Moikka! Täällä on taas hiukkasen hävitystä vkl:n jäljiltä, mutta tässä "aamupalan" yhteydessä tulin seuraanne. Siivoukset ja pyykkäykset odottakoot hetken. Ja lupaan olla kaatamatta kahvia näppikselle, jotta pääsen tänne vastakin.
Joo, kyllä sektio kauhistuttaisi. Hyvällä ystävällä siitä tosi hyvä kokemus, mutta hällä ei ole vertailukohdetta alatiesynnytykseen. Tosin eipä mullakaan sektiosta, mutta kuten Keiju totesi, lapankin jälkeen tuli pitkä parantelujakso ja "vain pari pientä reikää", niin ei kyllä tosiaan houkuttele iiso haava. Mutta kassotaan, mitä tuleman pitää. Uskon kyllä, että vauva kääntyy (meinasin kirjoittaa poju, taas pukkaa aika vahvasti veljesfiilistä

en tiedä nytkään miten päin on, ikään kuin potkut tuntuisivat taas erilaisilta.
Hinoa, että Lottakin pääsi nauttimaan pulkkakyydin huumasta!

Koskas hän pääsee kunnolla nauttimaan auringosta, jokos teidän loma kohta häämöttää?
Miltä Piritta Vantaan talotarjonta vaikutti?
Jep, meillä viime yöt horroreita, palattu taas vaihteeksi moneen heräämiseen. En käsitä, mistä ihmeestä Vili saa öisin päähänsä karjua sitä "maitoo, maitoo", kun siitä on reippaasti yli puoli vuotta, kun on aamumaitoakaan sänkyynsä saanut. Tulee viereen, mutta pyörii ja potkii vaan, viime yönä pidin väkisin muutaman kymmenen sekuntia omassa sängyssään, sinne sitten nukahti. Selvä peli vaan ensi yöstä alkaen, omissa sängyissä nukutaanei mua ennen ole häirinnyt, että V makoilee ihossa kiinni, mutta nyt kun on kuuma ja tukala olo sekä selkä- ja liitoskipuja, niin haluaisin täydellisen nukkumisrauhan.
Argh, että otti pannuun perjantaina (tai siis varhain la-aamuna) kun mies ei ollutkaan kotiutunut klo 06. Tiesin toki, että on tuossa parin sadan metrin päässä kaverillaan, mutta penteles, kun ei osaa ilmoittaa. Ei olekaan sattunut herran aikoihin sitä, että on simahtanut johonkin, mutta kyllä kuohuin, kun niin kävi nyt. Eikä tietenkään vastannut puhelimeen, kun nukkui tukkina. Kasin tienoilla soitti, että täällä ollaan (kahvittelivat vielä), olin aika kitkerä. Sitten ihmetteli, miten mä nyt siitä kiukkuan, kun lapsuuden/nuoruudenkamujensa kanssa viettää aikaa ja uni tulee kesken. Nooh, en sitä, mutta kun ei hänen ollut tarkoitus siellä yöpyä. Olen onneksi nopsasti leppyvää sorttia, en jaksa kuluttaa energiaa turhaan mököttämiseen, joten ei se meidän vkl:a pilannut. Ja olihan heillä ollut poikien kesken oikein rattoisaa!
La menikin sitten mukavissa merkeissä, käytiin miehen siskon kanssa Turussa shoppaamassa ja syömässä. Vilille etsin kevätkenkiä, mutten löytänyt mieluisia. Ostin itselleni vesijuoksuvyön ja vauvalle ruskean sävyistä vaatetta, joten tosiaan, tuplat kun hankitaan, kaikki on valmista. Paitsi ne vaatteiden pesut ja sängyn siirto.
La-illalla Vili nukahti ajoissa ja meidän oli tarkoitus katsoa leffa, mutta lipsahtikin romantiikan puolelle. =) Täytyy kyllä sanoa samaa kuin Keiju, että tuntoherkkyys on vähän kateissa, mutta ei sentään ihan kokonaan. Viliä odottaessa en moista muista ja kyllä tosiaan synnytyksen jälkeen (pari kk) himot hyrräsivät ja herkkyys oli huipussaan, eli toivottavasti se sieltä taas.. Eilen ulkoiltiin ja saunottiin pitkän kaavan mukaan koko perhe ja illalla tehtiin hyvät pihvit. Vilin käsitys hyvästä ruuasta on kiuasnakit, "vaatii" niitä joka saunakerralla. Sai sitten niitä.
Hihii, mua nauratti mollyn uni!

Sanelmalle jäitä hattuun piinailuun!
Jaahas, tulipas omaa napaa kerrakseen. Nyt harrastusten pariin ennen ulkoilua. Aurinko paistaa taas!!!!!

))