+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

MolliMelooni > Tervetuloa! =) Lisään sinut listalle, kun kohta päivitän listan. :)

PohjanTuuli > Onnittelut haamusta ja vahvaa vauvaliimaa! :flower:

Mulla on myös ovis vasta tuloillaan, sillä lämpödipistä huolimatta ei ole lämmöt edelleenkään nousseet ja ennakoiva kipuilu jatkuu. Päivän tai pari oli aika kuivaa, mutta nyt taas limailut lisääntymäin. Ihmettelinkin kuinka lyhyellä ja vähäisellä limailulla olisi ovis tapahtunut eli ilmeisesti lämpödipille oli jokin muu syy tai sitten se jäi vain ovisyritykseksi. Odotan nyt tässä pari päivää ja toivon bongaavani oviksen ennen kuin aloitan Terolutit. Jos ovista ei ala kuulua tyypilliseen aikaan, niin sitten varmaan aloitan kuurin ja toivon hieman aikaisempaa ovista seuraavaan kiertoon. Kiertojen asettuminen lienee kuitenkin tärkeämpää tässä vaiheessa kuin raskautumismahdollisuus vaikka mahdollisuudesta luopuminen harmittaakin. Näillä yrityskierroilla yksi missattu ovis ei paljon paina, jos jatkossa mahdollisuudet ovat paremman. Mutta vielä ei siis ole toivo menetetty, joten toivotaan ovista parin päivän sisään. :)

Kommentoin lisää myöhemmin. Nyt listan päivityksen kimppuun.

Tarkentelua:
Tänään olisi siis pitänyt aloittaa se Terolut-kuuri. Koska ovuloin keskimäärin kp17, niin ajattelin odotella tuleeko ovis tyypilliseen ajankohtaan ja alottaa sitten. Kp18 eli keskiviikkona aloitan vaikka ovista ei tulisikaan. Muutaman päivän lykkäys toivottavasti ei haittaa tarkoitusta, mutta ehkä silti auttaa normalisoimaan kiertoa. Toivon kovasti, että ovis tulisi seuraavassa kierrossa viimeistään kp15 mikäli en tästä kierrosta raskaudu.

Itse asiassa aloin pohtimaan onko ovis sittenkin tapahtunut lämpödipin aikaan, koska sen jälkeen alkoi kuivuus. :confused: Lämmöthän eivät aina nouse oviksen jälkeen ja mulla kuitenkin iltalämmöt on olleet koholla. Mitä olette mieltä?
 
Viimeksi muokattu:
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



sunnuntai 26.9.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84............kp67/30............................2. lapsi....yk1
Constance...........kp46/25
miimii10..............kp42/44............................1. lapsi....yk4
Manzu.................kp40/31-37............26v......3. lapsi....yk9
marika 83...........kp39/35-55........................1. lapsi....yk7
wilkat..................kp39/35............................3. lapsi....yk10
Pikku-Saara........kp37/35..................27v......1. lapsi....yk1
angelfish.............kp35/30-34.......................4. lapsi....yk2
Viulu...................kp35/28-30.......................4. lapsi....yk2
Joko...................kp34/28-30.............28v......3. lapsi....yk1
Huldasharks........kp29/40-44........................3. lapsi....yk4
Liina87...............kp29/30...........................................yk4
Viola30..............kp25/27...................30v.....2. lapsi....yk2
skorpioni07.........kp24/30...................32v.....2. lapsi...yk1
PohjanTuuli........kp24/27.............................2. lapsi....yk3
sannikki..............kp23/30....................28v....2. lapsi....yk2
vimmu................kp21/25-28................26v.....1. lapsi...yk4
Nuplu.................kp20/32-35........................................yk5
Millukka..............kp20/32?..................31v......6. lapsi
Aawatar.............kp16/28-35...............33v......1. lapsi....yk3
Mischa10............kp16/31...................27v......2. lapsi....yk7
lumihiutale85......kp16/27-29.........................2. lapsi....yk1
iloksi..................kp16/?.......................28v.....1. lapsi...yk4v+
macy gray...........kp15/19-47(32-34).....30v.....2. lapsi...yk11
Kristen...............kp15/~30..................22v......2. lapsi....yk14
bluebaby............kp15/28.....................26v.....1. lapsi...yk3-4v
iines83...............kp15/26-32..........................2. lapsi....yk3
MolliMelooni.......kp14/28?....................32v.....2. lapsi...yk3½v
Okaasan.............kp13/28-30...............33v......4. lapsi....yk7
An-nie................kp11/30-35........................................yk5
Mimmimami........kp11/29-120........................4. lapsi
tirpula................kp9/30-32................31v.....2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10......kp8/?.................................3. lapsi....yk2
Hiipu1................kp7/27-29.................27v.....1. lapsi....yk4
hemari...............kp5/36...............................2. lapsi....yk2
MiiJane76...........kp3/27-34
MyDream............kp3/28..............................1. lapsi....yk10
sandemar....................................................3. lapsi....yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi
Viuhti10.......................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka



PIINAILIJAT
Viola30.............dpo11
amma...............dpo10
skorpioni07.......dpo7
vimmu..............dpo7
Huldasharks......dpo3
iloksi................dpo2
MolliMelooni.....dpo1
Mischa10..........dpo0



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82..............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
Minnäi............14.9. ....kp30/28-31.....31v....4. lapsi.....yk5/7
mileon............14.9. ....kp31/28-32..............5. lapsi.....yk2
karvatonkoira...18.9.....kp31/25-30?....32v....4. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija.....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2



HAAMUILIJAT
PohjanTuuli......26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3


 
Viimeksi muokattu:
Onnea Myrskymaija! :flower:

Onnea ovisplussista! :) Ja muistakaahan että se ovis voi olla vasta parin päivän päästää siitä +, joten talletuksia, talletuksia!!! :D Ja toivotaan iloksi et sullakin oli ovis!

:hug: amma! Ja valtsukka :hug:

Tervetuloa MolliMelooni :wave: sut täytyy kyllä saada äkkiä täältä pois ja tonne odotuspuolelle! :)

).( mulla on joku hitsin tulehdus!!!! :| kirvelee niinku ois hiiva, mut valkkari ei ole yhtään kokkareista tms. toivon kovin et on vaan joku pikku juttu eikä ainakaan mitään super tulehdusta niin et ois kohtu ja kaikki!
 
macy gray noi lämmöt on niin vaikeita ku voi nousta ja laskea monestakin syystä.. :confused:
mut onhan se mahdollista et ovis oli ja meni jos limat meni siihen tyyliin. ja mulla ainakin lämmöt vaihtelee tosi paljon oviksen jälkeen. viime kierrossa ku raskauduin lämmöt tais oviksen jälkeen sahailla sen nokulämmön mikä on noin 36,8 ja 37,3 välillä..
 
Epäluotettava menetelmähän se kieltämättä on, jos ei ole säännöllinen rytmi ja katkeamattomat unet. Todella herkästi vaihtelee muutosten myötä, mutta silti olen yleensä voinut tulkita niistä yhdessä muiden oireiden kanssa.

Limailu oli siis vähäistä (alkoi etuajassa) ja kesti vain 2-3 päivää normaalin 4-5 sijasta. Sitten oli pari kuivaa päivää ja nyt limailee taas, mutta ei ole sellaista ovispäivälle tyypillistä vuotoa. On samanlaista kuin yleensä pari päivää ennen ovista ja siksi olenkin toiveikas enkä aloita Teroja vielä. Ehkä olisi viisainta odottaa vielä se tiistai, koska ovis saattaa tapahtua myös silloin uudelleen alkaneen limailun perusteella. Täytynee seurailla, mutta kovin paljon en kuurin aloittamista voi lykätä. Kiitos kommentista! :flower:
 
Kiitos toivotuksista. =)

Onnittelut PohjanTuulelle, toivottavasti viiva vahvistuu!

MG: En osaa sanoa lämmöistä, ne ovat mulle ihan hepreaa. Kannattaa joka tapauksessa olettaa, että ovis tapahtuu ja toimia sen mukaisesti, ettei sitten ainakaan jää petipuuhista kiinni. =)
 
Heippa!Saaneen liittyä seuraan? Aktiivinen ja hieno ketju :) Minulla nyt kp 16/27-29. Yk 1 vasta. Toista lasta yritellään, minulle siis, miehelle tämä olisi ensimmäinen. Hirveen kärsimätön olo, päivät matelee :D En tikuttele ovulaatiota, oletus on oireiden perusteella että ovuloin jo. On ollu limaa ja nippailua ja seksihimoa :p Tänään pahaa oloa, mitä lievänä jo aiemmin. En tiedä kaippa tämä on ovulaation jälkeistö pahaa oloa, ennenkin ollu..Tissit alkanu hieman kipeytyä kans. Tuskin olen ovuloinu niin aikasin että nyt jo tuntuis raskausoireet. Ekasta oireet alko sen viikkoa ovulaatiosta suunnilleen, jälkikätten ne yhdistin (hajuherkkyys yms, paha olo, huimaus..)

Kiva jännäillä porukalla!
 
joutuu nyt kolmannen kerran korjata eli menkat tulee 40 päivän välein eli laitatko macygray kp 40/46 koska mullahan on 6päivää myöhässä:ashamed: ja kaksi negaa tehty, mikä mua vaivaa:confused:

tilaan kuun loppuun gyne ajan ja katson mikä mussa on vialla. oireina edellee nännit kipeet ja kihelmöi ja menkat uupuu, mitään muuta ei ole.. nyyh:kieh:
 
macy gray nuista lämmöistä kysyisin, että seuraatko siis säännöllisesti aamu- ja iltalämpöjä? Minä aloitin nyt kierron alussa seuraamaan ja ainoan eron olen havainnut iltalämmöissä oletetun oviksen jälkeen eli iltaisin lämmöt pomppasi 37 asteeseen normaalin 36,2 -36,4 asteen sijaan. Aamulämmöt nousivat oletetun oviksen jälkeen n. 0,1-0,2 astetta ja aamulämmöstä se kait pitäisi mitata.

Viimekierrossa iltalämmöt olivat koholla (37), kunnes pari päivää ennen menkkoja tippuivat takaisin tuonne 36,3-36,6 välille.

Viisasta tietty olisi jatkaa tuota pidempään (ja niin aion tehdäkin) ja seurailla sitten tuota oman kropan toimintaa.

Tämä meni nyt oman navan ympärillä pyörinäksi, mutta huomenna sitten uudella innolla lisää. :)
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
iloksi > Jossain vaiheessa mittailin aktiivisesti, mutta nykyisin satunnaisemmin tuntemusten mukaan. Huomaan yleensä vaihtelut ja pistän sitten mittarin kainaloon. (Epäluotettavin paikka, myönnän. En vaan voi sietää kielen alta mittaamista eikä emättimestä mittaaminen oikein innosta) Aamulämmöt mulla on aina alhaalla, mutta pientä muutosta niissäkin tapahtuu oviksen aikoihin. Oleellisempana pidän sitä, että vertaan samaan aikaan vuorokaudesta mitattuja lukuja. Muutaman kierron kun ahkerasti mittailet, niin opit tuntemaan miten kehosi toimii lämmön vaihtelun osalta. :)

miimii10 > Kumpiko luku nuista on kiertopäivien määrä tällä hetkellä ja kumpi kierron oletettava kokonaispituus? :ashamed: Korjaan tiedon, kunhan ymmärrän mitä minun pitää korjata. :D
 
Vasemmalla nipisteli aamupäivästä melko kovasti joten taisi munasolu irrota,eli onko huomenna sitte dpo1? Saa laittaa huomiseen päivitykseen. Peittoja on heiluteltu perjantaina ja tänään sunnuntaina,jospa se riittäisi,kun ukkeli lähti taas reissuun...:ashamed:. Ovisplussat sain perjantaina ja tänään sunnuntaina,lauantaina negaa...mitä sekin sitten kertoo?? Lämmöt 37 joten uskon oviksen olevan ollut tänään ja nuo terävät kivut aamupäivästä vahvistavat sen. Nyt sitten taas jännätään pari viikkoa:)
 
Viimeksi muokattu:
bluebaby > Lupaavalta kuulostaa. Plussaonnea piinailuun! =) Mulla on ovis vielä tulematta ja mies lähtee työreissulleen huomenna. : / Halukkuus on kadonnut johonkin, mutta kannattaisi kyllä varmistella. Viikonlopun petipuuhat tuskin riittävät kovin moneksi päiväksi eli jostain pitäisi halukkuus löytää. Läheisyyttä kaipaan kyllä ja viikolla oli kova ikävä miestä. Hieman ihmetyttää tuo halukkuuden vaihtelu, kun ennen viikonloppua sitä oli vielä paljonkin. Taitaa mennä niin, että silloin haluttaa, kun ei ole mahdollisuutta peittoja heilutella. |O

Iltalämpö on jälleen koholla vaikka päivällä oli ihan normaali. Toivon kovasti uutta lämpödippiä ja sen jälkeistä lämmön nousua viimeistään tiistaiksi, että saisin aloittaa Terolutit oviksen jälkeen. Harmittaa, jos jää parista päivästä kiinni. :kieh: Limailun uudesta alusta päätellen saattaisi ajoittua keskiviikolle tai torstaille, mutta silloin popsin jo Terolutteja. :headwall: Kunpa voisin olla varma olenko jo ovuloinut!

Omanapaista tämä minun kirjoitteluni taas, joten pahoittelen! :ashamed:
 
Tervetuloa uudet! :) Ja nyt eikun ovisplussat käyttöön te, jotka sellaisen olette saaneet.;)

Täällä mennään kp 1, eli lokakuuta kohti tähystellään. Jospa nämä olisivat viimeiset menkat vähään aikaan. Mahtavaa viikkoa kaikille!
 
bluebaby > Lupaavalta kuulostaa. Plussaonnea piinailuun! =) Mulla on ovis vielä tulematta ja mies lähtee työreissulleen huomenna. : / Halukkuus on kadonnut johonkin, mutta kannattaisi kyllä varmistella. Viikonlopun petipuuhat tuskin riittävät kovin moneksi päiväksi eli jostain pitäisi halukkuus löytää. Läheisyyttä kaipaan kyllä ja viikolla oli kova ikävä miestä. Hieman ihmetyttää tuo halukkuuden vaihtelu, kun ennen viikonloppua sitä oli vielä paljonkin. Taitaa mennä niin, että silloin haluttaa, kun ei ole mahdollisuutta peittoja heilutella. |O

Iltalämpö on jälleen koholla vaikka päivällä oli ihan normaali. Toivon kovasti uutta lämpödippiä ja sen jälkeistä lämmön nousua viimeistään tiistaiksi, että saisin aloittaa Terolutit oviksen jälkeen. Harmittaa, jos jää parista päivästä kiinni. :kieh: Limailun uudesta alusta päätellen saattaisi ajoittua keskiviikolle tai torstaille, mutta silloin popsin jo Terolutteja. :headwall: Kunpa voisin olla varma olenko jo ovuloinut!

Omanapaista tämä minun kirjoitteluni taas, joten pahoittelen! :ashamed:
Eikä teroja syödessä pitäis tikuttaa ovista että ne voi aloittaa aina oviksen jälkeen? Mun tietojen mukaan terot estää oviksen jos niitä alkaa syömään ennen ovista. Onko sulle määrätty terot kiertoa tasaamaan vai mihin? Joo tiedän tuon reissutyön ihanuuden,mulla mies kotona vai (to)pe-su....:| me talletettiin simppoja se mikä vaan voitiin,enempään ei pysty.
 
normaali kierto 40 ja nyt mennään kierron 47 eli viikko menkat myöhässä, testi aamulla tehty, nega näytti vessassa kunnes päivän valossa näytti maailman haaleinta haamua.. mietin et onko se viiva valmiina siellä ennen virtsaamista eli onko se nyt nega josta viiva pilkottaa mutta ei ole se oikea viiva vaan valmis viiva:attn:

Onko siis tietoa miten noi liuska viivat menee, onko testissä valmiiksi viivat ennen käyttöä jotkä näkyvät jos tosi tarkkaa katsoo?
 
miimii10: riippuu tosi plajon testistä, joissain näkyy viivanpaikat helpommin kun toisissa? minkä merkkinen testi sulla oli? toivotaan että se oli haamu eikä viivanpaikka ja vahvistuisi vaan :)! Eli uutta testailua vaan parin päivän päästä! Myöhäisetkin plussat on kai aika yleisiä, eli jos ei tätiä näy niin toivoa on :flower:.

Onnittelut PohjanTuulelle :flower:!

Tervetuloa lumihiutale85 ja MolliMelooni :)!

Mites skorpioni07 sulla menee, mehän mennään samalla dpo:lla? Vaikka eihän vielä juurikaan mitään tuntemuksia kai voi ollakaa... Mutta kiva jännäillä yhdessä :)

Tänään tuli itku, kun toivon vauvaa niin kauheasti että sydämeen koskee :'(. Sisko tuskailee omansa kanssa yöheräilyissä ja -syötöissä, ja mä niin toivoisin että voisin heräillä öisin oman pikkusen kanssa!! Vaikka varsinaista yritystä ei ole takana vielä kovinkaan paljoa, niin mulla omaa henkilökohtaista vauvakuumetta kohta jo kymmenen vuotta, ja nyt kun olisi kaikki kohdallaan; maailman ihanin mies, vakituinen työ ja oma talo valmistumassa, niin vauvaa ei vaan kuulu :(. Eilen se vaan iski taas niin todellisena, kun me ei nyt suunnitellakan uuteen taloon lastenhuonetta, vaan tehdään siitä meidän makuuhuone kun ei sitä plussaa ole tullut. Mä olisin niin halunnut suunnitella siitä huoneen meidän Nyytille...

No mutta, menipä vakavaksi. Yritetään pitää silti toivoa yllä :heart:!
+++++++++++++++++:whistle: KAIKILLE HURJASTI!!!!!!
 
bluebaby > Terolut-kuuri määrättiin kiertoja tasoittamaan, kun tuo 19-47 välillä vaihtelu on hankala myös raskautumisen kannalta. Lääkärin kanssa oli tikuttamisesta puhetta, mutta pco:n takia menetelmä on epäluotettava enkä siksi ole sitä käyttänyt. (Nyt kun munikset on normaalit ja sen osalta mahdollisuudet raskautumiseen kunnossa, niin ehkä voisin kokeilla mitä ovistestit näyttävät) Seuraavaan kiertoon harkitsen kyllä, sillä tämä onko vai eikö -stressaaminen on hämmentävää ja piinaavaa. En siis ole varma ovuloinko jo vai onko vielä tuloillaan. Montaa päivää en ohjeen mukaisesta kuurin aloituksesta voi poiketa, etten menetä toivottua vaikutusta. Mieluummin yksi kierto hukkaan kuin kuurin vaikutuksen mitätöiminen. Kolme kuukautta on kyhyt aika tilanteen parantamiseksi, jos kuuri tehoaa.

Olen nyt tämän aamun jahkaillut ja miettinyt aloittaisinko kuurin tänään. Päivälämpö on hieman koholla ja ovisoireet oikeastaan jo menneet, mitä nyt rinnoissa hieman aristaa välillä. Kipuilutkin ovat hiipuneet siinä määrin, että tuskin kropassani tulee mitään ovikseen viittaavaa tapahtumaan pitkään aikaan (jos en vielä ovuloinut, niin sitten vasta lopummalla kiertoa kuten edellisessä kierrossa) eli kuuri on parasta aloittaa mahdollisimman nopeasti. Vaikea tilanne silti kaikessa epävarmuudessaan, kun en haluaisi raskautumismahdollisuutta missata. Ehkä on kuitenkin viisainta ottaa tietoinen riski ja aloittaa kuuri tänään. :confused:

vimmu > :hug: Mulla on samanlaisia tunteita. Kuumeilua ennen yrityksen alkua oli pitemmän aikaa (suunnilleen 1½-2 vuotta). Tämäkin odotuksen odottaminen tuntuu pitkältä vaikka meillä yksi lapsi onkin. Sinulla varmasti sattuu vielä enemmän, koska teillä ei lasta vielä ole. Voimia ja plussaonnea! Kohtahan sinä pääsetkin testailemaan ja toivottavasti iloisia odotettuja uutisia. :)

miimii10 > Ajattelinkin, että luvut on nyt päinvastoin kuin muilla ja siksi tarvitsi pyydellä korjaamaan, kun muutin lukemia väärin. Hyvä, että asia selvisi. :) Toivottavasti viiva on raskaushormonin aiheuttama testiviiva eikä mikään viivanpaikka ja vahvistuu lupaavasti. Plussaonnea ja vahvaa vauvaliimaa! Haluatko olla haamuilija? =)

Pikku-Saara > Onpa sinulla positiivinen asenne, kun et menkkoja harmittele. Pahoittelut silti tädin saapumisesta! Onnea uuteen kiertoon! =)

Omanapailinkin oikeastaan tuossa jo bluebabylle kommentoidessa. Asiaan saavat muutkin mielellään kommentoida, sillä olen asian kanssa ihan pää pyörällä. Muten en oikeastaan osaa kuulumisistani nyt kertoakaan, mutta aika aktiivisestihan minä olen täällä yleensä pyörinyt kirjoittelemassa ajatuksiani. :D Nyt listan päivityksen kimppuun. Mukavaa alkanutta viikkoa! :wave:
 
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



maanantai 27.9.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84............kp68/30............................2. lapsi....yk1
Constance...........kp47/25
miimii10..............kp47/40............................1. lapsi....yk4
marika 83............kp40/35-55.......................1. lapsi....yk7
wilkat..................kp40/35............................3. lapsi....yk10
angelfish.............kp36/30-34.......................4. lapsi....yk2
Viulu...................kp36/28-30.......................4. lapsi....yk2
Joko....................kp35/28-30.............28v......3. lapsi....yk1
Huldasharks.........kp30/40-44........................3. lapsi....yk4
Liina87................kp30/30...........................................yk4
Viola30................kp26/27...................30v.....2. lapsi....yk2
skorpioni07..........kp25/30...................32v.....2. lapsi...yk1
PohjanTuuli..........kp25/27.............................2. lapsi....yk3
sannikki...............kp24/30....................28v....2. lapsi....yk2
vimmu.................kp22/25-28................26v.....1. lapsi...yk4
Nuplu..................kp21/32-35........................................yk5
Millukka...............kp21/32?..................31v......6. lapsi
Aawatar..............kp17/28-35...............33v......1. lapsi....yk3
Mischa10.............kp17/31...................27v......2. lapsi....yk7
iloksi...................kp17/?.......................28v.....1. lapsi...yk4v+
macy gray...........kp16/19-47(32-34).....30v.....2. lapsi...yk11
Kristen.................kp16/~30..................22v....2. lapsi....yk14
lumihiutale85.......kp16/27-29..........................2. lapsi....yk1
bluebaby..............kp16/28.....................26v.....1. lapsi...yk3-4v
iines83................kp16/26-32...........................2. lapsi....yk3
MolliMelooni.........kp15/28?.................32v.......2. lapsi...yk3½v
Okaasan..............kp14/28-30..............33v.......4. lapsi....yk7
An-nie.................kp12/30-35........................................yk5
Mimmimami.........kp12/29-120........................4. lapsi
tirpula.................kp10/30-32..............31v.......2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.......kp9/?..................................3. lapsi....yk2
Manzu.................kp8/31-33...............26v.......3. lapsi....yk10
Hiipu1.................kp8/27-29................27v.......1. lapsi....yk4
hemari................kp6/36................................2. lapsi....yk2
MiiJane76............kp4/27-34
MyDream............kp4/28................................1. lapsi....yk10
Pikku-Saara.........kp1/35...................27v........1. lapsi....yk2
sandemar.....................................................3. lapsi....yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v......3. lapsi
inspire..........................................................1. lapsi
Viuhti10........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka



PIINAILIJAT
Viola30.............dpo12
amma...............dpo11
skorpioni07.......dpo8
vimmu..............dpo8
Huldasharks......dpo4
iloksi................dpo3
macy gray........dpo3?
MolliMelooni......dpo2
Mischa10..........dpo1
bluebaby..........dpo1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82..............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
Minnäi............14.9. ....kp30/28-31.....31v....4. lapsi.....yk5/7
mileon............14.9. ....kp31/28-32..............5. lapsi.....yk2
karvatonkoira...18.9.....kp31/25-30?....32v....4. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija.....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2



HAAMUILIJAT
PohjanTuuli......26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3


 
Viimeksi muokattu:
Hei naiset, kertokaas mulle huolestuneelle, että tarviiko oikeasti olla huolestunut vai ei...

Eli tosiaan, viime ma alkoi menkat ja loppuivat pe.. tässä on ollut 2 päivää (viikonloppu) ilman minkäänmoista vuotoa... no, eilen illalla sitten heiluteltiin peittoa pitkästä aikaa ja aamulla ja nyt tämän päivän on tullut pyyhittäessä ruskehtavaa vuotoa.. koskaan aiemmin ei ole tullut/ilmaantunut. Katsoin jo googlesta (virhe?) ja ekana pongahti kohtusyöpä.. Nyt oon aivan tulisilla kivillä täällä.. ollaan tuota kolmatta yrittänyt nyt melkein vuoden.. yk10 meneillään nyt ja kp 8/31-33..

Oon aivan stressaantunu täällä..
 
Manzu > :hug: Mulla menkat hiipuu aina useamman päivän tihkuiluun ja siinä saattaa olla päivän tai parinkin tauko. Nuina päivinä saattaa tulla kerran tai pari pyyhkiessä pieni tuhru paperiin, mutta ei muuta vuotoa. Sitten alkaakin päivän tai parin ajaksi selkeämpi tuhruilu ja ihan normaalia kuulemma on. Raskaushan aiheuttaa myös joskus tuhruilua seksin jälkeen, joten onko se pois suljettu? Todennäköisesti kuitenkin kyseessä on ihan vain viimeisten rippeiden pois vuotaminen. Jos kipuja on, niin sitten kannattaa olla yhteydessä lääkäriin.
 
Hei naiset, kertokaas mulle huolestuneelle, että tarviiko oikeasti olla huolestunut vai ei...

Eli tosiaan, viime ma alkoi menkat ja loppuivat pe.. tässä on ollut 2 päivää (viikonloppu) ilman minkäänmoista vuotoa... no, eilen illalla sitten heiluteltiin peittoa pitkästä aikaa ja aamulla ja nyt tämän päivän on tullut pyyhittäessä ruskehtavaa vuotoa.. koskaan aiemmin ei ole tullut/ilmaantunut. Katsoin jo googlesta (virhe?) ja ekana pongahti kohtusyöpä.. Nyt oon aivan tulisilla kivillä täällä.. ollaan tuota kolmatta yrittänyt nyt melkein vuoden.. yk10 meneillään nyt ja kp 8/31-33..

Oon aivan stressaantunu täällä..
Minulla teki tuota samaa alkuvuodesta,että näytti että mankat loppui. Muutaman päivän ei vuotoa ja sitten taas tiputteli. Gyne sanoi että jotain hormonaalista vuotoa on eli ei mitään vaarallista. Mulla loppui nuo vuodot itsestään. Niitä tuli noin kolmessa kierrossa peräkkäin. Älä turhaan huolestu:hug:=)
 
macy gray Tuon on kyllä ihan tosi mitä kirjoitit,että 3kk on lyhyt aika vaikka meneekin hukkaan jos kierrot saa tasaantumaan. En muistanut että sulla on PCO...:ashamed: Aloita vaan reippaasti tänään ne terot,jos omatkin tuntemukset kertoo että ovis olis voinut jo mennä=) Tuo pco on kyllä hankala jos meinaa ovistestejä käyttää. Toivottavsti saat kierrot tasaantumaan terojen avulla,tsemppiä!:hug:
 
Viimeksi muokattu:
älkää vielä laitako haamuiliaksi:D Tein rfsu testillä, veikkaan et toi saattais olla viivan paikka, mies sen kyllä kans huomasi mutta mietittiin olisko se viivan paikka, menkat uupuu vieläkin ja minä kuulun myöhäsiin plussiin ekan kanssa tein testin rv5 ennen sitä oli vain negaa, kevään kaksoisraskauden kanssa mulla oli vahva nega koko ajan ja haalea plussa tuli kun menkat oli 13 päivää myöhässä.

Mitä raskaus oireisiin tulee niin niitä ei enään ole ja sahara meininki on, mikä taas aijemmissa oli niagaran putous teema:popcorn:

Tysää kuulua siihen pieneen prosenttiin jonka kierto on jumalattoman pitkä ja keskenmenon jälkeen ei todellakaan tärppää.. plaa..
 

Yhteistyössä