Pistä itsestäsi kuva

Harmaja
[QUOTE="vieras";24592265]IceQueen is back. Jos peitetään kasvot silmistä alas päin niin ihan hyvä.[/QUOTE]

Missään vaiheessa en ole mikään QUEEN ollut :D usko jo!! Ja voit peittää ihan vapaasti edelleen sen naaman. Mä olen onnekseni elänyt ihan hyvää elämää näillä kasvoilla. Muutama minuutti niin sä olet jo luonani, Pus!
 
Nimimerkille "Isä"

Selvästikään suhteellanne ei ole valoisaa tulevaisuutta. Kerroit teidän käyneen parisuhdeterapiassa, mutta kumppanisi oli ohjeistanu sua mistä aiheista siellä ei puhuta (seksiongelmat). Näillä lähtökohdilla menee koko terapiasta pohja, vielä kun varta vasten mainitsit seksin ja lämmön puutteen hiertäneen suhdettanne jo pitkän ajan. En pidä eroa yhtään huonona vaihtoehtona sen kuvan perusteella minkä sain tekstistäsi. Tollanen suhde hyvin kuluttava ja tuhoava, onkohan se kenellekään hyväksi?

Voivottelemalla ja rypemällä et myöskään tule saamaan sitä mitä elämältäsi haluat. Kun teet tuttavuutta naisen kanssa, vuodattaminen ja paistava apaattisuus on naisen edessä sama kuin kertoisit olevasi kiinnostunut miehistä. Se herättää kiinnostusta korkeintaan kaverimielessä, kuten myös homoksi tunnustautuva. Nainen etsii vaistomaisesti "vahvaa" miestä rinnalleen. Tämä ei tarkoita sitä että pitäisi esitää jotain, vaan nyt sun täytyy pitää huoli itsestäsi, lapsien ohella.
 
Viimeksi muokattu:
turkilmas harmaana
Voi hyvinkin olla tietoisesti valittu kuva.

Jep, oli mulla toinenkin vaihtoehto, mutta siinä näytti taas rinnat olevan sen verran tyrkyllä, että tietoisesti jätin sen laittamatta. Mä en vaan voi sille mitään, että tuo varustus saa turhan paljon huomiota. Olen kyllä erittäin otettu, että tuo "mies" kehui ensin silmiäni ja huuliani. Turhan monta kertaa huomio tuntuu kiinnittyvän juurikin rintavarustukseen ja liian monta kertaa olen saanut "kehuina" juurikin rintojeni ihailua. Ihan oikeasti harvinaista herkkua että kehutaan kasvoja ensin.

Olen aina laittanut tänne tarkoituksella pelkkiä kasvokuvia. Tuokin, melko viaton kuva itsestäni, arvelutti kovastikin. Mutta jos ei tähän mennessä ole onnistunut näkemään muutaman sentin tissivakoa, niin nytpä sitten näkee kuvassani :D.
 
turkiilmas harmaana
[QUOTE="what";24593619]Jonkun palstamamman pikkuinen tissivakoko täällä aikaansaa draamaa :D.[/QUOTE]

Varmaan aika liioiteltua sanoa että draamaa :D. Mutta joku tosiaan kuvitteli että tahallani laitan "tissikuvan", jotta miesten housut pullistelisi :D :D.

Mä olen tuon asian kanssa vähän herkillä, sillä olen saanut useammankin kerran palautetta miten koitan korostaa rintojani.... pukeutumalla kuten muutkin ikäiseni ihmiset :D. Voisin toki laittaa 5 numeroa liian suuren t-paidan päälle, sitten ei näkyis kaaria tai vakoja ;).
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
"what"
Varmaan aika liioiteltua sanoa että draamaa :D. Mutta joku tosiaan kuvitteli että tahallani laitan "tissikuvan", jotta miesten housut pullistelisi :D :D.

Mä olen tuon asian kanssa vähän herkillä, sillä olen saanut useammankin kerran palautetta miten koitan korostaa rintojani.... pukeutumalla kuten muutkin ikäiseni ihmiset :D. Voisin toki laittaa 5 numeroa liian suuren t-paidan päälle, sitten ei näkyis kaaria tai vakoja ;).
Korosta joskus niin näkevät mitä korostaminen on ;).
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24593678]Kylläpä vaan sun kuviasi löytyy googlesta haulla IceQueen kaks plus.[/QUOTE]
Googlasitko? Netti on ihmeellinen; jos et itse muista entistä nikkiäsi niin google muistaa :D
 
Harmaja
[QUOTE="vieras";24593678]Kylläpä vaan sun kuviasi löytyy googlesta haulla IceQueen kaks plus.[/QUOTE]

Kyllä löytyy varmasti ku "joku" saamarin pässi jankuttaa tuota samaa (icequeen) joka ainoassa ketjussa mihin olen kirjoittanut. MINÄ EN OLE koskaan palstaillut nikillä icequeen!! Se on joku toinen...
 

Yhteistyössä