+ + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

Onnea tatskattu :heart: Onko LA huhti vai toukokuussa?

Osaakohan sitä siirtyä ees pois täältä kuumeilijoista ku yhäki tänne tulee kirjoteltua:D

Toisille kovasti plussatuulia:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Minäpä sitten en voinut vastustaa testaamista ja sain puhtaan negan. Jos ei huomenna tai lauantaina ala, testaan sitten sunnuntai aamuna uudelleen. Tähän on kuitenkin jotenkin varautunut ettei plussaa tulisikaan eka kierrosta joten ei ole iso pettymyskään. Mä oon ihan tööt väsy mutta näin tuntuu myös silloin kun ne menkat ovat tuloillaan.
 
Täällä tänään aamuyöstä testatta hoppunega, eikä pissakaan ollut kuin 4h rakossa.. Että kai tässä vielä toiveita tähän kiertoon voisi olla. Testaan su/ma uudelleen, jos ei menkat ala. Vielä ei ainakaan merkkiäkään..

ONNEA plussanneille!!:heart:
 
mulla oli pissa n.1h rakossa ja oli viel kunnon aamukahvipissa XD Huomenna uskaltaudun tekemään ton apteekin oman... kun mitä sitä nyt säilömäänkään. Hui, uus pino odottajiin, hurjaa olla odottaja. Mutta samalla niin tuttua. HUI.
 
Huomenta!

En kyllä enää tiedä mihin ketjuun kuulun: / ei olis varmaan kannattanut liitty kahteen.
Nimimerkki siis muuttui Zeniasta ammaan. Vanhalla nimimerkillä ei päässyt enää kirjautumaan ja löysin ainakin tästä listalta vanhan nimimerkin vielä.

Omaa napaa: eilen sain puhtaan negan testiin(eihän ne mulla ennenkää ole näyttänyt liian aikasin+) :/ tänään tai huomennahan pitäisi alkaa. Jos ei, niin sunnuntai aamusta ajattelin testata vielä. En kuitenkaan usko tipahtavani korkealta jos menkat tuleekin, siihen on varautunut vaikka ennen 1 yk raskautunut sitä ehkä odottaa kaikkea liian helpolla. Flunssakin on tulossa, tyttö oli päivän kuumeessa ja nyt flunssassa, itsellä paripäivää tuntunut vähän kurkkukipua.

a kp 30/30-31
 
Onnea tatskattu ja äitix4 plussista!:flower: Toivottavasti täältä tullaan perässä toukokuisiin...sitten joskus. :)

).( Ovistestit otettu käyttöön. Ehkä testasin ekan liian aikasin, mut en malttanut. Negahan se, ei yllätys, kun ei limatkaa ole vielä. Odottavan aika on taas piiiitkä. Ens kierrosta oon päättäny mennä gynelle, jos kierto taas venyy eikä plussaa kuulu.

Tää ei muuten päästä kirjottelee tai lukee ihan helposti. Tylsä uudistus.
 
Täällä entinen Lyytia, mä en päässyt entisillä tunnuksilla kirjautumaan! :kieh:
Eli Macy Gray, viitsitkö vaihtaa nikkini tuonne kp-listalle kun ehdit?

Paljon onne plussanneille, teitä onkin tosi monta, ihanaa!!:flower::heart:

Mä mietin että mitä tehdä tän kierron kans ja nyt kun puoliväli lähestyy niin enpä taida malttaa olla antamatta vauvalle mahdollisuutta. Löysin tänään itseni tekemästä ovistestiä ja siihen tuli kontrollia vaaleampi viiva. Parin päivän päästä voipi olla jo plussaa:whistle: Limoja alkaa esiintyä ja halut alkaa olla sitä luokkaa että kyllä se ovis siellä kolkuttelee nurkan takana=)

Ammalle pahoittelut negasta, samoin Myrskymaijalle, toivotaan että vielä plussaksi muuttuisivat!:hug:

Että näillä mennään, plussatuulia puhaltelen kovasti kaikille!!
 
ONNEA PLUSSANNEILLE :flower: Hei kertokaapa kun ovista olen nyt metsästänyt ja laitoin kuvankin eilen siitä mitä epäilin,että olisko jo plussa. Tänään sitte viiva olikin jo ihan haalea verrattuna eiliseen:O eli olisko se ollut sitte illalla tumma eli plussa??? Mitäpä veikkaatte? mietin illalla että pitäiskö kokeilla olisko jo tumma. Kai se voi mennä noin nopeasti oho se LH-huippu? en ole koskaan testannut kun aamuisin vain ja aina plussa löytynyt...Noh testaan vielä pari päivää. ainakin kaverit laitettiin jo liikkeelle :) Kivaa perjantaita kaikille!:flower:
 
bluebaby : mulla on tullut 3 päivää haalea viiva ovistestiin, ja tänään tollainen samanlainen kuin sulla tossa kuvassa eilen... Ja ihan ekaa kertaa eläissäni teen näitä, joten ei mitään hajua että joko joko, vai mihin suuntaan ollaan menossa..Itsellä siis kp10 tänään, ja ensimmäinen kierto kierrukan poiston jälkeen, jonka aikana ei täti vieraillut, joten kierron pituudestakaan ei varsinaisesti tietoa, ollut ennen 21-28....Halut olis ainakin mulla aika huipussaan jo :LOL:, ja onneksi mies on ollut samaa mieltä asiasta mun kanssa tähän asti :whistle:
 
Bluebaby, katsoin sun eilisen kuvan ja mä tulkitsisin sen plussaksi. Onko noi mammaksilta tilattuja david-ovistestejä? Mä en niihin oo koskaan saanu kontrollia vahvempaa viivaa tai jos viiva on ollut tummempi niin se on sitä vain toiselta reunalta. Ja niinkuin epäilit nii saattaapi olla että lh-huippu menee niin äkisti ohi ettei sitä testiin saa jos testailee kerran päivässä joten illalla olisi voinut olla vahvempikin:) Mutta todennäköisesti sulla ovis on ihan näillä hetkillä, toivottavasti sen hyödyntäminen tuo tulosta!;)
 
+ + +ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat+ + +

perjantai 27.8.2010



KUUMEILEVAT
miimi10...............kp56/33..........................1. lapsi....yk2
Liina87................kp55/30.................23v.....1. lapsi...yk2
adora..................kp51/28-31
BloodyEnd...........kp50/30.................19v.....1. lapsi....yk32
valtsukka............kp389/38
Vuokko84............kp37/30............................2. lapsi....yk1
Viulu...................kp32/28-30........................4. lapsi....yk2
Liljah..................kp32/8....................26v.....1. lapsi.....yk0
amma.................kp30/30-31.............28v......5. lapsi.....yk1
MyrskyMaija........kp29/27-32.......................3. lapsi.....yk1
MyDream............kp29/28............................1. lapsi......yk8
iloksi...................kp27/?
macy gray...........kp22/19-47(32-34)...30v......2. lapsi....yk10
Viola30...............kp22/27...................30v......2. lapsi.....yk1
Mimmimami........kp14/31-120.......................4. lapsi
mileon.................kp14/28-32.........................5. lapsi....yk2
HelinäKeiju10......kp14/?...............................3. lapsi.....yk1
bluebaby.............kp13/28...................26v.....1. lapsi.....yk3-4v
Minnäi.................kp12/28-31..............31v......4. lapsi.....yk5/7
Okaasan..............kp12/28-30..............33v.......4. lapsi....yk6
Manzu.................kp10/31-37................26v.....3. lapsi......yk9
Diipeli..................kp10/29-31...........................2. lapsi.....yk2
NoBlood...............kp10/25-30...........................1. lapsi.....yk3/4½v+
JA82....................kp10/25?....................28v.....3. lapsi......yk1
marika 83............kp9/35-55...........................1. lapsi.....yk7
wilkat..................kp9/35...............................3. lapsi.....yk10
TUUtikiks.............kp9/28.....................29v......2. lapsi.....yk4
Hiipu1.................kp7/27-29................27v.......1. lapsi.....yk3
dyyni..................kp7/28................................3. lapsi.....yk2
Auneli.................kp6/27-29................27v.......2. lapsi.....yk3
angelfish.............kp5/30-34............................4. lapsi....yk2
Peppi Pitkäkorva................................27v.....3. lapsi
inspire........................................................1. lapsi
An-nie



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki



PIINAILIJAT
amma..............dpo16
iloksi................dpo9
Viola30.............dpo9



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...........3.8. .....kp23/28..................3. lapsi....yk4
nereida..........4.8. .....kp32/29-30.............2. lapsi....yk2
Mariel85.........8.8. .....kp36/?...................2. lapsi....yk3
Yaden............9.8. .....kp27/30..................2. lapsi....yk1
NeliApina......18.8. .....kp25/27.........32v....4. lapsi....yk4
MiiJane76.....19.8. .....kp29/27-31....34v....4. lapsi....yk2½v
äiti x4...........25.8. .....kp25/24-27....32v....5. lapsi....yk2
tatskattu......26.8. .....kp30/29-31.....24v....2. lapsi.....yk2



HAAMUILIJAT
 
mileon > Nimilerkki päivitetty. :)

amma > Päivitin eilen nimimerkinvaihdoksesi. Olet ihan oikeassa pinossa. :)

tatskattu > Onnea ja tarrasukkia! :flower: En tainnut aikaisemmin vielä onnitella.

bluebaby > Itse en ole ovistestejä käyttänyt, mutta jonkin verran asiasta lukemani perusteella tiedän. Aika vahva se testiviiva oli, joten uskon plussan olleen illalla. Ovis on siis tänään tai viimeistään huomenna. :)

Okaasan > Kiva, että tulit ilmoittautumaan. =) Harmi, että alkoi uusi kierto, mutta toivottavasti tällä kertaa onnistaisi. bd

Ovislimailut jatkuvat nyt neljättä päivää eli uskon oviksen tapahtuvan huomenna. Toivottavasti ei nyt sitten jää ovuloimattomaksi kierroksi ja toivottavasti luteaali on riittävän pitkä. Odotan jo kovasti lääkäriin pääsyä, varsinkin kun siellä todennäköisesti ultrataan. Jospa pikkuinen tarraisi kiinni ennen sitä ja saisin sitten apuja raskauden jatkumiseksi. Kovasti tsemppaan itseäni liikunnan lisäämiseen ja tupakoinnin lopetukseen auttaakseni itse tilannetta. Olen ollut aika väsynyt, mutta saanut silti kiitettävästi aikaan, joten lenkkeilyn ottaminen rutiiniksi varmasti virkistäisi ja parantaisi unen laatua. Ihanaa, kun kohta pääsee myös haravoimaan. :D
 
En ole jaksanut hiippailla koneelle. Kp5/28-30. Prkl!! Nyt olen jotenkin tosi masentunut, olin jo jotenkin varma....Aiemmissa kierroissa ei edes sellaisia odotuksia kuin oli nyt..... No nyt Viulu vaikenee ja yrittää suunnata ajatuksia muualle

Onnea plussanneet bd
 
Ihanaa, viikonloppu!

Onnittelut plussasta tatskattu :)

Kuvitellut oireet vaan jatkuu, tänä aamuna kun pesin hampaita, niin suussa maistui niin pahasti saippua, et hyvä etten oksentanut. Muutenkin rauta/saippua maistunut suussa. Sit haistan ihan ihmeellisiä asioita, ihan kun ois hajuaisti herkistynyt. Ja sit ihan kun ois ollut vähän paha olo tänään.

10 kk vanha poikani syö tuossa vastapäätä omin käsin päärynää, onpa suloisen näköistä :) Illalla lähden naapuriin istumaan iltaa, en varmaan jaksa pitkään olla.

Ens viikon loppupuolella vois testata.. Kunpa pääsisin toukokuisiin..

Viola kp22/27
 
Pöh, kirjoitin viestin ja se häippäs kirjautumisen jälkeen valkoiselle sivulle!

Onnea tatskattu!

Kp 14 menossa, terot aloitan huomenna. Lämpöjä koiittanut seurailla, mutta ei ota selvää. Kp 8 alkaen lämmöt laski 0,1astetta/pv, eilen olivat melkein normaalit, mutta tänään taas 0,4 astetta alempana kuin eilen. Sentään viikonloppu ja peittojen heiluttelu jatkuu ;-)
 
Sori kopsaan tän nyt vaan tosta toisesta ketjusta.. Samat asiat tännekin kuitenkin kirjoittaisin. :)

Nyt en oikein tiedä mitä ajatella. Testasin siis mielestäni selvän negan silloin torstaina aamuyöstä, kp 28 ja pissa oli ollut rakossa vaan nelisen tuntia. En sitä testiä sen enempää katsonut kuin vasta tänään päivänvalossa ja näen siinä kyllä yllätyksekseni toisenkin viivan, äärimmäisen hennon sellaisen kyllä ja en tiedä onko tosi tosi haamu vai viivanpaikka. Tässä se testi Aijaa.com - 6611879.jpg

Kuitenkin, menkat eivät ole edelleenkään alkaneet. Tänään on tosin tullut vaalenapunertavaa valkovuotoa ja vaaleanpunaista välissä pyyhkiessä ja tätä multa on tullut kaikissa raskauksissa siitä päivästä lähtien, kun menkkojen pitäisi alkaa - noin viikon ajan ja joskus myöhemminkin raskaudessa. En ole koskaan saanut plussaa kuin vasta kp 30 jälkeen.. Ehkäpä tuo oli siis hoppunega ja mahiksia edelleen on. Huomenna uutta testiä aamusta kehiin ellei menkat nyt siihen mennessä ala...
 
Dyyni älä murehdi,kyllä se pian selviää oletko raskaana vai et. mulla ainakin keskenmenon jälkeen rv7+5 ei mennyt kun viikko niin testi oli jo nega. en usko että tuo juominen nyt niin on haitannut,koska raskaus noin alussa,tietysti varmasti huolettaa. Tuplien mahdollisuus tietty on. Tuliko vuodon mukana hyytymiä? jos ei niin silloinhan on mahdollista että olet vielä raskaana. Oliko testiviiva ihan tumma vai vaaleampi kuin kontrolli? Helppo mulla sanoa mutta älä stressaa liikaa :hug:
 

Yhteistyössä