täälä on kans ollu aivan karmeeta turvotusta, naamaki ollu varsinki aamusin ihan kauhee, ei kehtais kauppaan ees lähtä, mutta pitää kylälle ajella apteekkiin kun panadolit loppu ihan tyystin.
viime yön ravasi vessassa ja tosiaan panadolia on kulunu kun on pää kipiä, tuo turvotus on ollu tänä aamuna paremmalle tolalla, aattelin että se lykäs pään kipiäksi jos nesteet on alkanu vähä poistuun. Nämä on näitä "omalääkärin" koti diagnooseja.
nukuttua oon kyllä taas vaihteeksi saanu, tälle aamullekki oon kerenny jo reilun tunnin "päiväunet" ottaa, mutta pääkipu ajo ylös (olisin varmaan nukkunu parikin tuntia helposti.
alkaa tuo maha olleen todellaki tiellä. Avasin väliovea vähän liian nopeaa ja en muistanu kuin ulottuva mun maha on niin sain siitä oven "kielestä" kivan haavan navan yläpuolelle... ja yks päivä ajoin autoa jota en normaalisti aja niin ratti mahtu ihan just hyvin pyöriin mutta jos laitto sormen mahan ja ratin väliin niin sormella oli ahasta

(ympärysmitta onki kyllä kauheet 133cm)
nyt taas ei oo sitte kertakaikkiaan minkäänlaista merkkiäkään synnytyksestä, toissa päivänä sentääs supisteli jo välillä 5-10 min lälein mutta, siihen ne näytti jäävän. Jotenki tullu semmonen olo että ei se mun kohalle tuu ikinä, vaikka tietää että se on niin lähellä jo mutta tuntuu että se on valovuosien päässä että saa oman lapsen rinnalle ja tulee äidiksi.
ei kun vaappuen tuulta päin
Nökö rv 40+5