Lämpöiset onnittelut...
umayya: Prinssistä :flower:
Saralia:prinsessasta :flower:
Möörwa:prinsessasta :flower:
rotja81:prinssistä :flower:
rosmariini:prinssistä :flower:
paukkuliina:prinssistä :flower:
Nythän näitä vauvauutisia satelee oikein urakalla...ihanaa!
Täällä mennään eteenpäin aika vaihtelevissa tunnelmissa. Perjantaina kävin jälleen osastolla käyrässä ja ultrassa ja samalla lekuri tarkisti lantion röntgenkuvat. Lekuri tuumas, että vauva ei kyllä melko varmasti mahdu syntymään alakautta, mutta käski tulla uudelleen maanantaina :kieh:
Aika ihmeellistä touhua. Tuskin tuo mun lantio viikonlopun aikana kovin paljon kasvaa tai sitten lekuri kuvittelee, että vauva pienenee
Ärsyttää suunnattomasti, kun ne ei voi sanoa suoraan mitään ja jahkaillaan vaan tän asian kans. :kieh: :kieh:
Kysyin lekurilta, että mitä jos synnytys käynnistyy itsestään viikonlopun aikana ja nyt kun tiedän, ettei vauva mahdu tulee alakautta, niin mitäs sitten. Lekuri vain tuumas, että tule sitten nopeesti sairaalaan, jos tuntuu, että synnytys käynnistyy. :headwall: :headwall:
Esikoisen synnyts kesti sen 50 minuuttia, niin mistähän mää tiedän kuinka nopeesti tää lähtee syntyy ja milloin mun pitää sinne sairaalaan mennä. Stressaa aikalailla tää tilanne, hermoilen jokaista supistusta ja omituista tuntemusta. :x :x
Maanantaina ne kuitenkin laittaa mut taas kotiin, eikä tee tälle asialle mitään. Yritin kyllä kovasti kertoa lääkärille, että en kohta uskalla olla kotona, mutta ei sitä kiinnostanut mun mielipiteet.
Miten tää voi olla näin vaikeeta.... :kieh: :kieh: :kieh:
Sorry, tuli nyt vähän omanapa painoitteinen kirjoitus, mutta kun tätä asiaa pitää vatvoa koko ajan mielessä, niin täytyy välillä purkaa ulos näitä tuntemuksia. Ukko raukka on kuunnellut mua jo monta vaivaa uskollisesti. Ei se osaa samanlailla hermoilla tän asian kans, kun minä.
No jospa sitten maanantaina siellä sairaalassa olis joku fiksu ja pätevä lekuri, joka osais edes vähän valottaa tulevaisuutta ja tehdä jonkinlaisia päätöksiä.
Tsemppiä kaikille, jotka on lähdössä vauvan hakuun ja paljon supistuksia niille, jotka niitä kaipaavat.
:hug: :hug: kaikille
T: Nanna ja Alvar 37+5