Mitä ei vai??? Se oli ihana kuva ja hienot sulat!!!Elä välitä ei mun kuvasta sanottu sen enempää Oli senttäs sulatkin laitettu...
Sinäkin ruuttukseni oot saanu kyllä kehuja, ja ihan syystäElä välitä ei mun kuvasta sanottu sen enempää Oli senttäs sulatkin laitettu...
Olipahan persoonallinen kuva ja ei mitenkään vastenmielistä sorttia, toki kaikesta saa vittuilua aikaiseksi kun oikein yrittää.Non compos mentis-----vielä kuolavana suupielestä roikkumaan,niin käyt lobotomia-potilaasta
Jaha, no, mä en oo.Sinäkin ruuttukseni oot saanu kyllä kehuja, ja ihan syystä
Sehän se on ollut tarkoitus.Non compos mentis-----vielä kuolavana suupielestä roikkumaan,niin käyt lobotomia-potilaasta
no kyllä mustakin tuo kuva on aika dilleilmestys:OOlipahan persoonallinen kuva ja ei mitenkään vastenmielistä sorttia, toki kaikesta saa vittuilua aikaiseksi kun oikein yrittää.
Ai, no harmi. Onneksi se on makuasia ja jotkut osaa ottaa ihan huumorillakin ilman tarvetta haukkumiseen.Alkuperäinen kirjoittaja eei hyvä photo;24595001:no kyllä mustakin tuo kuva on aika dilleilmestys:O
Ihana tyttö olet.Tässä vähän uudempaa kuvatusta. Tietty simmut kii niinku aina mut eihä se haittaa.. Tuo mink aikasemmi lisäsin oli kuites jo melko vanha..
Aijaa.com - Jottai
Selitä minulle tämä. Ihan hyvällä kysyn ja muistan kauan palstailleena tuon.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24594857:ei muuten ollu
voi kiitos. vaik en itseäni ihan tyttönä enään pidä :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24595030:Ihana tyttö olet.
Olet ihan tapetti ja hoida joskus niitä eri isille tehtyjä kakrujasikin.Mä olen laittanu liian moneen ketjuun kuvan ni sulaudun jo palstan sivun tausta väriin eikä mua noteerata. Joskaan sillä ei välttämättä ole niin väliäkään
26, ihan on tyttövoi kiitos. vaik en itseäni ihan tyttönä enään pidä :vampire:
Höpö höpö... Enköhä mie mee jo naisestakin26, ihan on tyttö
Kukapa hullu sitä oman hulluutensa huomaisi...Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24595000:En oo ollut hoidossa, koska olen ihan terve.
Toki toki Vai oletko sinä niitä naisia jotka loukkaantuu tytöttelystä?Höpö höpö... Enköhä mie mee jo naisestakin
Heh.. en suinkaan.. Sillon kyllä vois vähä suuhahtaa jos sanottais teiniks..:stick:Toki toki Vai oletko sinä niitä naisia jotka loukkaantuu tytöttelystä?
Onko täällä niin liikuttavan yhtä mieltä olevaa porukkaa, että vain yksi (1) on eri mieltä joidenkin kanssa?Joku mode voisi vaikka vähän tulla hoitelemaan tätä huomionkipeää paskaa suoltavan harmaan pois täältä. Taitaa olla ihan sama kyseessä joka nyt sinkoilee ketjusta toiseen haukkumassa toisia.