+ + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

Miksi tänään on näin hiljaista? :attn:

bluebaby > Montako niitä kilpirauhasen toimintaa mittaavia arvoja on? Minulta oli otettu koe, joka antoi vain yhden tuloksen. Arvo oli hyvä, mutta oireet viittaavat muuhun. En tiedä mitä kehossani on pielessä, mutta vaikea on uskoa pco:n olevan ainoa riesa. Onneksi pääsen ensi kuussa lääkärille ja voin keskustella myös siitä kuinka oloani voitaisiin saada paremmaksi. Sitä ennen täytyy skarpata säännöllisen ja ruokavalion mukaisen syömisen osalta. Ehkä sillä saa oloa edes vähän paremmaksi.

Zenia > Plussanneiden ketjut muodostuvat yleensä lasketun ajan mukaan eli kuukausipinoihin on ihmisillä tapana siirtyä. Myös lapsiluvun mukaan näyttää olevan pinoja kuten myös lapsettomuushoidoista plussanneilla omansa. Niistä sitten jokainen voi valita omansa. :)

dyyni > Mulla ei ole suosikkia tai inhokkia horoskoopeissa. Monet tuttavapiirissäni ovat oinaita tai härkiä eli kesällä alkunsa saaneita. :D Lapsen horoskoopilla ei ole väliä. Mielelläni synnyttäisin ennen tukalia kesähelteitä, mutta tilanteessani ei taida olla mahdollista edes toivoa sellaista. :|

Omaan napaan ei kuulu uutta. Kipuja ja kirvelyä tuntuu paljon, välillä myös pistelyä rinnoissa. Luulen ovuloineeni ja valkovuodon mukana olleiden veriviirujen johtuvan siitä. En silti uskaltaudu dpo-listalle vielä. Seurailen vielä tilannetta hieman. Raskautumiseen tässä kierrossa en usko viimeisimmän luteaalin lyhyeksi jäämisen vuoksi enkä toisaalta ajoituksenkaan kannalta. En tiedä olisivatko miehen simpat säilyneet 3-4 vuorokautta. Millaisella viivellä oviksesta mahdollinen ovisvuoto muuten tulee?
 
macy gray, mulla on pco:n lisäksi myös kilpirauhasen vajaatoiminta. Arvot on t4v ja sitten se piiskaava hormoni tsh, joka nousee tavallisesti, jos t4v laskee. T4v viitearvo (10)12-22(20), riippuu vähän mm. lääkäristä ja oireista. Mä olen hieman erikoinen tapaus, kun tuo piiskaava hormoni ei toimi niin kuin pitäis, vaan myös se laskee ja välillä mittaamattoman alas. Tosiaan hoitamaton vajis ei todellakaan auta raskaaksituloa eli olis kiva tietää se sun (t4v)arvo?? Toisinaan mittaavat vain sen piiskaavan ja se ei esim. just mun kohdalla kerro mitään :/
Mä tulostin tänään metku.net sivuilta tuollaisen taulukon mihin laitella käyrälle lämpöjä ja merkkailla oireita, kp, yhdynnät ym. Hieman tuo mies katseli alta kulmien, kun esittelin B) Ovista ym. muuta kiertoihin liittyvää koitan siis opiskella. Kp 15 tai ovikesn jälkeen aloitan sitten terolutit ja jatkan edelleen d-vitskun, foolihapon ja vehnänalkioöljyn ottamista. Clomit sitten vielä seuraavasta kierrosta niin on se sitten kumma jos ei ala pikku nelosta kuulumaan!! Sen jälkeen meneekin jo hoitojen hinnat roimasti ylöspäin ja sitä en halua edes miettiä, kun luultavasti jäis yrittämättä.. :(

Angelfish Tarrasukkia ja vauvaliimaa sinne!! Jospa sulla vaan hormonitaso nousee hitaasti..?! Tätiä ei näy ja se on aina hyvä juttu!!
 
Testasin tänään ihan puhtaan negan. :'( Eli en ole siis tainut vahinkoraskautua. :( Olinkin laskeskellut vähän väärin ja mulla on nyt kp28/28-29. Voi olla että jätän seuraavan liuskan jälkeen pillerit kokonaan pois ja aletaan oikein yrittämään. Ukko on vaan naureskellu mun raskausepäilylle ja on alkanut näyttää vähän siltä, että lapsen saaminen voisi olla myöskin hänen mieleensä, vaikka ei sitä vielä myönnäkkään. Kysyin eilen mieheltäni, että jos ja kun en luultavasti ole kuitenkaan nyt raskaana, niin tehdäänkö vauva. Vastaus oli: No en mä oikein tiedä. Aikaisemmin vastaus on ollut aina "No ei ainakaan vähään aikaan". :D
 
macy gray kannattaa kyllä tutkituttaa kilppari kunnolla,minulla ei niin tehty.... :/ aijon nyt kyllä vaatia kunnon kokeet tsh t4v ja t3v:n lisäksi vielä ainakin ne vasta-aineet. Kun tuo thyroxin ei mulla laske arvoja niinku pitäis. t3v on liian alhainen ( ei edes viitteissä ) niin ei kai sitä raskaaksi voi edes tullakkaan. Jossakin on nyt isompaa vikaa :'( suututtaa kun ei tutkita kunnolla |O |O . Tuon TSH:n ne yleensä vain mittaa ja jos se on ok,niin muita kokeita ei oteta. Vaikka muut arvot voi ollakki pielessä....mulla vasta reilu 5vkon päästä kontrollit siihen asti pitää vain odottaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja bluebaby:
Täällä päästy menkkojen yli,nyt kp7/28. Päästään siihen mukavaan puuhaan eli harjoittelemaan vauvan tekemistä :LOL: muutama kerta jo menkkojen jälkeen harjoiteltu =) mies lupasi olla nyt aktiivisempi,ku sanoin että ei riitä' jos sillointällöin on seksiä. Kysyi että milloin on ovulaatio ja sitten kuulemma tehdään tehoisku :D Mulla on kilppariarvoissakin taas häikkää,lääkitystä nostettiin.... :( varmaan yksi syy minun lapsettomuudelle :'( Mutta tästä eteenpäin :wave:
Onko sulla kilppis vajaa tai liikatoiminnalla? itselläni myös vajaatoiminta muttei ole raskauteen vaikuttanut. Mulla kesäkuulla laskettiin annosta vaikka arvot olivat kohdillaan. Aloin lääkkeiden noston jälkeen saada ahdistuskohtauksia ja lääkäri päätti että kokeillaan laskemalla annosta. No nyt on n.2kk siitä ja ne kohtaukset jääneet paljo vähemmälle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Zenia:
Alkuperäinen kirjoittaja bluebaby:
Täällä päästy menkkojen yli,nyt kp7/28. Päästään siihen mukavaan puuhaan eli harjoittelemaan vauvan tekemistä :LOL: muutama kerta jo menkkojen jälkeen harjoiteltu =) mies lupasi olla nyt aktiivisempi,ku sanoin että ei riitä' jos sillointällöin on seksiä. Kysyi että milloin on ovulaatio ja sitten kuulemma tehdään tehoisku :D Mulla on kilppariarvoissakin taas häikkää,lääkitystä nostettiin.... :( varmaan yksi syy minun lapsettomuudelle :'( Mutta tästä eteenpäin :wave:
Onko sulla kilppis vajaa tai liikatoiminnalla? itselläni myös vajaatoiminta muttei ole raskauteen vaikuttanut. Mulla kesäkuulla laskettiin annosta vaikka arvot olivat kohdillaan. Aloin lääkkeiden noston jälkeen saada ahdistuskohtauksia ja lääkäri päätti että kokeillaan laskemalla annosta. No nyt on n.2kk siitä ja ne kohtaukset jääneet paljo vähemmälle.
Vajaatoimintaa on,hyvä jos sinulla ei ole vaikuttanut raskautumiseen =) Jos arvot on viitteissä ja lääkitys kohdillaan niin ei yleensä hirveästi vaikutakkaan,siksi haluaisinkin arvot kohdilleen. t4v suunnilleen ok,mutta tsh hiukka koholla ja t3v on täysin päin mäntyä :(
 
Huomenta kaikki :flower:

Nyt alko sitten ne viimeiset piinapäivät =) Saapa nähdä kurvaako se täti vielä viikolla kylään. Sais kyllä pysytellä poissa. Huomenna aattelin taas testailla, tulee varmaan lisää testejäkin huomenissa ku lauantaina tilasin lisää =)
Meitä on vissiin jokunen tälle viikolle jotka voi kohta testailla
Toivottavasti saatais nyt toukokuisillekkin oma pino pystyyn =)

ON: sen verran että rinnat edelleen kipeät ja melkeinpä kosketus arat. Jomotuksia ei isommin ole enää ollut. Ummetus on alkanut vaivaamaan viikonlopun aikana, ei mukava vaiva :( Väliin on vähän etovaa olo mutta ei mitenkään pahasti. Jos satun tällä kierrolla raskautumaan niin pahoinvoinnin ainakin vielä riesaksi saan, se on ollut jokaisen lapsen kohdalla aina viikoille 16 saakka. Tuota palelua ei varmaan oireeksi voi laskea kun meillä ei ole ulkonakaan enää kuin 8 astetta lämmintä ni alkaa palelemaan jo pelkkä ajatuskin ulos menosta =)
Plussatuulia kovasti kaikille :heart: :)
 
+ + +ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat+ + +

maanantai 23.8.2010



KUUMEILEVAT
miimi10..................kp52/33..................................1. lapsi...yk2
Liina87...................kp51/30.......................23v.....1. lapsi...yk2
adora.....................kp47/28-31
BloodyEnd..............kp46/30......................19v.....1. lapsi...yk32
saraji.....................kp38/28-30..................33v.....4. lapsi....yk5
valtsukka...............kp35/38
angelfish...............kp34/30-34...........................4. lapsi....yk1
Vuokko84...............kp33/30...............................2. lapsi....yk1
NeliApina................kp30/27....................32v......4. lapsi...yk4
Viulu.......................kp28/28-30..........................4. lapsi....yk2
Auneli....................kp28/28-30................27v.....2. lapsi.....yk1
Liljah......................kp28/8.......................26v.....1. lapsi....yk0
tatskattu................kp27/29-31...............24v.....2. lapsi.....yk2
Zenia.....................kp26/30-31................28v.....5. lapsi.....yk1
MyrskyMaija...........kp25/27-32..........................3. lapsi......yk1
MyDream................kp25/28...............................1. lapsi.....yk8
äiti x4.....................kp23/24-27................32v....5. lapsi.....yk2
iloksi......................kp22/?
macy gray..............kp18/19-47(32-34).....30v....2. lapsi.....yk10
Viola30..................kp18/?.........................30v....2. lapsi.....yk1
Mimmimami............kp10/31-120...........................4. lapsi
Lyytia....................kp10/28-32.............................5. lapsi.....yk2
HelinäKeiju10........kp10/?....................................3. lapsi.....yk1
bluebaby...............kp9/28......................26v......1. lapsi....yk3-4v
Minnäi....................kp8/28-31................31v......4. lapsi.....yk5/7
Manzu....................kp6/31-37................26v......3. lapsi.....yk9
Diipeli.....................kp6/29-31............................2. lapsi.....yk2
NoBlood.................kp6/25-30............................1. lapsi....yk3/4½v+
JA82......................kp6/25?.....................28v......3. lapsi.....yk1
marika 83..............kp5/35-55.............................1. lapsi....yk7
wilkat.....................kp5/35.................................3. lapsi....yk10
TUUtikiks................kp5/28......................29v......2. lapsi....yk4
Hiipu1.....................kp3/27-29.................27v......1. lapsi....yk3
dyyni......................kp3/28.................................3. lapsi...yk2
Peppi Pitkäkorva.....................................27v......3.lapsi
inspire................................................................1. lapsi
An-nie



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
Sanelma
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
Shiny
Nallekarkki



PIINAILIJAT
saraji...............dpo24
marika 83.........dpo18
NeliApina..........dpo17
äiti x4...............dpo13
Zenia................dpo12
tatskattu..........dpo11
iloksi.................dpo5
Viola30.............dpo5



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:
2o1o tammikuu:
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:
2o1o helmikuu:
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:
2o1o toukkokuu:
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:
2o1o kesäkuu:
Auneliini :flower: samara88 :flower:
2010 heinäkuu:
mimia85 :flower: Jade- :flower: ToinenToive :flower: tombatar :flower: Jinda :flower: Plink :flower: Allie81 :flower:

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...................3.8. .....kp23/28.....................3. lapsi....yk4
nereida..................4.8. .....kp32/29-30...............2. lapsi.....yk2
Mariel85.................8.8. .....kp36/?.......................2. lapsi....yk3
Yaden....................9.8. ......kp27/30....................2. lapsi....yk1
NeliApina.............18.8. ......kp25/27.........32v......4. lapsi....yk4
MiiJane76............19.8. ......kp29/27-31....34v......4. lapsi....yk2½v



HAAMUILIJAT
angelfish............19.8. ....kp31/30-34................4. lapsi....yk1
äiti x4.................23.8. ...kp23/24-27.......32v....5. lapsi.....yk2
 
Mimmimami Kyllä mulla on aiemmin testït hyvissä ajoissa plussaa näyttäneet, vaikea on uskoa että plussaksi enää muuttuu. Ehkä sit kuukauden päästä!

Nyt alkoi rusehtava vuoto, ehkäpä kp1 muuttuu tänään. Tätiä odotellaan...
 
angelfish > Näkyykö testissä kuitenkin toinenkin viiva? Kaikilla ei käsittääkseni vahvaa viivaa tulekaan vaan saattaa pysyä haamuna. Toivottavasti täti pysyy poissa ja olet vahvasti raskaana. bd

äiti x4 > Paljonko sulla on dpo? Laitanko sinut piinailijoihin? Plussaonnea!

bluebaby ja Zenia > En tiedä mikä arvo tutkittiin enkä laittanut lukua edes ylös. Pyydän koetulokset neuvolalääkäriltä ja tarvittaessa lisätutkimukset. Ymmärrän kyllä, että turhaan tutkimuksissa rampaavia luulosairaita on aika paljon resursseja tuhlaamassa, mutta turhauttaa silti kinuta itselle tarpeellisia tutkimuksia kerta toisensa jälkeen. En meinannut päästä sokerirasitukseenkaan, koska paasto oli katsottu ja oli ok. Kävipä sitten viimein kuitenkin ilmi, että kahden tunnin arvo on ongelmallinen (vaikkakin normaalin rajoissa, koska on paastoa alhaisempi). Mulla ei siis ole syytä tässä kilppariasiassakaan luottaa yhteen arvoon, kun vointi viestii perusteellisempian tutkimusten tarpeesta. Kiitos, kun jaatte kokemuksianne! :flower:
 
macy gray dpo on 12 tai 13 voit laittaa piinailijoihin. Vai kuulunkohan sittenkin haamuilijoihin?? Tein taas äsken testin ja siihen tuli kontrolliviivan lisäksi haalean haalea toinen viiva. No laita jompaan kumpaan =) Eiköhän nuo viivat vielä vahvistu jos sitä raskaana on. Lisää testejä tulossa huomenna ni josko sitä keskiviikkona testais ihan aamupisuista. Nyt on aika jännät paikat :p
 
macy gray kiitoksia, täytyy kuitenki pitää jalat vielä maassa tai muuten saattaa pudota korkealta :D
Täytyy odotella uusia testejä, joiden mukana tilasin myös yhden viikkonäytöllä. Eiköhän sitä sitten usko jos siinä lukee että raskaana.
Olotila vois myös viitata raskauteen: arat rinnat, väsyttää, vessassa saa ravata, alaselkää jomottaa ja onhan noita varmaan muitakin jos vaan alkaa omaa kroppaa kuuntelee :D Voivat tosin olla myös mielikuvituksen tuottamia osat :LOL: Josko sitä kotihommia jatkais. Hyvää alkanutta viikkoa naiset :flower:
 
ON: Täällä kp 25/27-32. Ajattelin testata lauantaina kp30, jos menkat ei ala tehdä tuloaan torstaina tai perjantaina... Jännää. Ei oireita, mutta eipä mulla oireita yleensä ole tullutkaan kuin vasta joskus viikolla 6 tms.
 
Täältäkin varovaiset onnittelut äiti x4! :flower:

Omaan napaani sen verran, että oli mitä lyhin tätin vierailu, vuoto kesti sitten tasan yhden päivän. :eek: Nyt kait tässä sitten vain ootellaan, että päivät menee eteenpäin ja uutta yritystä aloitella... Nyt on onneksi työt täydessä vauhdissa niin ei ehdi miettiä niin kovasti tätä asiaa niin menee asiat sitten enempi omalla painollaan eteenpäin. :)

macy gray:lle kiitokset taas päivittämisestä :) ja kaikille kovasti plussatuulia.
 
äitix4 Kyllä palelukin on oire ;) Mulla ollut tuo palelu oireena yhdessä raskaudessa, siis tosiaan paleli. En nyt tiedä kun itselläni alkoi tänään tuntua vihlaisuja alamahalla, mutta voihan ne menkatkin sitä tehdä :/ katsotaan, ei niin montaa päivää enää olisi.

Z KP 26/30-31
 
Täälläpäs on hiljaista. Johtuu varmaanki siitä ku ei oo koko päivänä päässyt kirjoittelee tuon sivuston uusimisen takia. No mutta nyt voi taas jatkaa=) Tein taas tänää uuden testin ja haamuviivat ovat alkaneet tummumaan pikku hiljaa:eek: Minut voi varmaan pistää huomisesta päivästä plussanneeksi, teen vielä aamulla yhden testin varmuuden vuoksi:D Vaikka kyllä kai se on uskottava jo noilla haaleillaki viivoilla että raskaana ollaan, mutta testailen nyt ku noita testejä vielä muutama on.
Huomenna taas lisää juttuja.
Plussatuulia kaikille:heart:
 
No niin,pitäähän se kokeilla kirjoittaa tänne " uudelle " palstalle....:D paremmasta en tiedä,mutta hiukan sekava ja hidas tämä ainakin on. Noh jospa tähän tottuisi ajankanssa ja tuo hitaus saataisiin korjattua:rolleyes: Täällä menossa 10/28 oviksen tikuttelun aloitin,joka ei saa näyttää plussaa ennen ku perjaina kun ukkeli tulee kotiin:LOL::heart: viime kierrossa ovisplussa tuli perjantaina,ja nyt menkat alkoi päivää myöhemmin joten odotan että plussa ( ovis ) tulee pe-la...kilppari jutut stressaa edelleen. Huomenna pyydän ne vasta-aine kokeet kun lekuri soittaa. Mutta plussatuulia kaikille++++++++++++++:whistle:
 
Ovislimat! Viikonloppua odotellessa siis. :whistle: Tänään tuli ekan kerran ihan selvät ja aika runsaat limat. Tehokasta tämän aamun greippimehu ilmeisesti, kun puoli tuntia juomisesta hulahti. :LOL: Jatkan nyt entistä tunnollisemmin ja toivon, että limailu kestää normaalin ajan. Perjantaina tai lauantaina pitäisi tulla ovis.

On tämä uusi foorumi kummallisen näköinen ja hankala käyttää. :mad: Aika myöhään pääsin kirjoittamaankin, olisiko ollut yhdeksän tienoilla. En viitsi tähän aikaan enää päivittää, joten jätän sen huomiselle. Ehtii ehkä vähän kirjoituksiakin tulla lisää. :)
 
Huomenta naiset:flower:

Minulle voi laittaa tämän päivän plussauspäiväksi=)
Aamulla tuli viikkonäytölliseen teksti raskaana 1-2 nii eiköhän sitä ala jo uskomaan:D
Vähän on ihmeellinen olo:) Pahoinvointikin alkaa pikku hiljaa tulemaan, tuntuu että pitäis koko ajan syödä jotain. Tilasinki netistä semmosen pahoinvointirannekkeen ku tuntuvat sitä kehuvan.
Sea Band pahoinvointi ranneke Toivotaan että siitä on sitten apua ku se olo menee tosi tukalaksi.

Roikun täälä vielä ku ei odottajissa ole oikeen sopivaa pinoa. Odottelen teitä muita ni saa perustaa toukokuisten pinon:)
Nyt kotihommia ja myöhemmin asioille

Plussatuulia:heart:
 
Onnea, onnea, onnea! Voi kun pääsis mukaan toukokuisiin. En vaan jaksa edes haaveilla enää sellasesta. MInä luulen, että nyt vasta rupeen pääsemään pikkuhiljaa yli keskenmenosta. Tuntu muitten plussaukset aikasemmin niin kamalan pahalle ja toivoin jopa muille keskenmenoa tai ettei edes raskautuisi. Eilen minä luin taas (yllätys yllätys) Vauvaa ja ihmettelin kun itku oli niin herkässä jutun kun jutun kohalla. Tuntu niin ihanalle vaan niiden ihmisten puolesta kun siinä kerrottiin aika monesta kurjasta kohtalosta joka oli vihdoin ja viimein onnen saanut. Tuntuupa hyvälle päästä tästä katkeruudesta eroon, on ihan oikeesti jopa helpompi hengittää. Ja oli niin huono omatuntokin niistä kauheista ajatuksista.

Tämä kierto kun käynnisty niin oli toiveita vielä luomuun, nyt oviksen lähistyessä ei taas ole ja parempi niin. Eipähän tulisi tiputtua niin korkealta. Mietiskeltiin yksi ilta, että miten se raskautumiskierto erosi normaali kierrosta. Kuitenkin jännälle tuntuu, että yritystä niin kauhean kauan (oikeasti kauan eikä iik-apua-hirveää, en saa varmaan lapsia kun en puoleen vuoteen ole raskautunut) on jo ollut ja sitten se plussa pärähtää. Muuten kaikki on ollut samalla tavalla, mutta silloin lääkäri käski hakea Vagi-c paketin tasoittamaan ph-arvoa. Hainpa nyt samanlaisen, toivossa on hyvä elää.:LOL:

Sivut on varmasti kivat ja paremmat kunhan oppii käyttämään. Kaikki uusi takkuaa ja siihenpä tässä hermot meinaa mennäkkin kun on niin hitaat.
 
+ + +ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat+ + +

keskiviikko 25.8.2010



KUUMEILEVAT
miimi10...............kp54/33..........................1. lapsi....yk2
Liina87................kp53/30.................23v.....1. lapsi...yk2
adora..................kp49/28-31
BloodyEnd...........kp48/30.................19v.....1. lapsi....yk32
saraji..................kp40/28-30.............33v.....4. lapsi....yk5
valtsukka............kp37/38
angelfish.............kp36/30-34.......................4. lapsi....yk1
Vuokko84............kp35/30............................2. lapsi....yk1
Viulu...................kp30/28-30........................4. lapsi....yk2
Liljah..................kp30/8....................26v.....1. lapsi.....yk0
tatskattu.............kp29/29-31.............24v.....2. lapsi.....yk2
Zenia..................kp28/30-31.............28v......5. lapsi.....yk1
MyrskyMaija........kp27/27-32.......................3. lapsi.....yk1
MyDream............kp27/28............................1. lapsi......yk8
iloksi...................kp24/?
macy gray...........kp20/19-47(32-34)...30v......2. lapsi....yk10
Viola30...............kp20/?....................30v......2. lapsi.....yk1
Mimmimami........kp12/31-120.......................4. lapsi
Lyytia.................kp12/28-32.........................5. lapsi....yk2
HelinäKeiju10......kp12/?...............................3. lapsi.....yk1
bluebaby.............kp11/28...................26v.....1. lapsi.....yk3-4v
Minnäi.................kp10/28-31..............31v......4. lapsi.....yk5/7
Manzu.................kp8/31-37................26v.....3. lapsi......yk9
Diipeli.................kp8/29-31...........................2. lapsi.....yk2
NoBlood..............kp8/25-30...........................1. lapsi.....yk3/4½v+
JA82...................kp8/25?....................28v.....3. lapsi......yk1
marika 83............kp7/35-55...........................1. lapsi.....yk7
wilkat..................kp7/35...............................3. lapsi.....yk10
TUUtikiks.............kp7/28.....................29v......2. lapsi.....yk4
Hiipu1.................kp5/27-29................27v.......1. lapsi.....yk3
dyyni..................kp5/28................................3. lapsi.....yk2
Auneli.................kp4/27-29................27v.......2. lapsi.....yk3
Peppi Pitkäkorva..................................27v...3. lapsi
inspire........................................................1. lapsi
An-nie



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
Sanelma
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
Shiny
Nallekarkki



PIINAILIJAT
saraji...............dpo26
marika 83.........dpo20
NeliApina..........dpo19
äiti x4..............dpo15
Zenia...............dpo14
tatskattu..........dpo13
iloksi................dpo7
Viola30.............dpo7



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...........3.8. .....kp23/28..................3. lapsi....yk4
nereida..........4.8. .....kp32/29-30.............2. lapsi....yk2
Mariel85.........8.8. .....kp36/?...................2. lapsi....yk3
Yaden............9.8. .....kp27/30..................2. lapsi....yk1
NeliApina......18.8. .....kp25/27.........32v....4. lapsi....yk4
MiiJane76.....19.8. .....kp29/27-31....34v....4. lapsi....yk2½v
äiti x4...........25.8. .....kp25/24-27....32v....5. lapsi....yk2



HAAMUILIJAT
angelfish............19.8. ....kp31/30-34................4. lapsi....yk1
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä