"nuorimies"
Aivan mielettömän kauniita naisia. Vaikee olla runk..zoomailematta kuvia päivittäin uudelleen ja uudelleen.
se onkin joku vanha patu :xMitenhän mä nyt en oikein usko sun olevan "nuorimies"?
Et sitten käy ulkona vaan istut koneella 24/7?Olen paljon alle 30v mies. En ole pitkään aikaan nähny näin kauniita naisia. Kyllä niitä photoshopattuja on riittämiin mutta luonnolliset on pysytellyt piilossa.
Et sitten käy ulkona vaan istut koneella 24/7?
Ei mun silmiin oo ulkona osunu. Pitäskö mennä odottelemaan hiekkalaatikolle vai mistä näitä näkee? Luulen että silloin poliisit kävis hakemassa jos oikein odottelisin.Et sitten käy ulkona vaan istut koneella 24/7?
Eikä oo, ei ees sun avataressa
Mite ois tylsässä ja kuolleessa parisuhteessa : /Missä te oikein asutte/mitä teette jos nää kuvat täällä on jotain tooodella erikoista?
Jaa, tuossa sitten yksi syy lisää olla pariutumatta jos siinä sokeaksi tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24583280:Mite ois tylsässä ja kuolleessa parisuhteessa : /
Jaa, tuossa sitten yksi syy lisää olla pariutumatta jos siinä sokeaksi tulee.
Mitennii sokeaksi, emmä sokea oo, ei oo vaa voimia enää...Jaa, tuossa sitten yksi syy lisää olla pariutumatta jos siinä sokeaksi tulee.
Oot ihan äärettömän kaunis mun silmiin ja en ole parisuhteessa Nyt on pakko mennä nukkumaan. Tui tui.Missä te oikein asutte/mitä teette jos nää kuvat täällä on jotain tooodella erikoista?
Nummelassa asun ja nimi on Minty. En taida olla se, jota tarkoitit.Asutko pienellä paikkakunnalla ja alkaako nimesi H:lla?
Ei mun silmiin oo ulkona osunu. Pitäskö mennä odottelemaan hiekkalaatikolle vai mistä näitä näkee? Luulen että silloin poliisit kävis hakemassa jos oikein odottelisin.
Asut jossain asumattomalla jänkhällä, jos nää muijat näyttää kauniilta.Olen paljon alle 30v mies. En ole pitkään aikaan nähny näin kauniita naisia. Kyllä niitä photoshopattuja on riittämiin mutta luonnolliset on pysytellyt piilossa.