Tästä on jo aikaa mut vieläki ihan :ashamed: .
Oltiin lomamatkalla siskon perheen kanssa ja sit tuolla pohjanmaalla siskon mies keksi et käydääs hänen sukulaisilla ohikulkumatkalla.
No,kylläänhän sitä sit mentiin ja kahvit juotiin ja mulla alkoi tuntumaan et nyt pitäs päästä vessaan ja melko nopiaan ja tietenkin isompi hätä kyseessä.
Koitin katella et missähänpäin näillä on veski ja sit sen huomasin ja hipsin kakille....yritin oikein nätisti "puottaa" ettei kauheeta loisketta ala kuulumaan(oli niillä se vessa aivan keittiön kupeessa ja porukka istui keittiössä) ja mitäs teet ku "rysähti" oikeen kamalat kakat ja aivan ripulia ja mä en voinu lopettaa...
No,ei tässä vielä mittään mut ku huuhtelin sen pöntön niin se vesi siel pöntössä alkoi uhkaavasti nousemaan ja mä halusin alkaa kiljuun mut eipä siellä auttanu...paniikki iski et ei hyvvää päivää,mitä ihmettä mä teen ja muistan ku aattelin et miksi mä lähin siskon perheen mu
kaan et oisinpa jääny kotiinn...Minä siellä aivan urpona et mitä ihmettä mä teen????Mietin et menenkö vaan ihan pokkana takasin sinne keittiöön ja jätän sen ruskean-seoksen sinne kellumaan...hyi yök!
Sit hokasin et niillä on semmonen imukuppi-hässäkkä siinä lattialla ja aattelin et näillä on varmaan jotain vikaa viemäreisä et ne joutuu käyttämään tuommosta.Minä tyttö nappasin sen käteeni ja imutin sitä pönttöä niin lähti aivan JÄRKYTTÄVÄN iso ääni niistä koko veskin putkistoista ja se kantautui koko mökkiin :ashamed: :ashamed: että nolotti!!!Mulla teki mieli juosta autoon ja alkaa parkuun.
Muistan ku katoin itteä siellä peilistä et onko tää totta?
Ei auttanu kuin kasata ittesä ja ujona astua esiin sieltä...Kukaan ei ainakaan sanonu mulle mitään outoa,eikö ne sitte huomannukkaan mitään ihmeellistä? mutta minä tunsin suurta noloutta ja luulin et kaikki nauraa ittesä kipeeksi....
Tästä on yli 20 vuotta ja muistan tämän aina....olin vielä melko nuoriki...