Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

Astre mä ooon synnyttäny Koksissa ja se on niiin ihana paikka :heart: muta mun tietoihin siis voi lisätä PHKS. Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan 21.1. <3 tuskin maltan odottaaa =) Mulla on ollut tosi hyvä olo. Vatsaa nipistelee ja tissit arat mutta muuten niin energinen olo. Tietysti väsymystäkin ja mielialanvaihteluita löytyy. Ja koko ajan kauhee NÄLKÄ!
 
KiaralA: Kiva juttu, saako kysyä kellä käyt siellä..? Mä en tosiaan ole uskaltanut vielä soitella neuvolaan. Kyllä mahaa nippailee ja nälkä on koko ajan mutta toivon todella että testit rupeaisi tummumaan. :) Ehkä syynä voi olla se että teen melkein kaikki testit päivällä vaikka olisi fiksua tehdä ne aamusta, jolloin mulla taitaa olla pissa vahvempaa. Paljon sulla on viikkoja? =)
 
Sanna-M: Käyn Sirpa Järvisellä =) Tosi mukava ja kiva täti =) Mulla tuli tosi tummat viivat. Siksi epäröin viikkoja mitä itse laskin. Koska viime menkat oli niukat ja kesti hyvin vähän aikaa. Mutta viikkoja On jtn 5-6 :) Paljos sulla?
 
Moikka :)

Miekin taidan ilmoittautua mukaan vahvan tämän päiväisen plussan ansiosta :)
Edellisten kuukautisten alkamisajasta en ole 100% varma, joten muistelen vain sen olleen 28.11.
Elikkäs...

Pikkunen85 4.9. / 27v / 3.lapsi / PKSSK
 
Tässäkin olis yks syysmasu :) Eli mut vois lisätä listaan

emily86, 26v, Kolmas lapsi ja la 7.9 ja todennäköisin synnytyssairaala OAS

Ja päässeekö sinne facebook-ryhmään miten? :)

Mulle kolmas lapsi ja oon ihan paniikissa niinko ensimmäistä oottais! Samalla myös todella innoissaan, mutta iik, pelottaa kaikki!
 
KiaralA: Mulla vasta 4+2 joten vielä ei ees ole kovin paljon viikkoja. Itse käyn Kati Laakoslla. Ja hän myös on ihan hyvä. Olen myös käynyt sirpan luona ja tykkäsin tosi paljon!! Katsoin juuri koska oon ekan kerran käynyt neuvolassa kuopuksen odotuksen aikaan, niin eka neuvola oli kun 7+4 oli viikkoja joten pitäisi varmaan soitella neuvolaan :) Ehkä hiukan jännittää että oonkohan ees raskaana. vaikka joka testissä on selvät viivat mutta vielä haileat silti.. :| Huomenna aamusta testaan uudelleen.
 
Tervetuloa joukkoon iloiseen pikkunen85 :) Bongasin saman synnärin, joku muuki täällä susirajalla odottelee syysvaavia ^^ Ootko aiemmatki siellä käyny synnyttää? Itellä olis eka kerta tuolla sitten joskus aikanaan (HUOH! kaukana tulevaisuudessa!!!) syssyllä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pöllönen;27802435:
Tervetuloa joukkoon iloiseen pikkunen85 :) Bongasin saman synnärin, joku muuki täällä susirajalla odottelee syysvaavia ^^ Ootko aiemmatki siellä käyny synnyttää? Itellä olis eka kerta tuolla sitten joskus aikanaan (HUOH! kaukana tulevaisuudessa!!!) syssyllä :)
Heippa hei :) Siellä samassa puljussa molemmat käynyt ulos pyöräyttämässä ja ultrassa ravannut saikulla siilaisen lisäksi :)
Kaukana, mutta silti niin lähellä :) Äkkiä se aika menee. Miulla ainakin loppui monet huolet tänään... ei enää murhetta mihin anoa tytön eskari paikkaa, kun ei tarvitse töitä miettiä, kesäloma ajankohta päätetty :p Jaksaa jaksaa siis.

ON: Oireita ei ole...paisti, tissiturvotus, HUOH :D ja aivastuttaa, KOKO AJAN! olen ainakin kuullut, että sekin voi olla oire, voiko? Muita oireita ei, ei edes väsymystä, edellisissä raskauksissa tytöstä nukuin 24/7 ja pojassa ei väsymystä ollut..hmm :)
 
Mulla on 5v tyttö (01/08) ja 3,5v poika (05/09). Lapset ei viellä tiiä mutta voin vaan kuvitella kuinka innoissaan ovat. Heille synty pikkusisko-puoli pari kk:tta sitten ja mitä ovat isällään olleet niin varsinkin tuo neiti on kovasti pikkusiskoaan hoitanut :) eli innokkaita isosisaruksia täällä ainakin on :)
 
Tänään aamulla tehty digitaalinen clearblue joka näytti "raskaana 1-2" Ja tein vielä pc:n puikkotestin johon sain taas kunnon viivat, voisi ne viivat musta vieläkin vahvemmat olla. :) Eipä tässä muuta uutta olossa ole.

KiaralA: Niimpä onkin :) Oletteko jo kertoneet lapsille että uusi vauva on tulossa..? Me ei olla vielä kun haluan olla varma että oon oikeesti raskaana ja että tämä jatkuu loppuun asti, ettei lasten tarvi sitten ihmetellä jos vauvaa ei tulekkaan. :)

Sanna-M ja pikku kolmonen rv 4+3
 
Uusi odottaja ilmoittautuu:

MimSe, 31v, 4. lapsi, laskettuaika 13.9.13, synn.sairaala KHKS

Isommat lapset ovat 12/2002, 9/2004 ja 7/2011, kaikki tyttöjä... ja tekotavasta päätellen on tämä neljäskin tyttö :0

Testasin jo vahvan plussan kp 25 uudenvuodenaattona, kun oli erityisesti esikoisen odotusajalta tuttu oire ilmoilla, nimittäin suun kuivuminen... eikä mitään pientä kuivumista, vaan sylkeä ei siis erity juuri lainkaan, kieli koppurana saa aamuisin herätä :/

Hirvittää jo tulevat viikot, jos raskaus etenee niin kuin aiemmatkin, nimittäin se pahoinvointi... :| ja jotenkin mua ihmetyttää tuo aikainen tosi vahva plussakin... No, nyt vähän positiivisuutta kehiin :D

On kyllä kiva päästä taas höpisemään tänne muiden samassa tilanteessa olevien kanssa!!

MimSe 3+6?
 
Mä tilasin eilen testejä kotiin. Toivottavasti tulee tänään postin mukana, niin pääsee huomenna aamulla testaamaan! En nimittäin meinannut yhteen testiin luottaa. Pikkasen hermostuttaa tämän hetkinen mahakipu...
 
Tervetuloa uudet :wave:

Meiltä löytyy tytöt 6/2009 eli 3v7kk ja 12/2011 eli just 1.v tuli täyteen :)

Ihan hillitön pahoinvointi alko tänään ja nyt on halattu jo pönttöä. Toistaseks ilta painotteista tää oireilu, mikä sopii sillee "hyvin" kun mies jo kotona niin jaksaa päivisin olla tyttöjen kans :)

Astre ja nasu 5+2
 

Yhteistyössä