oliOlisko kyseessä IceRoyal tms.?
oliOlisko kyseessä IceRoyal tms.?
Tuota minäkin voisin sanoa ihanaksi, kun eihän tuosta saa mitään selvää.Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24595030:Ihana tyttö olet.
Miehellä on komiat kulumat, mutta mustavalkoinen kissa on mielettömän viehku!Ompas tästä tullut jo pitkä ketju :O Tuolla on mun kuva
Tuosta ei komiaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24594200:
Mitä sinä vajukki sössötät? Hommaa itsellesi T-paita, jossa on niskassa napit.Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24595116:Minä kyllä huomaisin, jos olisin hullu. Mutta tosiaan, kaikki hullut ei huomaa. Siksi moni hullu on vailla pakkopaitaa.
Katsoinkohan sitten väärää kuvaa? Oli kumminkin niin pimeä, että ihmishahmo siitä oli juuri ja juuri tunnistettavissa.Millane se kuva sitte pitää olla et siit saa selvää???
Kyllä, samaa mieltä! joillain ilmeisesti tylsä perjantai..Joku mode voisi vaikka vähän tulla hoitelemaan tätä huomionkipeää paskaa suoltavan harmaan pois täältä. Taitaa olla ihan sama kyseessä joka nyt sinkoilee ketjusta toiseen haukkumassa toisia.
Sama juttu ja hyvä niin, pitkään aikaan ei o kukaan aukonu mitnMä olen laittanu liian moneen ketjuun kuvan ni sulaudun jo palstan sivun tausta väriin eikä mua noteerata. Joskaan sillä ei välttämättä ole niin väliäkään
Mä siirryin jo tytsin ketjuun kun täällä meno meni ihan mahottomaksi, siellä kun rauhotuttiin...Sama juttu ja hyvä niin, pitkään aikaan ei o kukaan aukonu mitn
oli ihan pikkasen kuuma päivä, puolet siitä autossa ja kahvikaan ei meinannu jäähtyä millään juotavaan kuntoon.. nyt on kyllä helteitä ikävä :/Oi miten pirteä ilmestys
Miks fritsut on piilossa ?................
Kamerahuora menee nyt katsomaan niitä opetusvideoita, joita oli tänä perjantaina tarkoitus katsella.