Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ä i t i 8 4:Miua vaan ahdistaa, kun mietin sitä vauvan tulevaa kokoa...jotenkin hirvittää eikä olekaan itestään niin varma et selviää koko synnytyksestä kunnialla...
Itekin kyllä luin just odotus lehdestä et vaikka söis paljonkin makeaa niin vauva ei sitä kaikkea käytä...tai vaikka söis normi ruokaakin ihan kamalasti niin vauva ottaa vain tarvitsemansa ravinnon! Minun terkka vaan oli eri mieltä asiasta...sanoi et se menee vauvan kasvatukseksi noi mun kilot...kokonaisuudessaan tullut nyt 12kg mikä ei niin kamalan paljon mutta kun mulla oli lähtöpaino jo ylipainollla....
Noh, eilen tuli kokeiltua pitkästäaikaa noita sänkypuuhia ja kyllä tuotti tulosta...yöllä jomotti niin mahottomasti joka paikkaan...
JA nyt aamulla oli sitten liman seassa veriraitaa....jospa se limatulppa nyt irtois tai jotain muuta radikaalimpaa tapahtus...
Ens tiistaina ois neuvola-aika taasen mikäli ei mitään tapahdu...niin ja la lauantaina...Täällä otetaan yliaikakontrolliin vasta 11 päivää lasketunajan yli...hurjaa!
Noh...toivotaan kaikille masun poksahduksia....![]()