Moikat kaikille!
Kannustan minäkin nyt kipeitä supistelijoita lepäämään, lepäämään ja lepäämään!
Itselläni tämä auttoi, ei ole supistellut nyt, kun olen levännyt ja välttänyt stressiä.
Päivittäin vaihtelee, välillä väsyttää niin, ettei mitään saisi aikaiseksi, kun taas välillä voisi touhuta vaikka mitä
Tänään on jälkimmäinen päivä.
Kaupungilla käydessäni olen pistänyt merkille, että jalat kipeytyy todella nopeasti kävelemisestä. Välillä kun istahtaa, tuntuu että kantapäät ja päkiät räjähtää
Kuulunee asiaan, tai sitten on parempien kenkien osto edessä.
Toisinaan aika tuntuu menevän hiiiiiiitaasti, toisinaan taas nopeasti. Kahdeksastoista viikko käynnistyi eilen, hui, kohta saavutetaan jo puoliväli. Kuitenkin tuntuu kamalan pitkältä ajalta miettiä, että yli 20 viikkoa vielä jäljellä, plaah
Vauvalle löytyy jo paljon kaikkea, kirpputoreilta tosi edullisesti löytänyt bodyt, potkarit, toppapuvut ja kaikki. Sitterikin löytyi muutamalla hassulla eurolla
Olen tosi tyytyväinen, että aloin ajoissa hankkia kaikkea vauvajuttuja, kun jouduin irtisanoutumaan työpaikastani, mikä siis tarkoittaa taloudellisen tilanteen huononemista. Ei se nyt kamalasti huonontunut, mutta vähän kuitenkin. Uusi työpaikka olisi tosin jo tähtäimessä, kyseinen työ olisi rentouttavaa käsillä tekemistä, minkä en usko aiheuttavan stressiä
Pitäkää peukkuja!!!
Piupiuu 17+1