Pistä itsestäsi kuva

pölyesteri käymässä palstalla.
[QUOTE="...";24594223]hieno marilyn manson look, kannatatko samoja arvoja kun hän?[/QUOTE]

Öh. Toi on merirosvolook naamiaisista. En kannata mitään kovia arvoja.
 
[QUOTE="vieras";24593840]Googlasitko? Netti on ihmeellinen; jos et itse muista entistä nikkiäsi niin google muistaa :D[/QUOTE]

Pistänpä minäkin nyt lusikkani soppaan, kun Harmajan kuitenkin tunnen. IceQueen oli jonkun toisen nikki. Harmaja ei ole ikinä ollut IceQueen, vaikka palstamenneisyydessä usein sekoitettiinkin tähän nikkiin.
 
Eilen pistin kuvani ketjuun ja jännitin, tuleeko reaktioita ja te vaan märehditte jotain parisuhdekuvioita. Nyt oikeasti, kaverit :kieh: :D Otan kuvan äkkiä pois, turhaan jännäsin! Liian jännää esiintyä omalla naamallaan, jos vaikka joku tuttu kyyläilee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24594546:
Noh. Laitoin kuvan, jota varten olin ensin puunannut itseäni tuntikausia ja kukaan ei sano mittään. : /
Oliko se nyt niin huono?
Elä välitä ei mun kuvasta sanottu sen enempää :D Oli senttäs sulatkin laitettu...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24594700:
Nyt jäi kyllä pointti epäselväksi. Tuossahan vaan arvailtiin hänen entistä nikkiään IceQueeniksi.
Niin ja se ON IceQueen väittäköön mitä tahansa, koska sillä nimellä nuo kuvat löytyi hausta.
 
Kepsis
Eilen pistin kuvani ketjuun ja jännitin, tuleeko reaktioita ja te vaan märehditte jotain parisuhdekuvioita. Nyt oikeasti, kaverit :kieh: :D Otan kuvan äkkiä pois, turhaan jännäsin! Liian jännää esiintyä omalla naamallaan, jos vaikka joku tuttu kyyläilee..
No olet sinä kaunis, täällä ei vaan passaa sanoa hyviä asioita kun joku harmaa kiilaa välittömästi nillittämään. Ei sinänsä heilauta, mutta ei vaan jaksa joka hiton päivä vääntää samoista asioista nutipäiden kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: kittyb
[QUOTE="vieras";24594733]Niin ja se ON IceQueen väittäköön mitä tahansa, koska sillä nimellä nuo kuvat löytyi hausta.[/QUOTE]

Älä turhaan vänkää. Vaikka väliäkö sillä. Eipä se nyt varmaan kenenkään maailmaa kaada, vaikka jäät tuohon uskoon.
 

Yhteistyössä