Täällähän minä, älkää nyt suotta panikoi mun puolesta

Ei mitään merkkejä mistään, enkä oikeastaan oletakaan niitä. Menee varmasti aika samaa rataa viime kerran kanssa. Vkon kuluttua saatan olla jo hieman odottavampi. Mieli on ihan seesteinen, kuten olen jankuttanut, enemmän mua tässä jännittää elämä vauva talossa kuin vauvan syntymä
Kiitos Hertalle emännöinnistä perjantaina. Oli huisin kiva nähdä isoksi kasvaneita muksuja, veljet Vane, Hertta ja Nellis olivatkin jo isoja neitejä! Suloisia ilmestyksiä kaikki - ja Matias oli tuttu hannari, heh.
Mun käsi on niin puutunut, hitto vie. Ihan vaikea kirjoittaa..jokin kestopuudute päällä oikeassa handussa.
Meidän viikkis meni taas kotona puuhaillessa, saatiin vaatehuone uuteen järjestykseen, mikä tuntuu yyberhyvältä. On muuten tehokäytetty se neliömäärä siinä tilassa! Eilen kävin kuntoilemassa, hyvältä tuntuu vielä crossarin polkeminen, ajattelin jatkaa loppuu asti, eipä tuo ihmeempiä rasita. Ja...sittenpä sitä ei heti päästäkään....Spinningissä kerään sen verran katseita, että jätin väliin
No mutta hienolta kuulostaa Lotan sopeutuminen tutittomuuteen! Tosi hieno juttu. On nämä lapset sopeutuvaisia, sehän onkin jo huomattu, mutta ihmeellistä silti. Varmaan tuo ymmärrystason kasvaminen auttaa, en oikein jaksa uskoa, että M käsittäisi vielä, minne ne tutit menee.
Kiva, että porukka viiihtyi treffeillä. Mukavata, että on saatu miitinkejä järjestettyä, ja uusiakin naamoja mukaan.
A, Matias nukkuu ihan samassa rytmissä kuin Vili, mutta sen huomaa, että hyvin tarkka saa olla p-unien kanssa. Tulee äitinsä tavoin aika vähillä unilla toimeen, joten ei taatusti sippaa ennen kymppiä, jos sattuu nukkumaan lähemmäksi 16:ää. Nyt suostuu aika kivasti jäämään yksin hakemaan unta, kun ennen jäi karjumaan, jos sadun jälkeen yritti liueta paikalta.
No mutta mitenkäs te saatte lapset syömään kasviksia ja muuta värikästä?? M on ärsyn tarkka, mitä suuhunsa laittaa, vaikka kuinka yritän laittaa lautasella tomaattia, kurkkua, broccolia tms. ei taatusti syö. Ja on tosi kiva nakata ne sitten bioon, kun sinne menee jo muutenkin hyvää ruokaa. Onneksi hedelmiä syö ihan kivasti, etenkin kiivi on herkkua. Aplari taas ei, omena menee, jos lohkoo ja kuorii nätisti kuppiin. Ja - jos itse satun syömään, niin taatusti kelpaa

Mutta mutta, saisi enemmän syödä tuota puolta, toivon, että oppisi pienestä pitäen syömään terveellisesti ja monipuolisesti.
Harmi Illin oksutautia =( Aika rankkaa. Suostuuko tyttö silti syömään normisti, siis onko muutoin kipeän oloinen?
Me ei näillä näkymin hankita pyörää vielä Masalle, monet tuntuu suosittavan suoraan (siis tutut lähinnä) pientä apupyörällistä pyörää, ja jättämään kokonaan 3-pyöräsen väliin. On kuulemma raskas polkea. Mutta onhan niissä eri versioita, ja tietty, jos siinä on tikku perässä, niin sillä saa lykättyä vauhtia. Tämän kesän M saa istua vielä pyöräistuimessa.
Oih, ihanalta kuulostaa Gissan veneilyt. Ois niin huippua päästä joskus merelle, sen muutaman kerran kun oon ollut, on ollut kyllä nautinto. Niin oma maailmansa tietyllä tapaa. Ja se pikkusaariin ankkurointi, aaaah!
Meikälläkin ois siivousvk edessä...Ihan jo sen vuoksi, että on likaista, ja siksikin, että mun äiti tulee vklopuksi ja bebe ehkä ensi vkolla, joten passoo nyt vähän tsempata, kun vielä voi.
Huomenna taas neukkis klo 8, oiskohan laatuaan vimonen...Tuskinpa.