su yöllä alkaneet. Ilmeisesti kertarytinää, kuten Matiaksestakin.

Mitenkäs Ansku? Ties vaikka hänkin olisi jo päässyt supistelemaan, kun ei käynyt ”ilmoittautumassa”.

Katan reissu kuulosti onnistuneelta – ja aivan todella tutulta monilta osin. Meilläkin jäi viime vuonna tapastelut ja viinittelyt ja shoppailut vähemmälle, mutta muuten aika lupsakkaa lomailua (pl. ne lennot…).

Miten meni Vanen tissivieroitus? Eiköhän hän pian tilanteeseen sopeudu.

Meillä yöt menneet taas 0-2 herätyksellä ja päivät alkaneet klo 7 mennessä. Ankeaa on se, että menee iltaisin nukkumaan vasta klo 21.30 tienoissa.

Tiedättekö, äitini oli varsinainen enkeli perjantaina. Oli L:n kanssa viettämässä mummipäivää meillä ja kun tulin kotiin oli huushollin kaikki ikkunat pesty ja jynssäsivät yhdessä alapihaa! Aikamoinen tehotäti. Arvatkaa vain, olinko onnellinen.

Ääh, kauhea kiire, taas pukkaa palaveria päälle.

VAUTSI! Tyttöenergiaa Pn perheeseen! JES! Megaonnittelut! Voi vitsi, Matias on isoveli!

Olipas mukava uutinen heti maanantai-aamusta!

A, muistan kyllä tilanteeni ilman korttiakin...ei avautumista ennen käynnistystä, kohdunsuu oli kai 2,5 cm kun menin sairaalaan silloin viime vapunaattona:-). Toinen käynnistyspilleri teki sitten tehtävänsä, ekan sain kympiltä aamulla ja toisen muistaakseni kahdelta, neljän maissa oli jo säännölliset supparit ja seiskalta mentiin saliin. Nellis syntyi sitten klo 0.41, 10 min ponnistuksen jälkeen.

Ja ne synttärit, HUHHUH, äiti ja tytär olivat aika poikki kaikesta passaamisesta ja juhlinnasta, vaikka tytär ottikin parit päikkärit juhlinnan välissä. Eniten harmitti että N oli aika väsynyt sairaudesta/lääkkeistä (masuvaivoja ja kovaa yskintää yöllä) ja ei oikein jaksanut kiinnostua uusista leluista. Sai Brion kävelykärryn ja kuulosuojaimet ja monta pehmeää pakettia. Äiti oli oikein tyytyväinen ettei lelulaatikko kasvanut holtittomasti uudella krääsällä!

Julia, lekuri sanoi että noilla pienillä saattaa röörit olla niin pienet että menee helposti tukkoon ilman astmaakin. Enkä mä sitä pelkää, tulee jos tulee, ihme se oliskin meidän vanhempien allergiamäärällä että lapsi olisi täysin terve. Sitä vaan ekalla kerralla säikähtää niin jumalattomasti kun toinen ei meinaa saada henkeä.

Kata ja Hertta, me taidetaan jättää väliin miitinki tällä viikolla kun tuo N on sairastellut.

Meillä olis tarkoitus lähteä maalle, raksalle koko family, varmaan jo vappuaattona. Anoppi ja appi lähtivät tänään edeltä, toivottavasti saavat meidän asuntovaunun lämppärin kuntoon että siellä voisi ruveta yöpymään.

Heippa! Voi että, täälläkin kyynelissä, ihanaa, pikkusisko Matiaksella, onnea, onnea rutkasti! :)) Jännä kuulla sitten isoveljen ensireaktiot ja raportti tietysti!

Mä unohdin "ilmoittautua" aamusella, kun mies on kotona ja kaikenlaista touhuttiin ennen kuin mulla oli neuvola. Eli sain sairaalan ä-polille yliaikaiskontrolliajan keskiviikolle, en tiedä käynnistelevätkö silloin jo, kun on vapunpäivää ja viikkistä edessä vai venyykö seuraavalle viikolle. Spontaanistikin tietty voi jotain tapahtua, mutta usko siihen on aika mitätön. Mä olen vähän päässyt kärsimättömyyden tunteista, nyt vaan alkaa huoli nousta päällimmäiseksi tunteeksi; toimiiko istukka loppuun saakka hyvin, minkä kokoinen vauva sieltä on tulossa (kun ei sitä painoarviota ole tehty aikoihin) ja liikkeitä seuraan kuin haukka jne. Muttei tässä nyt enää viikkokaupalla tarvitse Odotella..

Mä palaan muihin asioihin myöhemmin, nyt on pakko ottaa unoset, silmät lupsuu jo, kun yö meni taas ihan harakoille. =)

Ihania uutisia, hurjasti onnea Piritalle ja koko perheelle! Tyttö, voi vitsit miten ihanaa :) Nyt vaan pikaista toipumista ja kotiutumista, ja eikun vapun viettoon uuden perheenjäsenen kera!

Aniliinille edelleen jaksuja, saas nähdä tuleeko sieltä sitten vappuvauva - serpentiinit ja ilmapallot mukaan ;)

Katan matka kuulosti tosi kivalta! Mielenkiinnolla odotan matkustelua lasten kanssa, mutta jaiks, nuo lennot tosiaan vähän pelottavat.

Moni on avannut grillikauden, great! Täällä on vallallaan sellainen grillikulttuuri, että käytetään ihan tajuttomasti kertakäyttögrillejä ja kaikki puistot täyttyvät grillailevista ihmisistä. Kertakäyttögrilleille on kaupunki järkännyt omat kierrätyspisteensä, mikä on tosi hyvä juttu. Silti hirvittää se jätteen määrä. Sanoin kuitenkin miehelle, että pakkohan sitä on kokeilla edes kerran, maassa maan tavalla.

Tulin juuri lääkäristä, kun eilisestä asti on ollut tosi kovia alavatsa-/alaselkä-/suolistokipuja. Lääkäri vähän paineli vatsaa, mutta täällä ei tosiaan hevillä ultrata eikä juuri missään ole siihen laitteitakaan. Pissanäytteen annoin myös ja kaikki vaikutti olevan okei. Varmaankin nuo kivut aihetti eilinen kuherrushetki vällyjen välissä, se yhdistettynä jo olemassaoleviin venymiskipuihin. Ihmeen kovaa kipua kyllä, viime yö meni niiden kanssa valvoessa.

Toivottavasti pian olo paranisi, niin pääsisi ulos nauttimaan ihmeellisen lämpimästä päivästä. Täällä on ihan trooppinen ilmasto tällä hetkellä: pilvistä, kosteaa ja lämmintä. Tykkään.

Nyt lähden Aniliinin tavoin päikkäreille, pakko yrittää saada nukuttua, kun viime yönä jäi unet väliin.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Tervehdys piiiiitkän tauon jälkeen! Voi miten kiva oli eksyä tänne pitkästä aikaa ja nähdä niin hieno lista syntyneistä ja masussa vielä kasvavista tahkoojabebeistä. ja ihan tuoreitakin perheuutisia oli luettavissa, lämpöiset onnittelut Pirittan perheelle tylleröisestä.

Muita juttuja en taida kyetä näin äkkiseltään kommentoimaan mutta Sandelle pitää lohdutukseksi sanoa, että Nealla on ollut ihan tuota samaa vaivaa joka sitten babyastmaksi diagnosoitiinkin. Nyt on röörit pimulla vissiin kasvaneet riittävästi kun ei viimeisessä tosi pahassa flunssassa jouduttu hengittelemään lääkitystä vaan ihan nestemäinen Ventoline riitti hoidoksi.

Halauksia kaikille ja kevätauringon paistetta!

A siis vielä ”keskuudessamme”. Malttia ja mielenrauhaa. Onneksi oot konkari tolla saralla.

Mun tosi hyvältä ystävältä tuli äsken tessu, että tyttö on syntynyt tänään. Tuli kolmisen viikkoa etuajassa. Tiedossa näköjään kavereita meidän likalle! Tässähän alkaa tulla itse melkein malttamattomaksi kuitenkin.
Hehee, Molly, mä kommentoin tota samaa jo P:lle, että nyt voi ottaa mimmin kunniaksi kuplivaakin vappuna enemmän kuin sen yhden lasin! Syytä juhlaan todella.

Meillä kosahti yllättäen grilli ja uusi on etsinnässä. Jestas minkä kokoisia kaikki kaasugrillit tuntuvat olevan ja älyttömän rumia! Meillä on ihan mini, mini piha, joten en haluaa mitään monster-sarjan värkkiä siihen. Vappuna joudutaan varmaan turvautumaan kertisgrilliin, kun ei ehditä tota hoitaa ennen sitä.

Halloumisalaattia ajattelin laittaa lihojen kyytipojaksi ja mansikoita ja mascarponevaahtoa ainakin.

Heh, musta tuntuu, että kaikki suomalaislapset saavat 1-vuotislahjaksi Brion kärryn. ;-) L tosin peri käytettynä serkuiltaan.

Hillakin visiitilla, kiva. Huhuu, Ilo!!!

Onnea paljon Piritalle perheineen tyttösestä!!!!! Matilda onkin kiva nimi, ei vaan ole käynyt mielessä. Voikos häntä enää muuksi kastaa :)

Mä en ehdi nykyään juuri koskaan koneelle kun ei töistäkään voi, niin nää on tämmösiä nää mun viestit... mutta osan kanssa nähdäänkin lauantaina, tosi kiva! Nyt pitää taas mennä...

Jes :))))
Onnittelut Pirittalle ja perheelle prinsessasta. Mites olisi nimi Minea?

Aniliini sitten ehkä keskiviikkona?!

Mulle ei vielä tänään tullut Taysin kutsua. Ehkäpä perjantaille menee. Siis pt-kontrolli.

Liikuttavia uutisia, ihanaa! Vitsit tuntuu ikuisuudelta aika omasta synnytyksestä!

Tissivieroituksen ensimmäinen yö takana, Vane nukahti seiskalta ihan ok, mutta ysiltä heräsi ilmeisesti tajuten että iltatissi jäin johonkin..huusi sitten puolille öin, nice. Onneksi loppuyö meni jotenkuten, oli kai likka niin väsynyt. Tänään sitten nukkumaanmeno oli oma shownsa, ensimmäisellä yrityskerralla järkyttävää karjumista, sitten leikittiin jonkun verran ja sitten sujui jo ihan mallikkasti. Yö vähän jännittää, mutta tuli mitä tuli niin kyllä tässä muutaman yön kärvistelee!

Sandelle unohdinkin sanoa et kurjalta kuulosti sairastelu. Hyvä että synttäreistä selvisitte kumminkin.

Samaten Stellan porukoille parenemisia, mä en tiedä mitä tappajapöpöjä oikein on tänä vuonna liikkeellä, kun mulla on itsellänikin jo viides flunssa tämän vuoden puolella, en oo ikinä sairastellut näin paljon.