Tahkoojaplussat 64

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai niin, piti vielä kommentoida mammavaatteista, että tosiaan Zarassa on nyt aikas tyhjää, kun kevätvaatteet eivät ole vielä tulleet ja varmaan ne ale-kamat alkaa olemaan lopussa. Löysin sieltä silloin muutama vko sitten siistit mustat housut ja tummat farkut. Olivat aika kapeata linjaa ja vyötäröllä sellainen "tuubi", että ei ehkä sitten Keijun makuun;) Kevätmallistoja odotellessa...

Hih, kiva Riinuska kun olit nähnyt unta musta :) Ja kiva kuulla susta pitkästä aikaa!

Kohta niitä masukuvia voinkin jo laitella kun tää tästä vielä vähän pullahtaa. Laitattehan muutkin?? :)

Aniliini, kiitos vinkistä, kyllä mua tuo istukkaverenluovutus kiinnostaa, toki. Täytyypä ottaa puheeksi seuraavassa ultrassa (joka muuten mulla ei olekaan vielä ensi viikolla vaan 14.2. eli vajaat pari vkoa vielä).

Iät meillä on mä 34 ja mies 30.

Tänään olis tarkoitus mennä kartoittamaan tuota mammavaatevalikoimaa, kiitos Nekku lisävinkeistä!
Mä näin Sokoksen kuvastossa niin ihanan veluuripuvun pikkuiselle että mun on varmaan pakko mennä ostamaan se...no, mietin vielä.

Mitäs Tiitu töissä sanoivat? Meillä pomo sanoi ensitöikseen "aha". Oli aika sokissa.

Mä kans odotan hurjasti ensi viikon siirtokuulumisia sekä Sanelmalta että Nasupilta. Ja Mollyn, Mannan ja Pepin hoidotkin lähestyy! Ja sanomattakin selvää että toiveet on korkealla ja peukut pystyssä!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Tiitulle viä että niissä kaikissa mammahousuissa taitaa olla se vyötärötuubi, se ei mua haittaa mutta leveät lahkeet kyllä pitäis olla! Yleisesti ottaen en tykkää korkeavyötäröisistä pökistä mutta nyt on tehtävä poikkeus :)

Juu, en mäkään muuten pidä korkeavyötäröisiä:) Ne suorat housut oli kyllä vähän leveämmät, farkut oli kapeahkot, ei kuitenkaan mitkään pillit.

Pomo onnitteli kovasti ja ilostuneina työkaveritkin ottivat uutisen vastaan. Olin itseasiassa aika yllättynyt, kun kolme sanoi jo arvanneena, tai oikeastaan huomanneensa asian vyötärönseudusta.

Juu, en mäkään muuten pidä korkeavyötäröisiä:) Ne suorat housut oli kyllä vähän leveämmät, farkut oli kapeahkot, ei kuitenkaan mitkään pillit.

Pomo onnitteli kovasti ja ilostuneina työkaveritkin ottivat uutisen vastaan. Olin itseasiassa aika yllättynyt, kun kolme sanoi jo arvanneena, tai oikeastaan huomanneensa asian vyötärönseudusta.

Pikaisesti...Ihanan, ihania uutisia Tiitulla! Eikös olekin epätodellista? Toi näky on niin upea. Jei hinoa!

Tänään töissä selailin sellaista raskausajan kirjaa, ja mietin, että meidän bebe on jo noin iso. Ja aika mekkalaa pitääkin välillä masussa, mutta suht rauhallinen kuitenkin, kuten Masakin.

Mama Licoukselta tulossa tosi kivoja mammavaatteita, sain vähän esimakua tänään ;) Ai missä mää vaan oon töissä...heh. Vaikka Stokkan tarjonta on melko suppea, se päivittyy musta aika usein, ja onhan niitä kivoja myös Linkulla ja Benettonilla, ja monilla muillakin.

Mitäs muuta..en ehtinyt lukemaan vielä tarkemmin juttujanne. Hahaa, mä ostin eilen sit sen Ässälakumix-pussin illan iloksi. Pitää vaan saada poika ajoissa nukkumaan, se kun osaa olla aikamoinen anelija :-) Pojasta puheen ollen - näkisittepä sen tukan! On ihan mieletön: paksu, kasvaa kohisten ja veikeä pullonharjatupsu päälaella :)

Pitää juosta. Mennään katsomaan taas yhtä taloa...

Rentoa viikkistä!

Tällä nippelitiedolla ei liene merkitystä, mutta tuossa imuroidessani äkkäsin, että olin 28,2-vuotias Vilin syntyessä, joka on se ensisynnyttäjien keski-ikä. Mikä lie ajatuskatkos aiemmin..

Ai niin, Keijun ultra tosiaan Ystävänpvänä.

Nyt kauppareissulle, joka piti tehdä vasta huomenna, mutta menenkin yksin ja vien Vilkun tätsylle. Me ei saada isukkia kotiin aamulla vasta, ajelee Pohjanmaalta vielä illalla Hkiin ja torkkuu siellä ennen kotiutumista.

Taitaa myöskin tarttua karkkihyllystä Ässälakumix mukaan... =))

Terkkuja vaan täältä kitinälandiasta. Viime yö oli taas takapakkia...krooh. Ja päikkäreitä ei oikein ehditty nukkua kun nähtiin Katan&Vanen ja Herttojen kanssa kaupungilla. Mukavaa oli, taas kerran, taidankin lähettää kuvan koko porukalle.

Mää taidan olla se porukan seniori, ikää 37. HUIIIIIIII!!!! En kuitenkaan tunne itseäni täysin ikälopuksi vaikka lukemat on aika pelottavat. Mies puolisen vuotta nuorempi.

Hei mammat, tilasin libero-kerhosta (juu erehdyin liittymään sellaiseen) pehmeän, kehystetyn peilin ja nyt N on aivan innoissaan siitä. Kivat narut, hyvä pesulappu ja kiiltävä pinta. Ihan ykköslelu.

Hinoja uutisia Tiitulta. Huisia miten ne kehittyy nopeasti.

Sitten kun pääsette mammavaatteista imetysvaatteisiin niin mä voin lämpimästi suositella glamourmom-imetystoppeja. Ostin niitä jostain nettikaupasta 4 kpl ja ne oli kesällä ihan ykköset ja vieläkin käytössä. Ei mitään halpoja, 2 kpl muistaakseni 70 egee, mutta kestäviä ja mieltsin käteviä ja joka päivä käytössä joten päivää kohti ei tuu kovaa hintaa.

Meillä on huomenna kavereiden häät ja mummi on tulossa lapsenvahdiksi. JES! Tullaan kuitenkin tällä kertaa kotiin yöksi. Ei ole mikään epäluottamuslause, mutta jotenkin Vantaalle ei tehnyt mieli jäädä yöksi, mieluummin tulee kotiin. Vaikka seuraava aamu voikin olla karmaiseva.

Mies meni asiakkaiden kanssa lätkämatsiin joten kaksin istutaan taas soffalla ja vietetään perjantai-iltaa. Taidan ottaa suklaata....

Moi! Voidaan hyvin järkätä se Turun-tapaaminen sillä tavalla, että tulen Turkuun, kun Keijulla on se työreissu. Ja Tampereen-tapaaminen voidaan järkätä myös, vaikka meillä.

Juu, Leo on Eemeli niin ulkonäöltään kuin käytökseltään. Tänään olen saanut vastaanottaa kaksi niin megalomaanista uhmakohtausta, että hihat on ihan tyhjät. Huh!

Mä olen -75 ja mies -74.

Mulla oli Leosta tosi vahva poikaolo koko raskauden ajan, ja Kaislasta saatiin tietää sukupuoli rakenneultrassa. Molemmissa raskauksissa mulla kasvoi rinnat jonkin verran. Leoa odottaessa ne olivat kipeät, mutta Kaislaa odottaessa eivät.

Tiitulla oli ihanat ultrakuulumiset, mahtavaa! Nekulle ja miehelle kovasti voimia rakenneultraan.

Nyt täytyykin jo kiitää, kun Leo keksi taas jonkun mukava "leikin" keittiössä. Pitää mennä pelastamaan mitä pystyn. Hyvää viikonloppua!

Leppoisaa lauantaita! Sorppa, etten ole ehtinyt kirjoitella. Kamalan kiireistä tämä kotiäidin elämä :). Kiva oli nähdä Katan ja Sanden kanssa eilen ja kiitos Sande kuvasta, hauska!

Tiitulle ensinnäkin onnittelut mahtavista ultranäkymistä, on se niin hinoa! Eikö ole kivaa, kun voi ruveta kertomaan uutisen ystäville! Toinen kiva vaihe on se, kun masu alkaa näkyä tosi selvästi ja ihmiset katseet siirtyvät sun vyötärön seudulle. Ja tuntemattomatkin rupeavat onnittelemaan.

Soitin eilen siitä unelmien työpaikasta. Toivovat tietty, että aloittaisi mahd. pian, puhui huhtikuusta, minä puhuin aikaisintaan kesäkuusta... Pyysi laittamaan hakemuksen kuitenkin. Tuntui tietävän mut - onko se hyvä vai huono.. No, enköhän ole ihan hyvän kuvan antanut itsestäni työssä, hoppas det. Kamalan ristiriitaiset tuntemukset mullakin töihin menosta, mutta mitä sitä vielä miettimään, kun se paikka ei tod. vielä ole minun. Keksin heti monta tuttua, jotka ehkä hakevat myös. Plääh.

Huono äiti -fiilis ollut senkin takia, kun H:lle ei 6 kk neuvolassa ollut tullut juuri yhtään lisää painoa :(. Sande onneksi lohdutti, että niin on käynyt kerran Nellallekin ja otti kiinni seuraavassa punnituksessa. Ehkä olisi pitänyt Hertan kanssa aloittaa kiinteät jo aiemmin, kun on tuollainen sironpuoleinen ja kova liikkumaan, energiaa kuuluu varmaan sitä tahtia, mitä syö. No, nyt on sitten ruvettu syömään kunnolla. Tänä aamuna söi puuroa hyvällä ruokahalulla. Kaikki kaupan soseetkin uppoavat hyvin. Taisi mun omat tekeleet olla liian karkeita. Neuvolan tätsy varasi kuitenkin parin viikon päähän uuden ajan, käydään tsekkaamas paino.

Samanlainen hentoinen olin kuulemma minäkin vauvana, äitiä juoksutettiin neuvolassa, kun eivät uskoneet, että minä syön, joutui pitämään ruokapäiväkirjaa ja syöttämään mua neuvolassa, että uskoivat... Taisi olla vuonna -73 vähän tiukempaa noiden käyrien seuraaminen... Eli minä 34, mies 40.

Monet naurut sain taas teidän jutuista :). Hauska Lotan kommentti uimahallissa, hih. Kyllä varmasti hupia riittää, kun pikkuiset avaavat sanaisen arkkunsa.

Jaahas, tytteli heräs partsilta, nukkuikin lähes 2h. Moido!