Pistä itsestäsi kuva

Pölyesteri käymässä palstalla
[QUOTE="vieras";24598299]Ootko koskaan nähnyt sen nauravan leveästi? Siinäpä sulle olis ihmettelemistä...[/QUOTE]

Joo joo tiietään, sä haluat vihjailla taas mun hampaista. Viimeksi laitoin sitten kuvan siitä leveästä hymystä ja olitkin vaihteeksi ihan hiljaa. Mun hampaat ja hymy on ihan ok.
 
minä,
[QUOTE="vieras";24598307]Ja vittumainen hellari ei malttanut pysyä täältä pois, kun kuvaketjusta oli kyse![/QUOTE]
Ja samoin sinä et malttanut pysyä pois. Laitas oma kuvas:)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Pölyesteri käymässä palstalla;24599077:
Joo joo tiietään, sä haluat vihjailla taas mun hampaista. Viimeksi laitoin sitten kuvan siitä leveästä hymystä ja olitkin vaihteeksi ihan hiljaa. Mun hampaat ja hymy on ihan ok.
Sinä luulet, että istua napotan tässä koneella kyttäämässä joka hetki, milloin laitat kuvasi?
Mikään sinussa ei ole ok!
 
[QUOTE="vieras";24599137]Miksi laittaa kuvia nettiin, jossa ne pysyy maailman tappiin? Kerro se.[/QUOTE]Miksi pitää haukkua toisia ihmisiä ja toisten kuvia, kerro :)
 
[QUOTE="vieras";24599198]Luulin, että tänne kuviaan laittavat odottavat arvostelua?
Lähettäessään kuvansa voi mainita, että vain positiivisia kommentteja, kiitos.[/QUOTE]Arvostelu ja haukkuminen on kaksi eri asiaa:)
Säännöistä:
4. Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Pölyesteri käymässä palstalla;24599200:
Ei se must mikään iso ole! Aina joku keksii näköjään jotain ilkeää sanottavaa. Hyvältä sä näytät.
:LOL: Oletko sokeakin kaiken muun lisäksi?
Tässä taas nähdään, miten ruskeakielin Esteri on; väittää vaarmaan mustankin valkoiseksi.
 
"sally"
[QUOTE="vieras";24599242]:LOL: Oletko sokeakin kaiken muun lisäksi?
Tässä taas nähdään, miten ruskeakielin Esteri on; väittää vaarmaan mustankin valkoiseksi.[/QUOTE]

sä olet pimahtanu
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24599242]:LOL: Oletko sokeakin kaiken muun lisäksi?
Tässä taas nähdään, miten ruskeakielin Esteri on; väittää vaarmaan mustankin valkoiseksi.[/QUOTE]
Typon korjaus: ruskeakielinen (että Esterikin ymmärtäisi viestin)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24599131]Sinä luulet, että istua napotan tässä koneella kyttäämässä joka hetki, milloin laitat kuvasi?
Mikään sinussa ei ole ok![/QUOTE]

Miksi ilkeilet?
 

Yhteistyössä