Pistä itsestäsi kuva

Jaha, tää on taas menny tähän.
Miksi ikinä nää pään aukojat ei laita kuviaan näkyviin, jos kerran pitää leuhkia että on kauniimpi kuin yksikään muu?
Pelkäättekö itse rehellistä mielipidettä? Eikö äiti antanut lapsena tarpeeksi rakkautta, vai mikä niin saa ihmisen katkeraksi? Huvikseenko päätä pitää aukoa? Ja ei, mä en nää näissä kommenteissa mitään rehellisiä mielipiteitä, vaan silkkaa pilkkaamista ja ivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Suzyanne
[QUOTE="vieras";24599478]So? Jos olet hillunut kivikaudella jossain festareilla niin mitä hittoa se tähän päivään kuuluu?

Todistaa vaan sen, että olet vanhentunut kuten me kaikki muutkin ja lisäksi susta on tullut paska akka.[/QUOTE]

Kivikausi meni vähän vikaan, tuo oli -06. =)

Toinenkin arvaus meni väärin, sillä minä en ole paska akka, vaan kuulemma ihan hyvä tyyppi.
 
Suzyanne
Ihana!! :D :heart:


..ja minä en kyllä ymmärrä, mitä hyvää ja tyydyttävää te saatte irti toisillenne ilkeilystä. En vaan jotenkin suostu tajuamaan. Ehkä olen viallinen yksilö. :)
En minäkään ymmärrä tippaakaan miksi täällä pitää ilkeillä. Mutta paras tapa reagoida on joko jättää huomiotta, tai korkeintaan kommentoida suht neutraalisti/ ylitsepursuavan ystävällisesti. Jos loukkaantuu verisesti ja kommentoi myös sen mukaisesti, v*ttuilija on saanut haluamansa, sillä sitähän sellainen ihminen juuri ajaa takaa.
 
  • Tykkää
Reactions: kittyb

Yhteistyössä