Aluksi onnea kaikille uusille vauvansa saaneille joita en oo vielä onnitellut! :flower: :flower:
Itelläkin alkaa jännitys tiivistyyn pikku hiljaa ku ylihän se taas meni että paukkuu
No oon ottanut asian rennosti,saanpahan vielä nukkua ihan rauhassa ilman kitinöitä
Olo on ollut hyvä,tietysti nyt noita perus juttuja eli alapäätä vihloo välillä ja luita kolottaa mutta ei se mitn.Yöt oon nukkunut ku tukki enkä oo nyt ees muutamana aamuna heränny ku miehellä soi herätyskello enkä ees siihen ku lähtee(meillä tuo väliovi narisee ku vanha akka)
Eli hyvin on siis nukuttanut.Meitsi on kyllä sisustellut täällä innoissaan,verhojen vaihtoa ja mattojen vaihtoa jne.Aikasemmin mulle on ollut ihan sama mitä ikkunoissa roikkuu,pääasia että verhot on =)
On se kyllä jännää ootella että milloinhan se lähtö tulee!
Jokohan baby2003 on saanu vauvan ja Janita ku se ei oo käyny täällä vissiin pariin päivään ainakaan?Onko kellään tietoa?Niin ja Levinia,mitähän sille kuuluu?
Ens viikolla mullakin ois neuvola(tiistaina tai keskiviikkona).Jos ei sitä ennen oo vauva päättänyt tulla ihmistenilmoille niin sitten terveydenhoitaja varaa mulle ajan yliaikais kontrolliin.Sanoi vielä että jos siellä kontrollissa on kaikki hyvin verenpaineet ym.niin ne saattaa antaa olla vauvan mahassa vielä rv 43 asti.Saapa nähä pitääkö nyt ihan noin kauan ootella
Ai niin,unohin toivottaa vielä kaikki uudet tervetulleiksi tänne viime metreille!
Hyviä päivän jatkoja kaikille,käyn taas tiiraileen onko tullu uusia vauva-uutisia
Miimari ja vauveli rv 40+3(tämä oli mun veikkaama synnytys päivä muuten,saa nähä)