SYYSMASSUT '07 syyskuussa

Mulla on kans kauratyyny auttanut selkäkipuihin. Vähän on vaan hankala asetella selän taakse kun on hartioille tarkotettu ja sen mukaan muotoiltu. Lahjaksi oon saanut, joten en tiedä mistä kaupasta äitsykkä sen on aikoinaan ostanu. Pitäiskin kokeilla joku yö jos menkkamaiset kivut jatkuu. Jos vaan jaksaa raahautua alakertaan sitä lämmittämään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hapsuli:
Onnittelut vauvaantuneille :flower: :flower:
Eilen tuli käytyä äippäpolillä perätilan vuoksi ja kääntöyrityksistä huolimatta vauveli ei suostunut kääntymään. Onko kenelläkään kokemuksia perätilasynnytyksestä? Seuraava kontrolli on 20.9 ja silloin varmaankin tehdään lopullinen päätös synnytysmuodosta. Lääkäri sanoi että eivät anna vauvan syntyä perätilassa jos menee kovin lähelle laskettua aikaa ja on iso tai lantio ei anna myöden (kuvasivat eilen myös lantion). Joe, kuinkan paljon aikaisemmin sulle varattiin sektio. Toivotaan kuitenkin, että vauveli tajuaisi kääntyä itse ympäri.


Hapsuli (36+5)
Mä meen maanantaina Kättärille ultrattavaksi, edessä mahdollisesti kääntöyritys.. Eilen neuvolakäynnillä todettiin että edelliskerrasta on kaveri rt:stä pyörähtänyt perätilaan... Täl hetkellä ku asiaa mietin niin eipä se niin kamalaa oo jos sektioon päädytään. Mutta kyllä silti elättelen toiveita että kersa tajuais kääntyä takas tai että kääntö onnistuis... Perätilasynnytystä en ees halua harkita, suositellaanko edes ensisynnyttäjälle.. No, katsotaan maanantaina mitä sanovat.

Annmari + tirppana 37+4
 
Vera-84
Itselläni on, tosin ostin ne äidille äitienpäivälahjaksi Anttilasta, ja se onkin harvoja niitä lahjoja josta on ollut tosissaan hyötyä. Ja toimii oikein kivasti munkin selkäkipuihin. Se on sellainen pitkulainen malli että käy mihin vaan.

Kävelin ehkä 2 km tänään ja tuli olo, et jos hannkiskin sellaisen tukivyön, mutta toisaalta miksi hankkisi kun tää synnytys on niin lähellä. Kohta mulla varmaan jää kilsankin kävelylenkille menemättä. Ois kuitenkin kiva olla liikkeellä.

Nyt rv 37+1
 
4.9. klo 9.07
syntyi meidän ihanuus, karvakorvainen peikkotyttö! :heart: :)
Pituutta neidillä 48cm ja painoa 3190g, pisteitä täys 10
Leikkaus sujui hyvin ja molemmat voidaan mainiosti! Tänään tultiin kotiin... Tuolla tuhisevat iskän kanssa sohvalla ja kattelevat rallia! :D

Onnittelut kaikille vauvan saaneille ja synttärisankareille! :) :flower:

Möörwa ja Venla-neiti 3vrk
 
Tänään taas yksi odotuksen päivä lisää...eikä mitään ihmeitä ole tapahtunu...
Varmaan kolme viikkoa on tullu tosi limasta valkovuotoa ja tänään sitten näytti illan suussa et ois ollu ihan hiukan verivanaa mukana...hmmm...jotenkin olo on ollu nyt illalla hassu...voikun se nyt tapahtus vaikka tänä yönä...huomenna siis tasan 39 viikkoa täynnä!

Eilen kävin taas 45min hikilenkillä ja sen jälkeen saunassa mut ei mitään vaikutusta ....päinvasto...tuntu et nukutti paremmin...

Onnittelut vain kaikille vauvaperheille...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
Paljon onnea Möörwalle ja perheelle pikku prinsessasta!! :flower: :heart: :heart: Olitkos se sinä, jolle oli luvassa iso ruusupuska, jos pojan synnytät? Saitko, vaikka tyttö tulikin..? ;)
Minähän se! :) Kyllähän se iskä ruusupuskan toi, vaikka risuilla pelottelikin :D
 

Yhteistyössä