"vieras"
*ei tykkää*
No mutta kiitos. Mieletön se usein onkin mutta ei hyvässäMieletön lieskatukka! Wau.
IceQueen is back. Jos peitetään kasvot silmistä alas päin niin ihan hyvä.Piiiiiitkästä aikaa... Moikka muruille!!
Aijaa.com - 8653534.jpg
Tytsi-immyt jää nyt hopealle. Selkeesti!Piiiiiitkästä aikaa... Moikka muruille!!
Aijaa.com - 8653534.jpg
Voi hyvinkin olla tietoisesti valittu kuva.
Kylläpä vaan sun kuviasi löytyy googlesta haulla IceQueen kaks plus.Missään vaiheessa en ole mikään QUEEN ollut usko jo!! Ja voit peittää ihan vapaasti edelleen sen naaman. Mä olen onnekseni elänyt ihan hyvää elämää näillä kasvoilla. Muutama minuutti niin sä olet jo luonani, Pus!
Korosta joskus niin näkevät mitä korostaminen on .Varmaan aika liioiteltua sanoa että draamaa . Mutta joku tosiaan kuvitteli että tahallani laitan "tissikuvan", jotta miesten housut pullistelisi .
Mä olen tuon asian kanssa vähän herkillä, sillä olen saanut useammankin kerran palautetta miten koitan korostaa rintojani.... pukeutumalla kuten muutkin ikäiseni ihmiset . Voisin toki laittaa 5 numeroa liian suuren t-paidan päälle, sitten ei näkyis kaaria tai vakoja .
No miks vanhoissa kuvaketjuissa sitten sun kuvasi kohdalle tulee 'Harmaja'?Kyllä löytyy varmasti ku "joku" saamarin pässi jankuttaa tuota samaa (icequeen) joka ainoassa ketjussa mihin olen kirjoittanut. MINÄ EN OLE koskaan palstaillut nikillä icequeen!! Se on joku toinen...
hieno marilyn manson look, kannatatko samoja arvoja kun hän?Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24594200:
Hui!! :OAlkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24594200: