Äsh..!! näytätkin nätimmältä kuin luulin, nyt meni sekin mielikuva pilalle prkl..
Äsh..!! näytätkin nätimmältä kuin luulin, nyt meni sekin mielikuva pilalle prkl..
Hui vaan ittelles.Hui!! :O
Mää laitan kans oman lusikkani. Ja juu, IceQueen ei ollut Harmajan nikki menneessä elämässä.Pistänpä minäkin nyt lusikkani soppaan, kun Harmajan kuitenkin tunnen. IceQueen oli jonkun toisen nikki. Harmaja ei ole ikinä ollut IceQueen, vaikka palstamenneisyydessä usein sekoitettiinkin tähän nikkiin.
En pahalla tarkoittanut!Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24594282:Hui vaan ittelles.
En määkään! Toi piilolinssi sattu silmään ihan sikana ja mun silmä muuttu melkeen oikeesti ton näköseks muutamaksi päiväksi.En pahalla tarkoittanut!
Miten kaunis ja nuori.---- poistin kuvani, jänistin
Mutta käytitkö neljä tuntia :snotty: ?Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24594546:Noh. Laitoin kuvan, jota varten olin ensin puunannut itseäni tuntikausia ja kukaan ei sano mittään. : /
Oliko se nyt niin huono?
No tuo selittääkin, miksi olemme saaneet olla rauhassa. Oliko pitkäkin hoitojakso?Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24594200:
onks sul nenä tukossa? vai miksi sulla on suu auki?
Tiesitkö, että naiset laittaa ripsiväriäkin suu auki?onks sul nenä tukossa? vai miksi sulla on suu auki?
Nyt jäi kyllä pointti epäselväksi. Tuossahan vaan arvailtiin hänen entistä nikkiään IceQueeniksi.Alkuperäinen kirjoittaja vänkään vielä;24594632:
Elä välitä ei mun kuvasta sanottu sen enempää Oli senttäs sulatkin laitettu...Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24594546:Noh. Laitoin kuvan, jota varten olin ensin puunannut itseäni tuntikausia ja kukaan ei sano mittään. : /
Oliko se nyt niin huono?
Niin ja se ON IceQueen väittäköön mitä tahansa, koska sillä nimellä nuo kuvat löytyi hausta.Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24594700:Nyt jäi kyllä pointti epäselväksi. Tuossahan vaan arvailtiin hänen entistä nikkiään IceQueeniksi.
Älä vänkää, onhan sulle sanottu, että työnnä ne sulat vaikka anuksees!Elä välitä ei mun kuvasta sanottu sen enempää Oli senttäs sulatkin laitettu...
"Minua ei ole, ellei minun kuvaani noteerata kaksplus -palstalla".Elä välitä ei mun kuvasta sanottu sen enempää Oli senttäs sulatkin laitettu...
No olet sinä kaunis, täällä ei vaan passaa sanoa hyviä asioita kun joku harmaa kiilaa välittömästi nillittämään. Ei sinänsä heilauta, mutta ei vaan jaksa joka hiton päivä vääntää samoista asioista nutipäiden kanssa.Eilen pistin kuvani ketjuun ja jännitin, tuleeko reaktioita ja te vaan märehditte jotain parisuhdekuvioita. Nyt oikeasti, kaverit :kieh: Otan kuvan äkkiä pois, turhaan jännäsin! Liian jännää esiintyä omalla naamallaan, jos vaikka joku tuttu kyyläilee..
erittäin hyvä huomio sieltä takavasemmalta. :attn:No olet sinä kaunis, täällä ei vaan passaa sanoa hyviä asioita kun joku harmaa kiilaa välittömästi nillittämään. Ei sinänsä heilauta, mutta ei vaan jaksa joka hiton päivä vääntää samoista asioista nutipäiden kanssa.