Leppoisaa lauantaita! Sorppa, etten ole ehtinyt kirjoitella. Kamalan kiireistä tämä kotiäidin elämä

. Kiva oli nähdä Katan ja Sanden kanssa eilen ja kiitos Sande kuvasta, hauska!
Tiitulle ensinnäkin onnittelut mahtavista ultranäkymistä, on se niin hinoa! Eikö ole kivaa, kun voi ruveta kertomaan uutisen ystäville! Toinen kiva vaihe on se, kun masu alkaa näkyä tosi selvästi ja ihmiset katseet siirtyvät sun vyötärön seudulle. Ja tuntemattomatkin rupeavat onnittelemaan.
Soitin eilen siitä unelmien työpaikasta. Toivovat tietty, että aloittaisi mahd. pian, puhui huhtikuusta, minä puhuin aikaisintaan kesäkuusta... Pyysi laittamaan hakemuksen kuitenkin. Tuntui tietävän mut - onko se hyvä vai huono.. No, enköhän ole ihan hyvän kuvan antanut itsestäni työssä, hoppas det. Kamalan ristiriitaiset tuntemukset mullakin töihin menosta, mutta mitä sitä vielä miettimään, kun se paikka ei tod. vielä ole minun. Keksin heti monta tuttua, jotka ehkä hakevat myös. Plääh.
Huono äiti -fiilis ollut senkin takia, kun H:lle ei 6 kk neuvolassa ollut tullut juuri yhtään lisää painoa

. Sande onneksi lohdutti, että niin on käynyt kerran Nellallekin ja otti kiinni seuraavassa punnituksessa. Ehkä olisi pitänyt Hertan kanssa aloittaa kiinteät jo aiemmin, kun on tuollainen sironpuoleinen ja kova liikkumaan, energiaa kuuluu varmaan sitä tahtia, mitä syö. No, nyt on sitten ruvettu syömään kunnolla. Tänä aamuna söi puuroa hyvällä ruokahalulla. Kaikki kaupan soseetkin uppoavat hyvin. Taisi mun omat tekeleet olla liian karkeita. Neuvolan tätsy varasi kuitenkin parin viikon päähän uuden ajan, käydään tsekkaamas paino.
Samanlainen hentoinen olin kuulemma minäkin vauvana, äitiä juoksutettiin neuvolassa, kun eivät uskoneet, että minä syön, joutui pitämään ruokapäiväkirjaa ja syöttämään mua neuvolassa, että uskoivat... Taisi olla vuonna -73 vähän tiukempaa noiden käyrien seuraaminen... Eli minä 34, mies 40.
Monet naurut sain taas teidän jutuista

. Hauska Lotan kommentti uimahallissa, hih. Kyllä varmasti hupia riittää, kun pikkuiset avaavat sanaisen arkkunsa.
Jaahas, tytteli heräs partsilta, nukkuikin lähes 2h. Moido!