Ootko koskaan nähnyt sen nauravan leveästi? Siinäpä sulle olis ihmettelemistä...Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24597994:Aivan saatanan kaunis neiti.
Kauniit silmät sekä kaunis hymy. Mii laiks ö lot.
Ja vittumainen hellari ei malttanut pysyä täältä pois, kun kuvaketjusta oli kyse!Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24597979:
Mä taas luin sen useamman kerran et pölyesteri käymässä paskalla. Otin sen vähän niin kuin vittuiluna :|Luen pölyesterin nimimerkin aina "pölyesteri KÄNNISSÄ palstalla". Ihania kuvia olette laittaneet taas, ollaanpas me kaksplussalaiset hehkeetä sakkia! :heart:
Sinä luulet, että istua napotan tässä koneella kyttäämässä joka hetki, milloin laitat kuvasi?Alkuperäinen kirjoittaja Pölyesteri käymässä palstalla;24599077:Joo joo tiietään, sä haluat vihjailla taas mun hampaista. Viimeksi laitoin sitten kuvan siitä leveästä hymystä ja olitkin vaihteeksi ihan hiljaa. Mun hampaat ja hymy on ihan ok.
Miksi laittaa kuvia nettiin, jossa ne pysyy maailman tappiin? Kerro se.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ja samoin sinä et malttanut pysyä pois. Laitas oma kuvas
Ei oo mullekaan sanottu mittään. Paitsi että nokka on iso. Senhän tiesinkin.Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24594546:Noh. Laitoin kuvan, jota varten olin ensin puunannut itseäni tuntikausia ja kukaan ei sano mittään. : /
Oliko se nyt niin huono?
no onhan joku sanonut että sulla esim kaunis iho ja mun mielestä oot muutenki ihan ok näköinen nainenEi oo mullekaan sanottu mittään. Paitsi että nokka on iso. Senhän tiesinkin.
Luulin, että tänne kuviaan laittavat odottavat arvostelua?Miksi pitää haukkua toisia ihmisiä ja toisten kuvia, kerro
Ei se must mikään iso ole! Aina joku keksii näköjään jotain ilkeää sanottavaa. Hyvältä sä näytät.Ei oo mullekaan sanottu mittään. Paitsi että nokka on iso. Senhän tiesinkin.
Älä tee huorinArvostelu ja haukkuminen on kaksi eri asiaa
Säännöistä:
4. Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.
Oletko sokeakin kaiken muun lisäksi?Alkuperäinen kirjoittaja Pölyesteri käymässä palstalla;24599200:Ei se must mikään iso ole! Aina joku keksii näköjään jotain ilkeää sanottavaa. Hyvältä sä näytät.
Pitäähän se oman elämän ahdistus johonkin muuhun purkaa, tulee pian mielenterveydellisiä ongelmia jos myöntäisi itsessään olevan vikaa.Miksi pitää haukkua toisia ihmisiä ja toisten kuvia, kerro
So? Jos olet hillunut kivikaudella jossain festareilla niin mitä hittoa se tähän päivään kuuluu?
Pohjalaasen onni:Pitäähän se oman elämän ahdistus johonkin muuhun purkaa, tulee pian mielenterveydellisiä ongelmia jos myöntäisi itsessään olevan vikaa.