metis harmitukset koiruuden antamisen johdosta! onneksi saitte kaverin tuttuun paikkaan. Lemmikistä luopuminen on aina ikävää!
mirka toivottavasti löydätte apua! Me suomalaiset vaan ollaan sellaisia, että viimeiseen saakka täytyis pärjätä omillaan ja yritetään selvitä aina yksin! Valitettavasti vaan useasti menee sitten huonommin...
täällä on kanssa maha kipeä, joka ainoa päivä/ilta... no, tiistaina on neuvola, täytyy ottaa puheeksi nää mahakivut ja päänsäryt...
mulla on
paino pysyny samoissa (tosin tuota painoa on ollut ihan riittävästi, ettei oo haitaksi, vaikkei sitä lisää tulisi... esikon odotusaikana ekan ja jälkitarkastuksen "saldo" oli -15kg, ja kuopuksen kohdalla -10kg, mut raskauksien jälkeen onkin tullu ihan tarpeeks takaisin...)
himoja ai että mä rakastan appelsiineja!!! Ne on niiiiin hyviä! vaikka pikkuhiljaa alkaa maku "kuiumaan... mut ei haittaa...
rakenneultra on mulla vasta 28.5 ja tuntuu että sinne on ikuisuus! tosin niin tuo ens ti neuvolakin tuntui olevan ikuisuuden päässä... Niin ja ennen tiistaina mulla olis maanantaina sokerirasitus, mulla oli ed raskaudessa raskausdiabetes ja sen takia mulla jäi mittari ittelleni, joten oon sillä ny tällä viikolla mittaillu, ja aina on tullu hyviä tuloksia, joten en niin kauheen huolissani ole... katotaan sit testin jälkeen...
mun piti lähtee risteilylle myös kavereiden kanssa, mut erinäisistä syistä peruin menoni... ei vaan nyt jaksa innostua kattomaan muitten ryyppäystä... jos sitten ihan oman perheen kanssa tehtäis viel kesällä päivä tukholmassa risteily...
kaverit jonkun verran kaveriporukka vaihtui, mutta lähes kaikki jotka vaihtuivat saivatkin mennä
ja joitakin uusia vanhoja kavereita oon saanu, kun lapset syntyneet...
pyöräilystä mun mielestä kaikkee voi tehä, jos oma olo/kunto antaa periksi...
isosisarusten mustat sukat meillä tuo esikko alkaa oleen jo sen ikäinen, että en usko hänen mustasukkaiseksi alkavan (tai no tiedä häntä) mutta tää tän hetkinen kuopus, hmmm... Olen VARMA et hän aloittaa mustasukkaisuuden... huoh! sitä odotellessa...
Alkuviikkoa ja varsinkin tiistaita odotellessa menee huominen...
tiggeri ja muru 15+4