Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

Uudessa metrossa rattaiden kanssa. Istuin sellasella taituvalla penkillä. Nousin autaa tyttöö ja istahin takas LATTIALLE. Repesin hekottaan siellä ja metro täynnä väkee eikä kenenkään ilmekkään värähdä ja mua nauratti vielä enemmän.

NellyElena
Tää on tapahtunut mulle pienenä kun olin neljä vuotias....Oltiin isän ja äidin kanssa saunassa.No siellä saunottiin,olin vähän väliä kattonut ylös päin lauteilla istuvaa isääni ja yhtäkkiä tokkaisut "Isä,sulta tippuu kohta kakka" :D Eli isäni vehkeethän nuo :whistle: Isä oli ollut pikkasen vaivaantunut =)

-peukku-
Pappa soitto lapsenlapselleen. Kolmivuotias poika vastasi puhelimeen Pappa kysyi:

"Tiedäksää Santeri, kuka täällä on?"

Poika nakkas luurin pöydälle ja huusi äidilleen:

"Tuu äiti äkkiä puhelimeen. Siellä on pappa, eikä se itse tiedä kuka se on."

Oltiin häämatkalla Thaimaassa ja yövyttiin Kwai-joella semmoisessa kelluvassa hotellissa, jossa oli paperinohuet seinät. Mä olin yliväsynyt samoin mieheni. Ei meinannut uni tulla...naapuri huoneessa uni oli kyllä tullut ja se kyllä kuului...naapurihuoneen kuorsaus oli kuin joku olisi leveällä hymyllä kuorsata kurnuttanut ja ääni oli kuin murrosikäisen pojan. Me revettiin nauramaan ja koitettiin tukahduttaa räkätys tyynyyn. Mies hakkasi mua vielä toisella tyynyllä, koska mun rätkätys oli äänekästä...En tiedä havahtuivatko siihen käkätykseen, mutta lievästi meinasi pokka pettää aamullakin... :ashamed: :D

Iinaliina nolona
Olen ennenkin kertonut tämän harmaana,elikkäs..

kun alettiin miehen kanssa seurusteleen niin en alussa kehdannut (kukapa kehtaisi) pieraista miehen kuullen. pidättelin päivät pieruja onnistuneesti tai siis luulin onnistuneeni.. nyt myöhemmin vasta sain kuulla,et nukahdettuani alkoi armoton sarjatuli kuulua.. :ashamed: :eek:

ja toinen oli tämä,kun oltiin kaverin kotona ja taas pidättelin pierua.. luulin jälleen onnistuneeni,kunnes kaveri läpsäs mua odottamatta pyllylle.. mahdoton paukku pääsi.. kaverin veljen tyttökaveri kysy,et mikä ihme se oli.. kaveri sai tuskin naurultaan kerrottua ja kaikilla muilla oli hauskaa paitsi mulla.. ja paikalla oli siis paljon porukkaa.. :ashamed:

Mulla sattui paha moka 9 luokan päätösjuhlassa. :ashamed:

Juhla oli ohi ja istuttiin kesällä hienot hameet päällä ruohikolla ja ooteltiin bussia. Mua pieretti sikana ja aattelin päästää pienen hiljaisen. No pieru oli kaikkia muuta kuin pieni ja hiljainen. Se oli todella äänekäs ja porukka käänty katsomaan ja mä pöljä vielä paljastin häjissään itseni rykäisemällä päälle. :headwall: :headwall:

Jos oisin ollu hiljaa niin ei monikaan ois tienny kuka se oli... :headwall: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Just me
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
En minäkään.

ope
Jouduin pahojen suolistokipujen vuoksi kuvaukseen, jossa paksusuoleen pumpattiin ennen kuvausta jotain vaaleaa mönjää melkoinen määrä. Kuvauksen jälkeen menin heti vessaan, jossa suoli tyhjeni, niinhän luulin, vauhdilla.

Sairaalasta riensin suoraan töihin. Kesken oppitunnin alkoi yhtäkkiä vatsassani vääntää karmealla tavalla. Tuntui siltä, että heti rysähtää housuun. Naama pokerilla ilmoitin oppilaille, että tutkikaapa tarkkaan seuraavan sivun karttakuvaa, niin minä kipaisen hakemaan opettajainhuoneesta yhden lisämateriaalin. Onneksi satuin olemaan luokassa, jonka vieressä oli kaksi vessaa. Rynräsin pytylle viime hetkellä rysähtäen tulvehti "noin litra" sitä kuvauslientä pyttyyn. En tiedä kuuluiko se luokkaan. Palasin kohta luokkaan todeten, että valitettavasti en löytänyt tarkoittamaani lisämateriaalia...

No se oli tosi noloo vuosia sitten, kun annoin mun kaverille MUN henkkarit lainaks, kun se ei viä ihan ollu täysikänen (pari kk ehkä siihen). No se kaveri yritti eka niillä baariin (odotettiin autossa sillä aikaa ) ja ne poket oli kysyny piruuttaan siltä, että mikäs sun syntymäaika yms. No, horoskooppia se ei muistanu ja poket otti henkkarit pois.

Ja helkkari MUN piti hakee ne pois poliisiasemalta seuraavalla viikolla. Kyllä hävetti JONKUN VERRAN ja poliisikin oli vähän karheena, että anti olla sitten viimenen kerta.

:ashamed: :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 23:27 mamma kirjoitti:
Tästä on jo aikaa mut vieläki ihan :ashamed: .
Oltiin lomamatkalla siskon perheen kanssa ja sit tuolla pohjanmaalla siskon mies keksi et käydääs hänen sukulaisilla ohikulkumatkalla.
No,kylläänhän sitä sit mentiin ja kahvit juotiin ja mulla alkoi tuntumaan et nyt pitäs päästä vessaan ja melko nopiaan ja tietenkin isompi hätä kyseessä.
Koitin katella et missähänpäin näillä on veski ja sit sen huomasin ja hipsin kakille....yritin oikein nätisti "puottaa" ettei kauheeta loisketta ala kuulumaan(oli niillä se vessa aivan keittiön kupeessa ja porukka istui keittiössä) ja mitäs teet ku "rysähti" oikeen kamalat kakat ja aivan ripulia ja mä en voinu lopettaa...
:LOL: :LOL: :LOL: No,ei tässä vielä mittään mut ku huuhtelin sen pöntön niin se vesi siel pöntössä alkoi uhkaavasti nousemaan ja mä halusin alkaa kiljuun mut eipä siellä auttanu...paniikki iski et ei hyvvää päivää,mitä ihmettä mä teen ja muistan ku aattelin et miksi mä lähin siskon perheen mu
kaan et oisinpa jääny kotiinn...Minä siellä aivan urpona et mitä ihmettä mä teen????Mietin et menenkö vaan ihan pokkana takasin sinne keittiöön ja jätän sen ruskean-seoksen sinne kellumaan...hyi yök!

Sit hokasin et niillä on semmonen imukuppi-hässäkkä siinä lattialla ja aattelin et näillä on varmaan jotain vikaa viemäreisä et ne joutuu käyttämään tuommosta.Minä tyttö nappasin sen käteeni ja imutin sitä pönttöä niin lähti aivan JÄRKYTTÄVÄN iso ääni niistä koko veskin putkistoista ja se kantautui koko mökkiin :ashamed: :ashamed: että nolotti!!!Mulla teki mieli juosta autoon ja alkaa parkuun.
Muistan ku katoin itteä siellä peilistä et onko tää totta?
Ei auttanu kuin kasata ittesä ja ujona astua esiin sieltä...Kukaan ei ainakaan sanonu mulle mitään outoa,eikö ne sitte huomannukkaan mitään ihmeellistä? mutta minä tunsin suurta noloutta ja luulin et kaikki nauraa ittesä kipeeksi....
Tästä on yli 20 vuotta ja muistan tämän aina....olin vielä melko nuoriki...
Paha! :LOL: :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: Minun pieru juttuni on. Kerran mieheni kanssa oltiin kävelyllä, matkalla ei tullut ihmisiä vastaan..- Sitten tuli vastaan kaksi naista ja just kohdalla miehellä törähti ja konvasti. kysyin tunsitko heidät kun olit noin tuttavallinen. Naiset kikatti... johon mieheni että- en voinut enää pidätellä, se vaan karkasi.

Greyn anatomia
Mun isä oli kaverinsa kanssa aikonaan vaatekaupassa,ettimässä sinkku kaverilleen housuja joihinkin juhliin, (vaikka häihin).
Naismyyjä oli tullut heti avuliaasti paikalle ja kyselly, että mikäs pojilla on mielessä? Sinkkukaveri oli tokassut , heti että: Pllu mielessä, mutta housut pitäis saada! :snotty:

Rillipimbo
TÄÄ ON PAHA..MUT OLI MEIL HAUSKAA!!

Oltiin yhden kaverin 30v juhlissa jossa oli sellanen kilpailuleikki.Piti kurkku jalkojenvälissä pomppia käytävästä toiseen päähän ja takas, antaa se kurkku jalkojenvälistä omalle parille.Mun sisko on aika rintava ja hällä oli sellanen juhlatoppi päällä.No kesken matkan, noin puolessavälissä käytävää, siskon tissit plumpsahti ulos, ja hän vaan jatko pomppimista, eikä huomannu mitään..(kaikki muut huomas kyllä ja nauroivat ihan sairaasti)mä juoksin sit siskon luo, pelastamaan hänet nolosta tilanteesta, mutta eipä se enää auttanut kun kaikki jo näkivät hänen tissinsä.Se oli aika nolopaikka, ja sisko oli ihan paniikissa, ja nolona tietty.

Arvatkaa saiko se kuulla siitä ainakin parivuotta vielä juhlien jälkeen?!
Vahingon ilo on paras ilo! :LOL: :LOL: :LOL: :D

RvHH
Unohdin eilen irrottaa autosta ja seinästä lohkolämmittimen piuhan. ajelin pitkin pitäjää kaupoilla ja ihmettelin että mikäs jääköntti kolisee. Kunnes yhen kaupan pihalla huomasin vihreän piuhann pilkistävän auton vieressä... eli se oli vielä autossa kiinni ja kulkenu mukana. Hävetti sitä poistaa siinä kaikkien nähden :saint: :ashamed:

meillä töissä kerran kävi niin että meidän tarjoilija meni tarjoileen asiakkaalle juomat pöytään.se oli oikein ahdas paikka ja joutui siinä kurotteleen pöytään.siinä samassa se viimeinen tuoppi kaatui suoraan asiakkaan niskaan.oli itsellä pokassa pitelemistä.
ja kerran itse ravintolassa viihteellä ollessani kavereiden kanssa pisti silmään sellainen hieman tyrkky vanhempi rouva joka kamusi kaikkien miesten luo.no rouva poistui siitä vessaan ja hetken kuluttua tullessaan takaisin me revettiin nauruun kun se ihan pokkana meni miehiä iskeen p.aska paperi vyötäröllä

Eräänä päivänä (iltana) eltiin koko perhe kaupassa ja olin tytölle luvannu et saa semmosen tietyn suklaamunan ku seuraavan kerran käydään ja neiti muisti sen. Oltii jo namu hyllyllä ku se hokas asian ja sanoin sit ukolle et käyvät neitin kans sen munan.. No ukko käsitti vähä väärin, lähtivät hakee munaa joo.. Kohta koko kauppa raikaa kun neiti liki 4vee kiljuu et mä haluun munaa!!! Mä tahon munan!! \|O No tuleevat sit mun luo ni oli munia joo, tavis kananmunia, ukko korvat punasena, kun se ei oikein hokassu mitä me tarkotettiin... :LOL:
No tyttö sit sai munansa ja kassaneitillä oli vaihteeks hauskaa..

Jonsered
Kävin tuossa elikot ruokkimassa ja lainasin pojan pulkkaa vetääkseni rehusäkit autosta liiteriin. Eka meni hyvin, toka olikin vähän hankalampi. Olin jättänyt eka säkin pahasti tielle, minä sitten hajareisin pulkan päälle säkkiä nostamaan, säkki valuukin kivasti eteen päin ja nostaa pulkan pystyyn. Pulkka läimäyttää persauksille ja säkki tuuskahtaa eteen, suoraan haravan päälle, joka kalauttaa minua kupoliin... Ei voinut kuin nauraa...

Jonsered
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 13:14 lovelylocks kirjoitti:
ai kamala :LOL:

tässä se pahempikin päivä paranee,pissat housussa ja kyyneleet silmissä :LOL:
Älä viitsi, tuo edellinen kokemukseni on arki päivää... Etsin kohta hyvän linkin, josta naurua löytyy lisää

http://adhd-aikuiset.org/bbs/index.php?topic=4307.0
<br><br>

mun mutsi olil muutama vuos takaperin kaverinsa luona juhlimassa ja oli sitten lähdös kotiin päin kävellen ja ei sit jaksanu kävellä kotia asti kun matkaa oli kuiteskin 10km ja mutsi soitti ystävälleen joka oli taksi/hinausauton kuljettaja.

Mutsi: tuletko hakee mut täältä ja viet kotiin
ystävä: missäs olet?
musti: paikkakunta
ystävä: missäs sielä olet?
mustsi: no täs huolto aseman lähellä ojassa...
ystävä: selvä olen siel 15min päästä

ystävä saapuu hinaus autolla. ja mutsi oli jaloin liikenteessä.. :LOL: :LOL: ei siis autolla niinkun ystävä oli luullut..

Minä olen kans joskus pidättänyt päivän pierua ( en miehen seurassa kehannu pierrä)ja nukahettuani on alkanut peppu laulamaan.

Olin nuorempana kaverini kanssa pyörällä liikenteessä. Itse ajelin ja kaverini istui sivuttain tarakalla. Ihmettelin sitten yhtäkkiä kun kaverini ääni vain pieneni ja pieneni ja vihdoin käännyin katsomaan niin siellähän se istui tien poskessa sohjossa samassa asennossa kuin tarakalla istuessaankin. Olin ajanut niin reunassa että hänen jalkansa oli osunut kepakkoon mitä laitetaan tien viereen et aura-auto tietää mis reuna on. Kepakko pyyhkäs hänet niin nätisti etten tuntenut sitä ja kaveri jäi siihen lammikkoon istuun eikä tajunnu muuta ku mua huudella. Kyl mää nauroin voi jessus et mul oli hauskaa. Kaverini suutahti minulle :ashamed:

Yhteistyössä