Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

Varovaisesti huhuilen itseäni mukaan tälle listalle :)
Pöllönen 24-vuotta ja toinen tulossa LA 2.9
Tänään plussasin :D HIHIIIII! Ja LA saattaa muuttua, mutta tällä mennään näin alkuun.
Oi, että miten epätodellinen olo! Tosiaan pikakelaus nappi saisi olla olemassa! Oireita on ollut ja siitä epäilys heräsikin. Tissit on kuin kaksi kivisäkkiä, pinkeät ja ai jummi miten arat! Jatkuva väsymys, nippailu alavatsassa, etova olo, hillitön himo appelsiinituoremehuun ja paahtoleipään meetwurstilla :rolleyes: Tuttua kauraa esikoisen kohdalla. Tosin esikoinen täyttää kesällä 5-vuotta joten on päässyt vähän unohduksiin kaikki jutut liittyen odotukseen :) Mutta sama stressi iski kuin viimeksi: onhan kaikki kunnossa, eihän vaan mene kesken, mitä jos...jne jne jne
Huomenna ohjelmassa soittelua neuvolaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Päivitetty ja lisätty FB-sivuston ylläpitäjät, joille voi laittaa kutsupyynnön :)

Joku jutteli hankinnoista. Meillä ei ole juuri mitään jäljellä. Hoitolaukku ja Ergo-kantoreppu löytyy, mutta siinä ne taitaakin sitten olla. Pinnasänkykin meillä olisi, mutta annoin sen siskolleni (joka yrittää myös vauvaa) ja ilmoitin, ettei sitä tarvitse meille antaa takaisin, vaan ostamme siis uuden.

Mutta olen jo ehtinyt ennen raskautta (vauivakuumeen aikana) hankkimaan kestovaippoja, rintapumpun, tuttipullojen steriilointilaitteen, hoitopöydän ja turvakaukalon. Ja muutama vaatekin on tullut ostettua. Pyrin kuitenkin pysymään kaupoilta poissa vielä vähän aikaa. Vaateostoksille suuntaan, kun tiedetään kumpi tulee. Rattaat, sitterin ja sängyn meinasin ostaa vasta loppuraskaudesta, kun meillä on vähän huonosti säilytystilaa isoille tavaroille.
 
maijjup 29v. 2.lapsi la 3.9

Kiinalaisen kalenterin mukaan esikoinen olis tyttö, mutta poikahan tuo selkeesti on ;) tyttöä näyttää tästäkin.

mulla ei ole mitään raskausoireita. ei ollut kyllä esikoisestakaan! jotenkin sitä toivoo että olisi edes jotain..
 
Kaislanen: Olen todella pahoillani, iso halaus sinulle :hug:

Täällä ei mitään uutta olossa, olen kyllä kaikkien voinut tosi hyvin kaikissa raskauksisani. Toivon että nytkään ei tule mitään pahempaa. Huomenna aamulla tai tänään illalla teen uuden testin johon toivon taas piirtyvän hieman vahvemman plussan.

Sanna-M ja pikku kolmonen rv 4+2
 
Testasin eilen uudestaan ja sain jo vähän vahvemman viivan. Vahvempaa edelleen odotellessa, mutta tästä on hyvä lähteä, että se sentään vahvistuu :)

Ylempi dpo 13 ja alempi dpo 14 (noin 40 tunnin kuluttua).



Losa 4+3
 
Losa: Hyvin vahvenee nuo sun viivat :)

Tilasin juuri suomalaisen kirjakaupan nettikaupasta sellaisen odotuskirjan johon voi kirjata kaikkea odotuksen ajalta ja liittää mukaan kuvia vaikkapa kasvavasta mahasta. Mä olen noiden 2 muksun ajalta myös tehnyt sellaseen odotuskirjaan merkintöjä, ne on kivoja muistoja. Ja olen laittanyt sinne myös molemmista ne plussatestit. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Losa
mie sain 4+4 kaks niin vahva viiva että hyvä eten tipahtanu tuolilta :D nyt siis 5+1.

neuvola on 9.1 ja kunta tarjoaa alkuraskuden ultran. tyttöä toivon, myönnän :D 2 poikaa ennestää. toki poikaki tervetullu mutta selvitän heti ku mahollista kumpi on. joskaikki menee hyvin. ala maha nipistää ja tissit on etä kestä ees hengittää.. ekveri pelotti kaksosilla.. niisk! :D

meillä kaikki tarvikkeet mene hankintaan... kehto joka kulkee suvussa on ja pnnasänky ( minun vanha) ja syöttötuoli aitoa retroa on tallella. poikien kotiutus vaatteet ja joita erityis vaatteita tallessa, muut hukkasin pois... minun vahast äitiyspakkauksest o ntallella lakanat,huopa ja toppapussi :D ja joitaki vaatteita

minkäs alan tekijöitä on paikalla? olen kokki ammatiltani :)
 
Tänne tulee varovaisesti kurkkimaan ehkä toivottavasti uusi odottaja :) Mun oli tarkoitus odottaa vielä vahvempia viivoja ennen pinoon tulemista, mutta kun en malta odottaa!

Tänä aamuna saatiin tälläinen ja kyllä se mieskin siinä haalean viivan näkee!

Aijaa.com - 11524488

Esikoisestakaan ei saatu hirveän vahvoja viivoja puikkotestiin, joten toiveet on melko korkealla!

Kirskis, 27, 2. lapsi, LA ehkä 11.9. Kiertopäivää en tarkkaa tiedä, koska en ole merkannut kalenteriin, joten LA on arvailua...
 
  • Tykkää
Reactions: Losa
kurkin tänne :) en tiedä koska uskallan listalle....
maanantaina ja tänään testattu viivoja :) dpo 12 tänään siis. Nyt siiten testiin tuli jo parempi viiva ja sen kans näkee :)

Noh laitetetaan listalle

ikä 31, La 12.9.2013, 3 lapsi, Synnytyssairaala LKS
 
  • Tykkää
Reactions: Losa ja Namida
Tein uuden testin predictorilla mutta en saanut kuin todella vaalean viivan, mutta en kyllä ollut pidättänyt pissaa kauaa ja taisin juodakin ennen testiä.. Mutta nyt on silti pelko että jos en saakkaan enää kunnon viivoja näkyviin.. Toivotaan nyt että saan viimeistään huomenna aamulla kunnon viivat näkyviin :)

Tervetuloa uudet :)
 
Onnea uusista plussista :heart:

Eiköhän niitä päivittäin ala tulla lisää :) Kiva aloitella uutta odotuspinoa ja hurjaa että tää on nyt totta!

Tänään soitin neuvolaan jo kun sanoin sinne että imetyksen jäljiltä kierrot mitä sattuu eikä viikoista varmuutta (vaik kyl mul itellään aika vahva ajatus on siitä missä mennään) niin pääsee julkiselle varhaisultraan :)

Ajan sainkin neuvolaan jo ens maanantaille, silloin ois rv5+6 ja sielt sitte ultraan lähete eli menee 6+ viikolle ja uskon et kaikki tarpeellinen löytyy ja sithän niit tehdään uusia jos on pienempi viel sitte :)

Täällä oireet vähän vähentyn, ainakin se etominen ja heti tietyst paniikki :D vaik edelleen palelee, väsyttää ym. ja mul yleensä oireet tullu vast tos 7 viikon aikoihin :) Nyt alko jo heti 4 viikol.

Hankittavaa ei oo kun uudet vaunut :) Entisist en jotenka oo tykkän käytös vaikka ei oo ku 4 vuotta vanhat. Muuten on kaikkea.

odotellaan lisää syyskuisia odottajia :heart:


Astre ja pikkuinen 5+1
 
Päivitetty ja lisätty SYNNYTYSSAIRAALA joten jos te muutkin (muutama siellä jo oli ilmoittanutkin) haluatte ilmoittaa synnärinne, niin laittakaahan niitä ylös, niin lisäilen ne paikoilleen :)

Oireista oli ollut juttua. Ja oireettomuudesta. Mulla on oireet lähes kaikki poissa. Ja mä niiiiiin nautin tästä. Ei ole yhtään ikävä pahaa oloa, vaan ennemminkin kauhulla sitä ajattelen. Enkä ikävöi sitä herkkää hajuaistiakaan, jonka vuoksi mies joutui viemään kuusen etuajassa pihalle, kun en tohtinut olemaan samassa talossa sen hajupuskan kanssa. Samaan syssyyn lähti myös kaikki hedelmät, sillä ne haisivat ihan yhtä pahalle. Eikä ole ikävä kovia vatsakipujakaan, eikä närästystä. Hyvä vaan siis, jos ei oireita ole :)

Munasolu irtosi mielestäni vasemmalta ja aina välillä on siellä kipua tuntunut. Juurikin sellaista samanlaista, kuin oviksen aikaan.

Neuvolaan olin jo tänään yhteydessä ja sain ajan 23.1. Hurjan kivaa päästä sinne jo näinkin pian, sillä luulin joutuvani odottamaan helmikuun puoleenväliin saakka.

Ajattelin ostaa kotidopplerin. Olisi niin kivaa, kun ei tarvitsisi stressata sitä, että miten vauva voi, kun sen pystyisi aina itse tarkistamaan, jos epäilyttäisi :)

Losa 4+3
 
Täällä olisi synnytyssairaala HYS :) Tai no ei olla edes puhuttu asiasta miehen kanssa, mutta oletan näin koska tuolla saatiin esikoinenkin.

Onnea uusille :heart::flower:

Miima: no mulla on jos jonkinmoista nippailua, mutta en kyllä tiedä kummalta puolelta ovuloin tässä kierrossa. Nippailuja on ehkä enemmän oikealla puolella....

Hankintoja en ole kyllä miettinyt vielä yhtään. Esikon (2,5v) kaikki romppeet on vielä tallella, joten tuskin tarvitaan mitään kummempaa.

Olen vähän ehkä omituinen, mutta tämä pieni pahaolo rauhoittaa mieltä :D Olisin ehkä erimieltä, jos tämä menisi pöntön halailun puolelle ;)
 
Onnea Miima plussauksesta!

Facebook-ryhmään en tule liittymään ainakaan hetkeen, koska ollaan vielä niin alussa. Toivottavasti kaikki eivät siirry suoraan sinne, koska se taitaa olla kuolinisku tälle pinolle. Ehkä sitten paremmilla viikoilla voisi liittyä, jos sinne silloin porukkaa otetaan mukaan.

Oireita on joitakin. Alakerrassa on ollut erilaisia tuntemuksia. Pari yötä sitten tunsin kovan repäisykivun. Lisäksi mun oireena on kova nälkä :D Esikoisen alkuraskaudessa mulla oli aivan jatkuva nälkä ja söin aivan mielettömiä määriä...

Jos taustasta kertoisin... Mulla on reilu 9kk ikäinen esikoispoika. Jään nyt tammikuussa hoitovapaalle, joten ei ole töitä tässä riesana.

Hankintoja ei tarvitse tehdä, koska kaikki on esikoiselta tallessa. Ehkä pitää katsella tuplavaunuja, koska esikoisella olisi ikää 1,5 vuotta vauvan syntyessä.

Neuvolaan en ole vielä soitellut. Pitää kuitenkin soitella pian, koska oma neuvolatäti on todella kiireinen.

Losa Jos saa ehdottaa, niin etusivulle olisi kiva saada joku nätti kuva vauvasta, kuten nuissa muissakin pinoissa on. :)

Kirskis 4+0 (ehkä)
 
  • Tykkää
Reactions: Losa
miima81 mulla 2 täysin oireeton raskautta takana... nyt sitte kaikki maholliset. kuvottaa, tissit kipeät, väsyttää. nivuset kippeinä,repäsykipuja. plääh :D ja joo, nyt pääsen näkheen net uuet synnytyshuoneetki . kääks.. jos kaikki menee hyvin. 05 ja 08 pojat mulla. tämä on yllätys mikä tuloillansa
 

Yhteistyössä