+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Tervehdys kaikille tasapuolisesti! :wave: Menin ihan hiljaiseksi näistä väärinymmärrysten tuulista ja pysyttelin hetken hiljaa taustalla. Pahoittelen, etten ole edes päivittänyt pariin päivään. Huomenna laitan listan ajantasalle.

Minäkin yritin teksissäni korostaa, että kaikki ovat tänne tervetulleita ja jokaisella on oikeus kokea asiat yksilöllisesti. Tämäkin pino on sitä varten, että voi tuntemuksistaan avautua ja saada tukea. Täällä on pääsääntöisesti ollut niin hyvä henki, etten usko kenenkään tarkoittaneen pahaa. Minullakaan ei ollut tarkoitus loukata, joten pyydän nyt ammalta anteeksi väärinymmärryksen aiheuttamista. Ajatusten muotoileminen sanoiksi ei aina onnistu niin, että kaikki ymmärtäisivät sisällön niin kuin tarkoittaa. Onneksi asiat voi tarvittaessa selvittää. Jos jollakin on jäänyt jotain hampaankoloon, niin mulle saa laittaa yksityisviestiä. Mielelläni yritän muotoilla sanat uudestaan ja puhdistaa ilmaa, sillä en halua kenellekään jäävän pahaa mieltä. Tässä pinossa kirjoittelee hyvin erilaisissa tilanteissa olijoita, mutta meillä kaikilla on myös paljon yhteistä. Vaikka joskus sanavalinnissani epäonnistunkin, niin ketään en koskaan tarkoita väheksyä. Toivottavasti kaikki nyt ymmärtävät mitä tarkoitan. :D

JiiMii82 > Tervetuloa! =) Lisään sinut huomenna listalle. :)

Gabrielle > Tervetuloa! =) Lisään sinutkin listalle. :)

PohjanTuuli > Onnea ja tarrasukkia! Hieno plussa. :)

iines83 > Halukasta uutta päivittäjää ei ole ilmoittautunut eli ilmeisesti minä jatkan. Korjaan tietosi listalle. :)

iloksi > Minä popsin myös omega-3-kapseleita, joissa on myös A, D ja E -vitamiinit. Vaihdoin nyt toiseen merkkiin, jossa on pelkkä omega-3. Pohdiskelin ihan samaa asiaa kuin sinä. En tiedä onko raskautumisyrityksen aikana väliä syökö A-vitamiinia, mutta raskauduttuaan se on suositeltavaa lopettaa. Itse kuitenkin päädyin vaihtamaan A-vitamiinittomaan varmuuden vuoksi.

Omaan napaan ei kuulu uutta. Kipuja on välillä, valkovuodon osalta kuivaa ja Terolutit aiheuttavat lievää etovaa oloa. Rauhallisin mielin seurailen kierron loppua ja keskityn muihin asioihin, joita näyttää riittävän ihan mukavasti. Plussatuulia, vauvaliimaa ja pupuiluintoa, jokaista oikeaan osoitteeseen! =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä