+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Mariel85 totta varmasti tuokin, muttei oikein uskaltaisi jättää sinne asti seuraavaa kertaa. Täytyy nyt harkita asiaa :) Jos jättäisi huomisaamulle :)

Päätin taas yrittää tupakanpolton lopettamista. Tupakat loppuivat, enkä käynyt ostamassa lisää. Sen sijaan nappasin suuhunu nikotiinitabletin. Saa nähdä, että kuinka tässä käy. Aiemmin olen käyttänyt nikotiinipurkkaa, mutta nyt ajattelin kokeilla tätä tablettia.
Yksi epäonnistunut yritys lopettaa oli tuossa kolmisen viikkoa sitten. Nyt uudella innolla savutonta elämää kohden :)
 
amma plussa se on!:)

iloksi Kiitos tärppi toivotuksista,ovisplussat oli pe ja sunnuntaina. Peittoja heiluteltiin perjantaina ja sunnuntaina,niin luulis simppoja olevan odottelemassa :) Sais meille todella pitkään yrittäneillekkin tulla jo se kauan odotettu plussa,vai mitä?:heart::)
 
Viimeksi muokattu:
kääntää ja vääntää mahasta. tajusin että vaikka mulla piti olla ovis 7.9 niin sillon mulla olikin kauhea flunssa ja kuume, tajusin et ovis ainakin mun tapauksessa siirtyy. Häämatkan vikoina päivinä onkin ollu ovis eli 17.9 päivä eli jos kierto on normisti 40 mutta siirtyi yli viikolla.:attn:

Eli tänään tai ylihuomenna pitäis vissiin menkat alkaa. päätin testata ylihuomenna jos ne ei ala.:confused:
edelleen vatsan väänteitä ja joutuu vessassa käydä tarkistaa joko nyt. rinnat ei ole enään kipeenä ainut vaan et tajuton nälkä!! ja olo et pakko olla RASKAANA! ELI EPÄTOIVOA ILMASSA :O|O
 
Viimeksi muokattu:
bluebaby oon samaa mieltä, nyt vois jo plussa tulla.. Jos tässä aikoo raskautua ennen hoitoja, niin alkais pian olemaan korkea aika tärpätä. Hyvällä tuurilla tässä on vielä kaksi kiertoa tämän jälkeen ennen kuin nuo minun munasarjat sammutetaan. Sitten mennäänkin ihan lääkärin määräämää tahtia.
Plussatuulia sinullekin!

miimii10 toivottavasti sieltä vatsanväänteiden syyksi paljastuu se pieni kyytiläinen :) Plussatuulia!
 
Kävinpä tänään katsomassa veljen 2 päivää vanhaa tytärtä, ja voitte vain uskoa kuinka vauvakuume oikein tulvahti! Oli niin käsittämättömän pieni nyytti! En muista, että oma vauvani olis niin pieni ollu, vaikka todellisuudessa oli puoli kiloa pienempi syntyessään :) Veljen vauva oli niin herttaisen pieni, että mulla oikein kyyneleet tippui silmistä :':)) Toivotaan meille kaikille sellaista nyyttiä 9kk päästä :)

Tsemppiä Iloksille tupakoinnin lopettamiseen! Hyvä päätös :)
 
Tervehdys piiiitkästä aikaa.. Vime kierrossa ei mitään mahdollisuuksia kun ei ollut koskaan päivät kohdillaan kun mies oli kotona, joten en sitten jaksanut paljon täälläkään oleilla:|. Nyt kp 9 ja vois alkaa taas "viettelemään" tuota isäntääkin:kiss: Paljon tänne plussia sadellut eli onnittelut tasapuolisesti kaikille onnellisille:flower:
 
Omaa napaa: nukkumisesta ei tullut oikeen mitään, alaselkä oli käsittömän kipeä aivan kun keilapallo olis sinne laitettu. Nyt aamulla aika sama fiilis, tällästä mulla on oviskivutkin mut nyt ei kyllä ole mitään limoja "anteeksi tarkkuus" :D tänään mietin et jos ostais kuiteski 2 liuska testiä ja koittais nyt pidätellä 4h ja toisen tekis sitten aamulla jos mulla olis nyt se kierto 50 ni huomenna ne sitten alkais, mut teen kuitenki koska nyt viimeistää jotain pitäis näkyä jos on näkyäkseen.
sama sitten aamulla.. mutten tää rouva hakee terolut kuurin ja kiroo pitkän kierron sinne alimpaan napapiiriin mihin se kuuluukin :D
 
ammalle :flower: plussasta :)!

iloksi voima:hug: sinulle! Se tunne on kyllä kauhea! Sitä vaan jotenkin tuntee olevansa epäonnistunut naisena jos ei tule raskaaksi... Vaikka niinhän se ei missään nimessä ole! Minä uskon, että kaikella on tarkoituksensa, ja jos en minä voi biologisia lapsia saada niin sitten minut on tarkoitettu adoptoimaan ja sillä tavalla tekemään jotain hyvää antamalla onnelisen elämän jollekin sellaiselle lapselle, jolla siihen ei ole ollut rahkeita... Toivon sydämestäni, että teillä tärppää!! Teillähän taisi olla ne hoitojen aloittamisetkin tulossa? Ja onnea polttamisen lopettamiseen :)!

Mun täytyy kompata ammaa tässä asiassa. Itselläni on edellisen miehen kanssa kokemukset usean vuoden lapsettomuudesta ja nykyisen kanssa yk on siis 4. Silti tunteet tässä yrityksessä ja edellisessä on aivan samat, siihen kokemukseen ei vaikuta se kuinka kauan yritystä on takana. Meille ihan jokaiselle kuumeilijalle joka kuinen pettymys on varmasti aivan yhtä iso ja surullinen kokemus, riippumatta yrityksen kestosta, ja toive omasta vauvasta ja äitiydesta aivan yhtä suuri; muutenhan me ei täällä oltaisi hakemassa vertaistukea! Mielestäni tämän kaltaisessa ketjussa ei ole tarvetta alkaa erittelemään, että kuka saa surra raskauden alkamattomuutta ja millä yk:lla/yv:lla loukkaamatta toisia. MacyGraylle toivon että vaikeutesi selviävät ja pääset itsekin odottajien puolelle :)!

miimii10 kovasti pidän sulle peukkuja että kipuilujen yms syyksi paljastuisi se pikkuinen salamatkustaja :)!!!!

ON: edellisenä yönä alkoi ihan hillitön palelu joka jatkuu... Töissä piti pitää villapaitaa päällä ja illalla pötköttelin sohvalla kaksi villatakkia pitkähihaisen paidan päällä ja viltti siinä vielä päällimäisenä! Viluilun syyksi paljastui sitten lämmöt, jotka ovat lähes asteen korkeammat kuin normaalisti. Ja varmasti myös nämä kylmenneet ilmat vaikuttaa... Rinnat ovat myös ihan mielettömän kipeät sivuilta, mikä on hyvin erikoista. Siis niin kipeät että melkein itku tulee kun niihin koskee. Edellisenä yönä oli myös tullut pikkuisen punertavaa tuhrua pikkuhousunsuojaan, mikä kyllä voi myös johtua sekstailuista. Väsyttää tuhottomasti, mutta univelkaakin taitaa olla. Muutama päivä vielä olisi jännäilyä, saas nähdä :heart:
 
2 testiä haettu ja yksi tehty, puhdas nega. tilasin klo 15 ajan yksityiselle missä otetaan nyt sitten ultra ja katotaan onko kaikki hyvin.. toiv keväinen keskenmeno ei nyt olis vaan tehny mitään ihmeempiä ilkeyksiä tulevaaperheen suunittelu yrityksille.

Huoli on aika kova ja tuntuu että olis viety suuninpiirtein kivekset pois väliaikasesti:O
 
Mä tein taas omaksi iloksi ja yleisön suureksi huviksi testin. Samankaltaista viivanpaikkaa näytti. Väriä en nähnyt yhtään ja kun testi kuivui, se ikäänkuin imaisi tuonkin viivan mukaansa :D
Kerkesin kuitenkin napata kuvan.




Anteeksi jos jotain ärsyttää mun jatkuvat kuvaotokseni. Kuukauden päästä helpottaa kun menen takaisin työelämään.. ;)
 
Täällä ollaan vielä vaikken ole kirjoitellutkaan aikoihin. Eilen illalla jomotteli hassusti vatsassa vasemmalla puolella ja pitihän sitä heti muistella kalenteri kädessä, heiluko peitot silloin 8päivää takaperin -ja heiluihan ne. No joo, toiveajattelua varmaan taas :p
 
Mua ei ainakaan haittaa Huldasharks sun innokas testailu, päinvastoin! :)

Voi vimmu, toivon niin, että saisit plussan testiin!! Milloin aiot testata ekan kerran?

mimii10 toivotaan ultrasta hyviä uutisia!

Omaa napaa sen verran, että flunssa alkaa onneksi helpottaa, lämpöjä oon mitannu päivittäin lähinnä sen takia, että testaan koko kuumetta. Eilen oli iltalämpö 37 ja posket helotti ihan tulipunaisena. Alakerrassa on alkanut tulla kirkasta limaa, saas nähdä enteileekö menkkoja vai... Ois kyllä tosi kiva, että jos täti on tullakseen, niin tulis sitten viimeistään viikonloppuna, niin sais varmuuden kierrosta, nyt tosiaan vuotoa tuli sekä alkukuusta että ennen ovista. Alavatsa on turvoksissa, mutta niin mulla aina ennen menkkoja. Hermo on tosi kireellä, miehelle äyskin koko ajan ja äsken myös työkaverille, johtuu varmaan flunssan aikaansaamasta armottomasta väsymyksestä. No mut jos tätiä ei kuulu, niin sunnuntaina ajattelin testata.
 
Sori mutta mä en yhtään tajua? En ole kenellekkään saonut mitään vaan puhunut itsestäni omista jaksamisestani yrittämiseen jne.. Siis en yhtään tajua mitä te yritätte sanoa mulle. Te ootte käsittänyt mut väärin mä luulen! Mä olen ymmärtänyt että mulla on ollut yhtä oikeus urputtaa omia tuntemuksia ja pettymyksiä niinkuin teilläkin. Tuo on nyt ehkä pahasti sanottu mutta te hyökkäätte mun päälle. Sen takia mä en enää kuulu tähän ketjuun mukaan. Olen pahoillani että plussasin ja tulin siitä kertomaan tänne.
ammalle :flower: plussasta :)!
Mun täytyy kompata ammaa tässä asiassa. Itselläni on edellisen miehen kanssa kokemukset usean vuoden lapsettomuudesta ja nykyisen kanssa yk on siis 4. Silti tunteet tässä yrityksessä ja edellisessä on aivan samat, siihen kokemukseen ei vaikuta se kuinka kauan yritystä on takana. Meille ihan jokaiselle kuumeilijalle joka kuinen pettymys on varmasti aivan yhtä iso ja surullinen kokemus, riippumatta yrityksen kestosta, ja toive omasta vauvasta ja äitiydesta aivan yhtä suuri; muutenhan me ei täällä oltaisi hakemassa vertaistukea! Mielestäni tämän kaltaisessa ketjussa ei ole tarvetta alkaa erittelemään, että kuka saa surra raskauden alkamattomuutta ja millä yk:lla/yv:lla loukkaamatta toisia. MacyGraylle toivon että vaikeutesi selviävät ja pääset itsekin odottajien puolelle :)!

miimii10 kovasti pidän sulle peukkuja että kipuilujen yms syyksi paljastuisi se pikkuinen salamatkustaja :)!!!!

ON: edellisenä yönä alkoi ihan hillitön palelu joka jatkuu... Töissä piti pitää villapaitaa päällä ja illalla pötköttelin sohvalla kaksi villatakkia pitkähihaisen paidan päällä ja viltti siinä vielä päällimäisenä! Viluilun syyksi paljastui sitten lämmöt, jotka ovat lähes asteen korkeammat kuin normaalisti. Ja varmasti myös nämä kylmenneet ilmat vaikuttaa... Rinnat ovat myös ihan mielettömän kipeät sivuilta, mikä on hyvin erikoista. Siis niin kipeät että melkein itku tulee kun niihin koskee. Edellisenä yönä oli myös tullut pikkuisen punertavaa tuhrua pikkuhousunsuojaan, mikä kyllä voi myös johtua sekstailuista. Väsyttää tuhottomasti, mutta univelkaakin taitaa olla. Muutama päivä vielä olisi jännäilyä, saas nähdä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Lueskelin eilisiä kirjoituksia. Itse toivon että kukaan ei hermostu siitä jos minä VASTA yk 1:llä odotan kärsimättömänä, oletan että tämä on paikka jossa saa tosiaan kuka vaan iloita, odottaa, surra, olla kärsimätön...Toivon että kaikki saisivat onnistuneen raskauden, ja jaksuja niille joita on kauan koeteltu!

ON: (oppinut lyhenteet jo :p ). Hmm, en tiedä mitä ajatella kun eilen eli kp 17 tuli paperiin todella todella vähän vaaöleanpunaista kerran pyyhkiessä. Eli siis valkovuoto ei ollutkaan ihan kirkasta vaan piti ihan katsoa toistamiseen ja kyllä siinä vaaleenpunasta oli. Loppu siihen eli vaikk tarkkailin niin ei tullu enää. Eilen ja tänää ollu tosi turvonnu maha, siis ihan täynnä ilmaa. Tän päivän ymmärrän ku eilen söin valkosipulia, mut toissapäivänä en syöny mitään kummempaa (eli mulla esim karkki aiheuttaa ilmaa) ja silti olin ku pallo ja mahaan koski ja ilmaa tuli :ashamed: Outoa. Sit on ollu semmonen sanoisinko menkkajuilinnan kaltainen lievänä, semmonen tasanen supistuksenomainen, ehkä paineeksikin välillä voisi sanoa. Jotain nipistelyäkin ehkä, mutta pääasiassa semmosta menkkakipumaista. Sit tissit on enenevässä määrin nipistelly ja vihlonu, mut ei oo semmoset kosketusarat eikä painavat. Hieman turvonneet ovat. Pahaa oloa on joka päivä, ei todellakaan niin pahana et pitäis jättää jota8i tekemättä, mut etoo.

Mulla tota etomista on usein muutenki, ei ehkä näin pahana. Tissit kipeytyy vaihtelevasti oviksen jälkeen, ja mahassa nipistelee tai ei mitää. Menkkakipumaista harvemmin muistaakseni. Mut verta ei koskaan tule kuin menkkojen aikaan, alkaa aina tiputtelulla. Siksi toivon että se olis pikkuisen kiinnittyminen ollut....Mietin vaan et voiko olla näin aikasin? Onhan se mahdollista mut kuin todennäköstä? Kierto yleensä 27 tai 28, viimeks veny 29. Limaa alko tulla ja himotutti sikana siinä kp 10 ja eteenpäin et periaattees ovis on voinu olla ennen kp 14. Huoh. Toivon vaa koko ajan et tissit kipeytyis ja oksentelisin ni olis varmempi olo :p
 
Heips!
Omaa tilannetta hieman...luulempa, että taidan palailla takaisin kuumeilupuolelle. Sunnuntai iltana tuli semmonen " verilorahdus " muutama paperillinen, aamuun mennessä vuoto oli kuitenkin loppunut. Mutta muutama päivä tuli oranssia tuhrua, ei siteeseen asti, mutta tänään tullut enempi vuotoa, ihan melkolailla menkkoihin verrattavissa.
Neuvolaan olin soittelemassa alkuviikosta jo aikaa mut aattelin vielä katella et miksikä tämä muuttuu. Ei kyllä kovin lupaavalle näytä.
Huomenna tulee postissa muutama liuska raskaustesti, jos kattos onko viiva alkanut vaaleta. Eikös se aika äkkiä putoo alas tuo hormonitaso. Kun näinkin alussa vielä on. Eli nyt olis niinku rv 5+4 menossa, mut tuskin enää on mitään. : /
Sit vaan alettava uuteen yritykseen. Parempi että tämä on kuitenkin nyt kuin muutaman kuukauden päästä, jolloin on ollut jo tosiaan kunnolla raskaana.
 
Voi kamala mikä ajatus tuli mieleen, kun nyt mietiskelin ovisjuttuja :O Sunnuntaina siis ,kp 11, aloitin tikuttelut ja silloin oli vahvin viiva, seuraavat haaleampia. Olisko oviskseenviittaava tulos ollut sitten jo kp 10 vai su-ma välissä? Lämmöt oli laskenu edellispäivänä 0,1astetta ja eilen siitä vielä 0,3astetta ja oli vilu. Pissalla on saanut käydä eilen ja tänään selkeästi useammin, kuin tavallisesti ja on ollut jotenkin paha olo. Miten näitä oireita pitäisi tulkita?? Se kammottava ajatus siis on se, että jos tässä just onkin ollut jo ovis ja nyt se jäi "hyödyntämättä"! Tavallisesti meillä peitto heiluu joka toinen päivä menkoista menkkoihin, niin eikö just eilen jäänyt väliin ja viimeksi siis sunnuntaina..... :headwall: Mitään kipuja ei oikeastaan ole ollut, mutta torstaina ja perjantaina oli ihan hienoista pientä nippailua oikealla puolella. Auttakaa viisaammat! :flower:

Multa puuttuu muuten nuo yrityskierrot kokonaan, kun en oikein tiedä miten laskis. Toukokuussa muistaakseni kumiukot viskattiin nurkkaan, muttei säännöllistä kiertoa ole koko aikaa ollut, eli vois varmaan laittaa vaikka yk 4? Kiitos MG!
 
lumihiutale85 Mulla juuri samat kp:t kun sulla 18/28 nyt =) Ja tiedätkö mulla tullut eilen ja tänään pikkusen pyyhkiessa,vessassakäynnin yhteydessa punaista/rusehtavaa vuotoa ja nyt ei taas mitään,hmmm:confused: Joko sinulla on ollut ovis? Mulla dpo2 menossa,tai dpo4...en ole ihan varma koska toiseen tuli ovisplussa ehkä jo perjantaina. Mutta menen tuon dpo 2:n mukaan:D Olen miettinyt että onko minulla hormooneissa jotain vikaa vai mikä on...??? kerran pari tehnyt mulla tuota samaa,enkä siis ole ollut raskaana:( Mutta toivotaan että se enteilisi sitä!=) Mulla sen takia jännittää tässä kierrossa pikkusen enemmän koska tämä on ensimmäinen kierto kun mulla on todella hyväksi saatu kilpirauhasarvot!=):saint:

Karvatonkoira Ikäviä nuo vuodot: / Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!=):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ultrasta tultiin ja eilen näköjään pli paukahtanut kystä on n. golfpallon kokoinen joka juuri oli kiinnittynyt munasolun tielle.
sain terolut kuurin mikä auttaa kystiin, pienentää kierron kp30 ja keltarauhaskuurilla meidän raskautuminen on todennäkösempää kuin pitkään aikaan!

Kannatti maksaa ja kannatti kuunnella itseään ja mennä samantien näytille eikä odottaa johonki kevääseen yleisissä.

nyt kahdenpäivän lepo koska munasarjoissa on nestettä kystän takia joten ei kauheesti hilluta:)
ennenkin ollu kystiä joten ei tämä nyt maailmanlopulta vaikuta, mulle vois nyt laittaa että kiertoja ei ole ja terolut yk 5.

plussa tuulia.. kelaisin etten jää taustalle vaan seuraan palstaa jatkuvasti:)
 
amma :lle Onnea plussasta :heart:

vimmu :lla on siellä jännät paikat! :D Toivottavasti tulee plusplusplussa!

Huldasharks : Kiva, kun laitat kuvia! On ihana jännätä muidenkin puolesta! :popcorn: Plussaa toivon sinullekin!!

skorpioni07 : Peukkuja pidän, että plussa pärähtäis, hyvältä ainakin vaikuttaa! =)

karvatonkoira : Toivottavasti jaksais nyt pikkuinen pysyä matkassa! :hug:

miimii10 : :hug: Onneksi menit kuitenkin ajoissa lääkäriin, aika isokin kysta oli kyseessä!

Itse olen tehnyt täällä raskaustestejä vähän ehkä turhankin ahkeraan! :ashamed: Viiva näkyy, hyvin heikosti vieläkin, mutta vähän tummempana kuin alkuun.. No jospa huomenna taas kokeilis, apteekin omalla tällä kertaa. Pahaa oloa jatkuvasti, palelee vaikka päällä on vaatteita vaikka naparetkelle lähtöön. Alamahaa juilii, tissit turpoaa.. niiin ja alakertaa vihloo?! Kiukuttaa vielä normaaliakin enemmän :stick: hööhh.. ehkä sitä on loppuviikosta viisaampi!

Plussatuulia kaikille vielä yhteisesti!!
 
Nyt tuli ihan kirkasta verta melko runsaasti,vessassakäynnin yhteyssä! Mitä ihmettä tämä on!??:':)O

Ei taida mahdollinen hedelmöittyminen onnistua tässä kierrossa ainakaan...tuon vuodon takia. ÄRSYTTÄÄ|O :(
 
Viimeksi muokattu:
Mun täytyy omasta puolestani sanoa, että mielestäni tämä palsta on nimenomaa tarkoitettu ihan kaikille vauvakuumeisille ja täällä saa päästää sen kuumeilunsa valloilleen riippumatta yrityksen kestosta tai mistään muistakaan jutuista. (saa kuumeilla vaikkei olisi yritystäkään)
Ei mulla muuta siitä asiasta.

Viikonlopun oviksen jälkeen on ollut todella kummallinen olo alavatsassa koko ajan. Sitä en sitten osaa sanoa, onko normaaleja kiertotuntemuksia vai jotain muuta, kun vertailukohtaa ei ole. Ihme menkkamaista jomotusta, pientä selkäsärkyä ja turvotusta on havaittavissa. Tänään myös iski ihme liitoskipu, joka ei ole tuon ekan raskauden jälkeen vaivannut lainkaan - siis nyt kolmeen ja puoleen vuoteen. Olen parina viime yönä nähnyt unia siitä, että teen positiivisen raskaustestin, synnytän tai muuta aiheeseen liittyvää. Eli ehkä hieman liikaa alkaa päästä nyt niskan päälle tämä kuumeilu, täytyy yrittää rauhoittua.

Mistä puheen ollen, tänään tapahtui ihan kummallinen juttu. Meidän pikkuneiti on muutenkin aika meedio, mutta en sitten tiedä mistä tämä viimeisin johtuu. Oli päiväkodissa piirtänyt kuvia. Yhdessä papaerissa oli molemmilla puolilla erikokoisia ukkeleita. Toisella puolella niitä oli neljä ja tyttö kertoi piirtäneensä siihen meidän perheen (meitä on siis minä, mies ja tyttö = 3). Kyselin siis, keitä ukkelit ovat. Yksi oli äiti, yksi tyttö, yksi isä ja pieni ukkeli nurkassa oli vauva. Eikä takuulla missään vaiheessa olla puhuttu mitään lisääntymisestä tai vauvahaaveista lapsen kuullen. Meillä ei ole lähipiiriin tullut uusia vauvoja eikä tyttö edes leiki mitään koti- tai vauvaleikkejä (ainoastaan ötökät, autot ja dinosaurukset kiinnostavat häntä). :O Toisella puolella paperia oli kolme ukkelia ja ne olivat sitten äiti, tyttö ja vauva. Laitettiin paperi päivämäärällä ja selityksillä varustettuna talteen, jos käykin ilmi että lapsella on ihmekykyjä. Mennään Skepsikseen kuittaamaan sillä sitten kymppitonni. :D
 
karvatonkoira: Toivotaan että olis ihan vaaratonta vuotoa. Mulla tuli noilla viikoilla ekassa raskaudessa myös vuotoa, ja se oli todella runsasta, siis ihan hanat auki. Ja tuli toisenkin kerran muutama viikko myöhemmin. Mut kaikki oli kunnossa kuitenkin. Toivotaan, että näin sullakin :hug:

MM: Aika hyvä toi teidän pikkutyttö :D Ehkä vauvahaave näkyy nassusta ;) Ehkäpä neidillä itsellään on vauvakuume, haluaa sisaruksen. Siis plussaapas nyt tästä kierrosta :)
 
vimmu kiitos :) Välillä on huonompia aikoja, välillä parempia, nyt on niitä parempia aikoja :) Tammikuussa pitäisi varmaan aloitella sitten hoitoja ja eka alkionsiirto mahdollisesti helmikuussa.

Huldasharks minua ei ainakaan haittaa kuvasi. Niitä on hauska käydä tiirailemassa.. Niin ja mielestäni olen sen viivanpaikan niissä nähnyt... jännittävää!! Toivottavasti se siitä vahvistuu!

Viuhti10 toivottavasti toiveajattelu käy toteen :)

skorpioni07 jännät paikat sinullakin. Toivottavasti sieltä on nyt plussa tuloillaan tätin sijaan...

karvatonkoira
toivottavasti kyseessä on nyt väärä hälytys. :hug:

miimii10 hieno juttu, että lääkäristä oli apua! Varmasti oma olokin helpottui, kun pääsi vähän kartalle omasta tilanteesta! Lepäilehän nyt ja sitten uudella innolla uuteen yritykseen :)

Pohjantuuli Plussatuulia! Toivottavasti sieltä viiva vahvistuu...

ON
Oviskivut on alkaneet hellittämään. Huomenaamulla on ohjelmassa varmaan taas lempimistä. Saa nähdä kuinka tuo isäntä oikein jaksaa. Aika aktiivista on ollut tuo meidän kanssakäyminen viimeaikoina :rolleyes:

Tämä päivä on mennyt kotona oleskellessa ja lenkkeillessä. Viimeviikon mässäilyt painavat vielä sen verran, että pakko on aktivoida itseään että ensiviikolle saisi taas painon laskuun. Tämä viikko oli pitkästä aikaa taas plussaviikko. Vielä olisi sellainen 12 viikkoa tehokasta aikaa tiputella painoa. Sitten täytyy alkaa tasaamaan tuota ruokavaliota, jotta ei liikaa stressaa elimistöä, kun hoidotkin alkavat. Ei ainakaan tätä samaa tahtia voi jatkua vaikka hyvä olisi vielä saada painoa reilusti pois.

Oikein mukavaa illanjatkoa kaikille :)
 

Yhteistyössä