...mahaan sattuuAlkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:07 Lentokala kirjoitti:Meidän duunista tilasi yksi firma lounasannoksia. Ne soitti aina aamulla ja kysyvät sen päivän ruuat.
Me istuttiin aamiaisella ja puhelin soi. Yksi kokki-mimmi siitä vastaamaan ruoka suussa.
Se sai järkyn yskänkohtauksen ja ähki puhelimeen että " ku mulla on muna suussa".
Arvaa repeskö se sihteeri, joka niitä safkoja tilaili. Onneksi oli tuttu.
Tuosta vessasta tuli mieleen tuo oma ukko... :ashamed: , joka rakastaa pitkiä täysistuntoja vessassa.Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 23:10 Pinki kirjoitti:mun siskoni aikoinaan ajoi autolla kotio päin, kappas vain, ylinopeutta. polliisi-setä se sitten pysäytti ja kysyi; minnes tytöllä kiire? sisko vastasi ;VESSAAN! katsoi kärsivästi polliisia. ei tullut sakkoja
En mäkään tajua miks ei ollu pokkaa ja mikä tos nyt oli sit hauskaa/hassua :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:10 enga kirjoitti:\pikkuveljeni sukunimi on sama kuin esim. tanska...Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:\Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli
Äitini oli puhelinmyyjä joka soitti ihmisille ja myi lehteä, tuli eteen nimi raija ruotsi...äidillä meinasi pokka pettää...
äiti laittoi tämän lapun alimmaksi pinoo jota soitti läpi (paperinippu)
Oliko tarpeeksi selvästi artikuloitu ??
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:04 LeLu kirjoitti:Kaverin äiti oli Ruukilla töissä kunnes heille tuli uusi työntekijä jota tämä kaverin äiti joutui sitte opastaan vastaanottotiskillä. Noh, tulipas herra Isoherra sitte käymään ja näki uuden työntekijän ja meni esittäytymään, kättä-päivää oikein sanoen:
- plaa plaa plaa johtaja Werner Venkula
No pätevänä uusi työntekijä tarjosi kättä:
-Väiski Vemmelsääri
Onneksi tämä johtaja oli kuullut vaikka minkälaista tervehdystä takasin nimestään ja naurulla siitä selvittiin, SUUREN häpeän jälkeen kun uusi työntekijä sai tietää että johtajan nimi on oikeasti werner venkula
Ou, vau. Vähänkö reilu poliiisi. =)Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 23:50 Tiina kirjoitti:Kouluttaja kertoi että koska on pitkiä päiviä töissä niin on lapsien kanssa tehnyt sopimuksen, että sänkyyn on illalla viimeistään laittamassa ja laulamassa heidät uneen. Joku kerta oli sitten mennyt pitkäksi koulutus ja täti ajoi kellon kanssa kilpaa kotia kohti. Ei tahtonut mistään hinnasta pettää lapsille antamaansa lupausta. Ylinopeutta ajeli tutkaan. Poliisin astellessa autoa kohti tämä täti oli astunut autosta ja ilmoittanut 'ylinoputta ajoin, kirjoita se sakko äkkiä on kiire.' poliisi ' jaa mihin niin kiire on?' Täti ' en voi myöhästyä lupaamalta unilaululta. Sen olen lapsille luvannut enkä voi lupausta pettää' poliisi' sit äkkiä takaisin autoon ja nopeus rajoitusten mukaan kiireesti kotiin' Jäi sitten sakko saamatta ja lapset kerkisivät unilaulutkin saada.
kuin myös :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:\Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli
Tapahtunut ilmeisesti täällä Pohojanmaalla!!!Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 01:02 Vieras kirjoitti:Hauskoja
Yhdellä pph:lla oli kerran hoidossa kaksi Mäyrää ja kaksi Saukkoa.
Minä en ollu humalassa kun minulle kävi samoin :x Meillä oli vaan niin pieni vessa, että sinne piti mennä "peruuttamalla" (vanha talo), se yhdistettynä tajuttomaan vessahätään, niin tulos oli taattu :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 11:12 vieras kirjoitti:Vuosien takaa..
Meillä oli vessanpytyssä kansi joka aina ryttyili..kun nostit sitä se saatto tipahtaa ennen kun pyllys sait alas..raivostuttava!! Kerran sitten tulin tosi humalassa kotiin..olin pidätelly pissaa tuntikausia ja juoksin vessaan..nooh...eipä kansi auennu tälläkään kertaa vaan tärähti alas just ku istuin..sen ku tajusin niin pissa alko jo tulla..repesin nauraa,sitten rakko tyhjeni ihan total!!! Siinäpä sitte hepuloin,nauraa rätkätin niin että valuin alas pöntöltä ja pissaa ympäriinsä. Niin humalassa olin että en pystyny lopettaa
Aamulla ei niin naurattanu.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 09:50 Kylkiluu kirjoitti:Nää on kyllä hulvattomia
Mulla oli joskus opiskeluaikoina rahat usein vähissä ja kävin ainakin kerran kuussa pankissa nostamassa viimeiset rahat tililtä (tyyliin 30 mk) kun ei automaatista saanut. Siinä noston yhteydessä kysytään aina paperit ja pyydetään kuittaus... Kerran mulla oli laukussa oman passini lisäksi yhden kaverin passi, se oli edelliseltä baarireissulta jäänyt mun laukkuuni ja olin sitä kiikuttamassa kaverille takas. Ojensin ne kamun paperit sitten pankin tädille, huomasin saman tien erehdykseni ja tempaisin passin tädin käsistä huudahtaen: "EIKU EI SITÄ, NE ONKIN VÄÄRÄT PAPERIT!!" Virkailija katseli mua ihmeissään. Kaivelin sitten oman passini esiin ja kun kuittauksen aika tuli, olin juuri ajatellut pikkusiskoani ja epähuomiossa kirjoitin hänen nimensä kuittiin. Ja sitten tuumasin tädille, että "hei nyt mä kirjoitin väärän nimen tähän, saisko uuden kuitin".
Minähän se virkailija mua mahtoi pitää Kyllä tosi vinoon katseli...