No, jos ei muuta hyötyä tästä lorviskelusta kotona, niin saapahan oikeasti hoidettua asioita
Sain tilattua loppuvuoden tuloille (meillä työnantaja maksaa ekat 72pv ä-loman alusta palkkaa) uuden verokortin. Iloiseksi yllätykseksi loppuvuoden pidätys on 0%! Tilasin sitten samalla sos. ja muuta etuutta varten (ts. ä-pvrahaa varten) verokortin ja virkailija väitti siihenkin tulevan 0%...
Tätä jäin miettimään, että onko mahdollista.... Mulle maksetaan ä-pvrahaa 16.11. alkaen eli tilasin erillisen kortin ajalle 16.11.-31.12.07. Jostain luin, että ä-pvrahasta menisi vähintään 20% mikäli saa palkan mukaan laskettua ä-pvrahaa (eikä sitä minimiä, esim. opiskelijat)...
No, kaipa tuohon verotoimistoon on luottaminen ja toivotaan, ettei mätkyjä tule sitten ens vuonna ton takia.
Ensi vuoden alusta pitää sitten tilata heti uus kortti ä-pvrahaa varten, jotta menee pidätykset kohdilleen.
Onko muilla kokemuksia tuosta ä-pvrahan pidätyksestä??
Olotilassa ei muutoksia. Tuntuu, että vois vetää maratoonin eikä mahaa ole ollenkaan (siis jos ei peilin ohi kävele)
Nyt pyykkit kuivamaan ja jos sitä kävelylle lähtis...
Btw, mulla on joku ihme himo saarioisten valmiiseen riisipuuroon
Voisin sitä syödä joka päivä lounaaksi
Tulis halvemmaksi keitellä itse riisipuuroa, mutta eihän sitä niin pieniä annoksia osaa tehdä
Odotankohan mä joulua jotenkin alitajuisesti
Kääk, kaupassakin oli jo myynnissä glögiä, hei haloo