Mulla odotus jatkuu (rv 40+5), mutta enpä näytä olevan onneksi ainoa, jolla menee reippaasti yli. Mitään tuntemuksia synnytyksen suuntaan ei taas vaihteeksi ole: toissa yö oli lupaavan levoton ja aamulla tulikin mahtava ensimmäinen oikein kunnon supistus, mutta se oli sitten siinä... Eilen ei taas mitään pientä kovottelua lukuunottamatta ja viime yön nukuin kuin tukki yhdellä pissareissulla. Nyt on taas ihan samanlainen olo kuin vaikka kuukausi sitten.
Moni on sanonut, että lasketun ajan jälkeen odottaminen helpottuu kun tietää, että enää pari viikkoa korkeintaan niin vauvan on pakko tulla. Mulla odottaminen oikeastaan vasta alkoi la:sta; olin ihan varma, että lapsi tulee ennen sitä ja nyt kun ei tullutkaan panikoin sitä, että ehtiikö se tulla ennen kuin miehen pitäis lähteä reissuun. Jos tää siis nyt aikoo viihtyä mahassa vielä pitkään, menee synnytyssuunnitelmat uusiksi ja joudun etsimään jonkun toisen kaveriksi... :| Mutta toivotaan parasta...
Jaksamista kaikille, oli vauva sitten mahan sisä- tai ulkopuolella! :hug:
Moni on sanonut, että lasketun ajan jälkeen odottaminen helpottuu kun tietää, että enää pari viikkoa korkeintaan niin vauvan on pakko tulla. Mulla odottaminen oikeastaan vasta alkoi la:sta; olin ihan varma, että lapsi tulee ennen sitä ja nyt kun ei tullutkaan panikoin sitä, että ehtiikö se tulla ennen kuin miehen pitäis lähteä reissuun. Jos tää siis nyt aikoo viihtyä mahassa vielä pitkään, menee synnytyssuunnitelmat uusiksi ja joudun etsimään jonkun toisen kaveriksi... :| Mutta toivotaan parasta...
Jaksamista kaikille, oli vauva sitten mahan sisä- tai ulkopuolella! :hug: