Sairaalakassin pakkaamisesta kyssäreitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
pää taas raksuttaa tyhjää, onkohan mulla jo kaikki matkassa:
-pesuvälineet (shampoo, hoitoaine, suihkusaippua, hammasharja, hammastahna)
-imetyspaita, housut, sukkia, pikkareita
-hiusharja ja ponnari
-kasvojen hoitoon vermeet eli puhdistusaine, kosteusvoide ja kasvovesi
-liivinsuojia

nii ja sitte meinasin kantaa omat siteet mukana kun ne sairaalan vaipat on mitä on :whistle: mutta kun mä en normaalisti käytä siteitä ollenkaan ni en mä osaa niitä ostaakkaan siis sellasia jotka on hyviä just synnytyksen jälkeen. Eli jotain merkkiä jos joku osaisi suositella? :ashamed:

Pikkasen meinas unohtua koko kassi, ku huomenna on laskettu aika :D mutta eihän sitä tiedä vaikka tässä meniskin vielä 2 viikkoa joten nou hätä :D

Kai siellä osastolla voi töpsytellä sukkasilleen ku ne sairaalan kengät on niin ahtaat mun röllijaloille eikä mulla oikeen oo mitää sisäkenkiäkään nytte :/

Alkuperäinen kirjoittaja Bobi:
Tuosta listasta puuttui ainakin imetysliivit ;) mutta olet ne varmaan pakannut koska liivinsuojiakin olet mukaan pakannut,pisti vaan silmään =)

:ashamed: enpä muuten ollu ottanu niitä tonne kassiin :ashamed: täytyy kipittää heti laittamaan :D

Mä käytin omia villasukkia vaan osastolla, siellähän hyperpuhdasta muutankin ja kukaan ei saa liikkua ulkokengissä osastolla. Mutta omat alushousut vein mukana, on niin järkkyjä ne mitkälie-osasukkahousut siellä :x

Karkasi tuo vastaus ;)

Itelläni on ollut mukana lukemista ja ristikkolehtiä koska vauvat ovat suurimmaksi osaksi nukkuneet ja itse en osaa nukkua sairaalassa.
Ja jotain namiakin voi mukaan varata,jos tykkää

Sellaiset mahd. isot yösiteet on mun mielestä parhaita. Kestää suuremmankin vuodon. Tosin mä sairaalassa käytin niitä talon puolesta saatavia, kun vuotoa oli tooosi paljon ekat päivät ja sai vaihtaa jatkuvasti ;)
Muuta en keksi listaasi lisättävää. Paitsi ehkä nameja. Tosin niitä voi mies kantaa sitten sinne perille. =)

Siteistä... esim libressen goodnight-siteet on hyviä, ohuita mut pidempiä kun perussiteet... ei kuitenkaan semmosia navasta puoleen selkään olevia kun ne sairaalan. Mul oli sairaalassa mukana omat "aamutossut" ja niillä sit tepastelin sielä. Mukana oli lisäks pari lempparicd-levyä synnytykseen ja paperia kera kynän ajatusten ylöskirjaamista varten, lukemista ja pantteri-pussi (tosin ei tehny mieli makeeta niin mies tais syödä ne, heh). Mitähän muuta... ai juu, kännykän laturi!

Minäkin vuosi sitten pakkasin laukkuun kaikkea mahdollista.. Lehtiä, yms. Tyttö syntyi illalla klo 22 ja seuraavana aamupäivänä päästiin jo kotiin. :heart: =)
Siinä ei ehtinyt paljon lehtiä lueskelemaan.
Sitten jos pitempään joutuu olemaan, mies kyllä ehtii tuoda tarvittavia tavaroita lisää.

Pakkaaminen on siitä kaameeta et kokoajan on sellanen olo, että jotain tärkeetä unohtuu :/ toi kännykän laturi on muuten tärkee, tulee kummiskin puhuttua akku päivässä loppuun siellä :D

Sä oot sentään ajoissa pakkaamassa kassia. Mul oli kyl lapulla ylhäl et mitä pakkaan mut meinasin et pakkaan seuraavana päivänä. Sit alko yöllä supistukset niin niiden välistä huutelin miehelle et mistä mikäkin löytyy. Poika synty viikolla 38+3 ja kun oli ensimmäinen niin olin jotenki automaattisesti aatellu et menee kuitenki yli ja kerkeen hyvin pakkaa seuraavana päivänä. No, seuraaval kerral rupeen kyl pakkaa laukkua vähä aiemmin.
Ai joo, yks mikä tuli mieleen mitä kaveri kehu kovasti... sil oli ollu mukana semmonen lämmitettävä kauratyyny, sano et oli synnytykses auttanu supistusten aikana ja synnytyksen jälkeen hartioihin kun meinas mennä jumiin.

Yhteistyössä