Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

Hempukka
Joo parikin juttua tuli mieleen...

Mun siskon poika oli silloin joku kolme vee ja oli pääsiäinen.kaikki mummut ja mammat sitten olivat ostaneet tietty suklaamunia pojalle.. poika sai sellasen ison suklaamunan(5e..) ja mun sisko sano sille et onpas Mikolla iso muna kädessä, ja repes niin kauheeseen nauruun, ja me muutkin..poika siinä hiukan ihmetteli et mitäs hänen munassaan nyt on nauramista...! :D


:LOL:
 
Heinäsirkka
kerran puhuin mun siskolle työpaikoista et tarttis saada töitä, et vaik ihan joku kuukauden hommakin tai jotain.. sisko siihen et se olis hyvä kun sais oven jalkojen väliin, niin vois aueta duuni... joo sisko ei ees tajunnu mitään ku repesin nauraan.. sanoin sille et mielummin ois kivempaa saada jalka ovenväliin, kuin toisinpäin =)


ja sit..

mun mies oli kerran niin kännissä et oksat pois.. tuli kotiin baarista meni nukkumaan.Yöllä heräsin siihen kuin olisi pissa lorissut, joten nousin ylös ja menin katsomaan.Mies pissaa lorottaa lattialle!sanoin et mitä teet, ntt rätti käteen ja siivoomaan.Ei tajunnu mitään..joten siivoin pissit pois.Aamulla ei muistanut mitään...luuli raukkaparka olevansa vessassa. :kieh:
 
No kerran mun sisko ja sen kamu olivat eräillä festareilla ja olivat syöneet koko päivän karkkeja ja kaikkea hyvää. Sitte tytöt lähtivät iloisina ja hienoina kävelemään muiden ihmisten joukkoon niin eiköhän sisko kultani kompastunut johonkin ja samalla pääsi AIVAN VALTAVA PIERU!! :LOL: :LOL: :LOL: Kyllä siinä porukka nauroi sitä ei voinu olla kuulematta! Tytöt häipyivät vähin äänin taka-alalle! :LOL: :ashamed: :ashamed: :LOL: :LOL:
 
Ja mun pappa on oikeesti tosi paha! Sillä ei nimittäin toimi enään peräreiän sulkijalihas eli sillä pääsee pieru tahtomattaan joka paikassa!

Pappa oli poikansa kanssa kaupassa ja kaupan eteisessä istui nuoria tyttöjä ja pappa alkoi jututtaa niitä "Mitäpä ne tyttöset täällä mietii" yms.. Ja samalla papalla lauloi peräpää taas siihen malliin että poika käveli ripeästi isänsä ohi ja ei ollut tuntevinaankaan. No pappa se kipitti iloissaan perään ja istui onnellisena autoon poikansa viereen! :LOL: :LOL:
 
Aluksi haluan korosta, että tämä tarina detaljeineen on tosi (niin epäilyttävän keksityltä kuin se kuulostaakin).

Vuosia sitten opiskelimme pienellä paikkakunnalla. Yksi luokkakavereistani asui kolmikerroksisen kerrostalon ylimmässä kerroksessa. Toisessa kerroksessa asui kaveri, jonka nimi on Matti Hiiri. Ja ammatiltaan tämä herra on jyrsijä (liittyy jotenkin muovinvalmistukseen). Tässä kyseisessä talossa asuva luokkakaverini piti aika usein bileitä. Se oli aika kiusallista, koska koko porukan täydellinen räjähtäminen nauraa räkättämään kakkoskerroksen kohdalla matkalla ravintolaan jatkoille oli aivan väistämätöntä :ashamed: . Kun 15 ihmistä repeää joka keskiviikko klo 23 rappukäytävässä saman oven kohdalla, alkaa se taatusti hatuttamaan asukasta, joka ei varmaan muutenkaan koskaan saanut kuulla nimestään ja ammatinvalinnastaan...
 
Aijai
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:07 Lentokala kirjoitti:
Meidän duunista tilasi yksi firma lounasannoksia. Ne soitti aina aamulla ja kysyvät sen päivän ruuat.
Me istuttiin aamiaisella ja puhelin soi. Yksi kokki-mimmi siitä vastaamaan ruoka suussa.
Se sai järkyn yskänkohtauksen ja ähki puhelimeen että " ku mulla on muna suussa".
Arvaa repeskö se sihteeri, joka niitä safkoja tilaili. Onneksi oli tuttu.
...mahaan sattuu :LOL: :LOL: :LOL:
 
mun siskoni aikoinaan ajoi autolla kotio päin, kappas vain, ylinopeutta. polliisi-setä se sitten pysäytti ja kysyi; minnes tytöllä kiire? sisko vastasi ;VESSAAN! katsoi kärsivästi polliisia. ei tullut sakkoja :D
 
Tästä on jo aikaa mut vieläki ihan :ashamed: .
Oltiin lomamatkalla siskon perheen kanssa ja sit tuolla pohjanmaalla siskon mies keksi et käydääs hänen sukulaisilla ohikulkumatkalla.
No,kylläänhän sitä sit mentiin ja kahvit juotiin ja mulla alkoi tuntumaan et nyt pitäs päästä vessaan ja melko nopiaan ja tietenkin isompi hätä kyseessä.
Koitin katella et missähänpäin näillä on veski ja sit sen huomasin ja hipsin kakille....yritin oikein nätisti "puottaa" ettei kauheeta loisketta ala kuulumaan(oli niillä se vessa aivan keittiön kupeessa ja porukka istui keittiössä) ja mitäs teet ku "rysähti" oikeen kamalat kakat ja aivan ripulia ja mä en voinu lopettaa...
:LOL: :LOL: :LOL: No,ei tässä vielä mittään mut ku huuhtelin sen pöntön niin se vesi siel pöntössä alkoi uhkaavasti nousemaan ja mä halusin alkaa kiljuun mut eipä siellä auttanu...paniikki iski et ei hyvvää päivää,mitä ihmettä mä teen ja muistan ku aattelin et miksi mä lähin siskon perheen mukaan et oisinpa jääny kotiinn...Minä siellä aivan urpona et mitä ihmettä mä teen????Mietin et menenkö vaan ihan pokkana takasin sinne keittiöön ja jätän sen ruskean-seoksen sinne kellumaan...hyi yök!

Sit hokasin et niillä on semmonen imukuppi-hässäkkä siinä lattialla ja aattelin et näillä on varmaan jotain vikaa viemäreisä et ne joutuu käyttämään tuommosta.Minä tyttö nappasin sen käteeni ja imutin sitä pönttöä niin lähti aivan JÄRKYTTÄVÄN iso ääni niistä koko veskin putkistoista ja se kantautui koko mökkiin :ashamed: :ashamed: että nolotti!!!Mulla teki mieli juosta autoon ja alkaa parkuun.
Muistan ku katoin itteä siellä peilistä et onko tää totta?
Ei auttanu kuin kasata ittesä ja ujona astua esiin sieltä...Kukaan ei ainakaan sanonu mulle mitään outoa,eikö ne sitte huomannukkaan mitään ihmeellistä? mutta minä tunsin suurta noloutta ja luulin et kaikki nauraa ittesä kipeeksi....
Tästä on yli 20 vuotta ja muistan tämän aina....olin vielä melko nuoriki...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 23:10 Pinki kirjoitti:
mun siskoni aikoinaan ajoi autolla kotio päin, kappas vain, ylinopeutta. polliisi-setä se sitten pysäytti ja kysyi; minnes tytöllä kiire? sisko vastasi ;VESSAAN! katsoi kärsivästi polliisia. ei tullut sakkoja :D
Tuosta vessasta tuli mieleen tuo oma ukko... :ashamed: , joka rakastaa pitkiä täysistuntoja vessassa.
Kerran meni tapansa mukaan vessaan lehtien kera, ja mun isä oli vielä meillä kylässä.
Isä istuu sohvalla ja katselee telkasta jotain, välillä katsoo kelloon, ja taas palaa ohjelman pariin.
Lopulta kysyy, minne ihmeeseen se äijä (siis mieheni) hävis, kun ei oo ainakaan tuntiin näkynyt, ei kuulunut.
Mie totesin, että se on vessassa. Isäni siihen, että ei hel....ti kukaan noin kauaa hyyskässä oo!
Samassa mies tulee vessasta ja pyyhkäisee otsaansa astellen olkkariin ja toteaa: "Oli vähän jumissa taas, mutta lopulta irtos!"
Kyllä mua hävetti :ashamed: , en miekään nyt kehtais anopilleni mennä selittämään sontani koostumusta, vaikka paljon miekin kehtaan. :whistle:

Ja vielä toinen, liittyen anoppiin:
Mulle pukkas kerran oikein ärhäkkä oksu-tauti, ja puhelin sattui soimaan. Meillä oli silloin lankapuhelin. Mie vastasin, ja kuulin anopin äänen: "No hei, mitä teille kuuluu?"
Mie en saanut sanaa suustani, kun mie samantien oksensin siihen lattialle. :ashamed:
Iskin luurin kiinni, ja sit kun mie tokenin, niin soitin anopille ja selvitin asiaa... En siis oksentanut anopin äänen takia, vaan vatsa-taudin. Anoppi oli jo luullut, että mie oon jostain kiskonut herneen nenääni :snotty: ja halusin osoittaa mieltäni! :eek: Siis minäkö osoittaisin mieltäni, ei kai... ja vielä oksentamalla, kun kuulen äänenkin, kaikkea sitä luullaankin :whistle: :kieh:
 
jaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:10 enga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
pikkuveljeni sukunimi on sama kuin esim. tanska...

Äitini oli puhelinmyyjä joka soitti ihmisille ja myi lehteä, tuli eteen nimi raija ruotsi...äidillä meinasi pokka pettää...
äiti laittoi tämän lapun alimmaksi pinoo jota soitti läpi (paperinippu)

Oliko tarpeeksi selvästi artikuloitu ??
:D
En mäkään tajua miks ei ollu pokkaa ja mikä tos nyt oli sit hauskaa/hassua :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:04 LeLu kirjoitti:
Kaverin äiti oli Ruukilla töissä kunnes heille tuli uusi työntekijä jota tämä kaverin äiti joutui sitte opastaan vastaanottotiskillä. Noh, tulipas herra Isoherra sitte käymään ja näki uuden työntekijän ja meni esittäytymään, kättä-päivää oikein sanoen:
- plaa plaa plaa johtaja Werner Venkula
No pätevänä uusi työntekijä tarjosi kättä:
-Väiski Vemmelsääri

Onneksi tämä johtaja oli kuullut vaikka minkälaista tervehdystä takasin nimestään ja naurulla siitä selvittiin, SUUREN häpeän jälkeen kun uusi työntekijä sai tietää että johtajan nimi on oikeasti werner venkula :D
:LOL: :LOL: :LOL:
Aijjai, huh huh, melkein pissat housussa.
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Kouluttaja kertoi että koska on pitkiä päiviä töissä niin on lapsien kanssa tehnyt sopimuksen, että sänkyyn on illalla viimeistään laittamassa ja laulamassa heidät uneen. Joku kerta oli sitten mennyt pitkäksi koulutus ja täti ajoi kellon kanssa kilpaa kotia kohti. Ei tahtonut mistään hinnasta pettää lapsille antamaansa lupausta. Ylinopeutta ajeli tutkaan. Poliisin astellessa autoa kohti tämä täti oli astunut autosta ja ilmoittanut 'ylinoputta ajoin, kirjoita se sakko äkkiä on kiire.' poliisi ' jaa mihin niin kiire on?' Täti ' en voi myöhästyä lupaamalta unilaululta. Sen olen lapsille luvannut enkä voi lupausta pettää' poliisi' sit äkkiä takaisin autoon ja nopeus rajoitusten mukaan kiireesti kotiin' Jäi sitten sakko saamatta ja lapset kerkisivät unilaulutkin saada.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 23:50 Tiina kirjoitti:
Kouluttaja kertoi että koska on pitkiä päiviä töissä niin on lapsien kanssa tehnyt sopimuksen, että sänkyyn on illalla viimeistään laittamassa ja laulamassa heidät uneen. Joku kerta oli sitten mennyt pitkäksi koulutus ja täti ajoi kellon kanssa kilpaa kotia kohti. Ei tahtonut mistään hinnasta pettää lapsille antamaansa lupausta. Ylinopeutta ajeli tutkaan. Poliisin astellessa autoa kohti tämä täti oli astunut autosta ja ilmoittanut 'ylinoputta ajoin, kirjoita se sakko äkkiä on kiire.' poliisi ' jaa mihin niin kiire on?' Täti ' en voi myöhästyä lupaamalta unilaululta. Sen olen lapsille luvannut enkä voi lupausta pettää' poliisi' sit äkkiä takaisin autoon ja nopeus rajoitusten mukaan kiireesti kotiin' Jäi sitten sakko saamatta ja lapset kerkisivät unilaulutkin saada.
Ou, vau. Vähänkö reilu poliiisi. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
kuin myös :headwall:
 
Vein kerran vauvan lääkäriin kuumeen ym vuoksi. Lääkäri kysyi että mistä mittasin kuumeen?

Mä menin ihan lukkoon ja paniikkiin et mikä se normaali sivistynyt sana olikaan ja tokaisin häjissään että PERÄREIÄSTÄ! :ashamed: :LOL:

Oli tarkoitus sanoa että peräsuolesta, mutta tulee aina väänneltyä noita peräsuoli juttuja jos minkäki laisiksi ja tosi paikan tullen ei muista oikeaa sanaa! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 11:12 vieras kirjoitti:
Vuosien takaa..
Meillä oli vessanpytyssä kansi joka aina ryttyili..kun nostit sitä se saatto tipahtaa ennen kun pyllys sait alas..raivostuttava!! Kerran sitten tulin tosi humalassa kotiin..olin pidätelly pissaa tuntikausia ja juoksin vessaan..nooh...eipä kansi auennu tälläkään kertaa vaan tärähti alas just ku istuin..sen ku tajusin niin pissa alko jo tulla..repesin nauraa,sitten rakko tyhjeni ihan total!!! Siinäpä sitte hepuloin,nauraa rätkätin niin että valuin alas pöntöltä ja pissaa ympäriinsä. Niin humalassa olin että en pystyny lopettaa :LOL: :LOL: :LOL:
Aamulla ei niin naurattanu.. :ashamed:
Minä en ollu humalassa kun minulle kävi samoin :x Meillä oli vaan niin pieni vessa, että sinne piti mennä "peruuttamalla" (vanha talo), se yhdistettynä tajuttomaan vessahätään, niin tulos oli taattu :ashamed: :ashamed:
 
Vieras626
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 09:50 Kylkiluu kirjoitti:
Nää on kyllä hulvattomia :LOL:

Mulla oli joskus opiskeluaikoina rahat usein vähissä ja kävin ainakin kerran kuussa pankissa nostamassa viimeiset rahat tililtä (tyyliin 30 mk) kun ei automaatista saanut. Siinä noston yhteydessä kysytään aina paperit ja pyydetään kuittaus... Kerran mulla oli laukussa oman passini lisäksi yhden kaverin passi, se oli edelliseltä baarireissulta jäänyt mun laukkuuni ja olin sitä kiikuttamassa kaverille takas. Ojensin ne kamun paperit sitten pankin tädille, huomasin saman tien erehdykseni ja tempaisin passin tädin käsistä huudahtaen: "EIKU EI SITÄ, NE ONKIN VÄÄRÄT PAPERIT!!" Virkailija katseli mua ihmeissään. Kaivelin sitten oman passini esiin ja kun kuittauksen aika tuli, olin juuri ajatellut pikkusiskoani ja epähuomiossa kirjoitin hänen nimensä kuittiin. Ja sitten tuumasin tädille, että "hei nyt mä kirjoitin väärän nimen tähän, saisko uuden kuitin".

Minähän se virkailija mua mahtoi pitää :LOL: Kyllä tosi vinoon katseli...
:D :D :D :D :D
 
Sattuipa tuossa yksi ilta kun kävelin töistä kotiin... :D
Takanani käveli hieman vanhempi nainen.Pysähdyin hetkeksi laittamaan hanskoja käteen ja hän meni sitten ohitseni.No, jatkoin kävelyä ja kun kävelin hieman nopeammin siiryin hieman sivulle ohittaakseni hänet.Juuri kun olin hänen kohdallaan, hän vilkaisi taakseen(ei siis sivulle missä jo olin) ja PIERAISI äänekkäästi. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Vähän mä meinasin revetä...Oli pakko purra huulta etten olisi ruvennut nauramaan ääneen. :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä