Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

Olin nuorempana tosi punk ( :D ), menin kerran Rauman pitsiviikoilla eläinkauppaan ja kyselin koiran niittipantaa, sellasta, jossa on suuret niitit sillei koristeena ULOSPÄIN.

Täti kysyi, että minkäskokoiselle koiralle.

Mie siihen sit, et ei ku itelle mie sen ostan... :whistle:
Eukko katto ku halpaa nakkia, mutta myi kuin myikin pannan...
:snotty:
 
Sandoval Harmaana
Pakkohan se on minunkin kantaa korteni kekoon...

Rakas mieheni oli töissä ollessaan vessassa. Vastasi työkännykkäänsä, johon soitti tuttu "keskusneiti"/sihteeri, joka kertoi asiakkaan soittavan. Mies siihen, "elä vielä yhdistä puhelua, minä oon #&%?$!*!" Arvata saattaa, että sihteeri oli suoraan yhdistänyt puhelun odottamatta miehen vastausta ja asiakas kerkesi kuulla vain "Minä oon #&%?$!*" - osuuden. Asiakas oli hiukan hämmentynyt, mutta mies oli revennyt ihan täysin tajutessaan tilanteen. Myy siinä sitten lämpölaitoksia...
 
Kai mun on taas pakko tää kertoa....Siis tuossa vuosi sitten soi ovikello ja minä menin sitä sitte avaamaan. No oven takana tumma, kiharatukkainen mies innokkaasti availi jotain pussukoita ja paketteja. Huusin kovalla äänellä ukolle, että "Täällä on taas joku turkkilainen taulukauppias, tuu ajaan se h.elvettiin!" Mies tuli sitte eteiseen, jolloin todella hämillään oleva mies sanoi selkeällä suomen kielellä " Tässä ois nyt sitte se teidän Canal+ paketti..."

Hiukan hävetti :ashamed:
 
Juniorin ristiäisissä tais mammaa vähä jännittää. Yks kummeista oli kymmenisen minuuttia myöhässä, ja mä sitten papille menin tilanetta selittämään, että "ei voida aloittaa ihan vielä kun yks pappi vielä puuttuu"..onneks pappi oli huumori miehiä ja tokas heti kun oli korjannut tarkoittavani kummia, että "toivottavasti yksi pappi sentään riittää". Mut kyllä nolotti ja muilla oli hauskaa :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 13:21 Nani kirjoitti:
Tämä on ajalta, kun asuimme vielä rivarissa. Samassa talossa asui eläkeläispariskunta, joilla oli 2 kissaa. Toinen kissoista oli ottanut tavaksi käydä isolla hädällä kukkapenkissäni.

Tästä suivaantuneena taas kerran näin tämän naukuhyväkkään hiipivän kukkapenkkiäni kohti kakkiaikeissa. Ajattelin peläyttää sen pois ja avasin takapihan oven ja rääkäisin karmealla äänellä ja laitoin samantien oven kiinni. Samassa huomasin, että tämä naapurin pappa oli ollut ihan pihamme vieressä viemässä jotain roskia kompostiin. Pappa pelästyi niin paljon, että pinkaisi kottikärryjen kanssa juoksuun niin että hippulat vinkui. Ajatteli varmaan, että jokiu hirviö ajaa häntä takaa... Mutta kyllä lähti kisukin lipettiin. :D

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
No tää ei oo hauskaa mutta tosi. Mun veljelle naapurit soitti palokunnan, kun veli teki ruokaa: naapurit jotka ei harrasta kokkausta, luuli että jotain vakavaa tapahtuu nyt ja hälytti apua, ja veli heräsi päiväuniltaan siihen että palomiehiä lappaa kämppä täysi ja kolme autoa on rapun ovien edessä (niitäkun ilmeisesti lähetetään sitten kerrostaloon varmuuden vuoksi aina useampi). Palomiehet löysivät siis pyttipannun jämät pannulta ja hyvin unisen linja-auton kuljettajan, joka päivätorkkujaan otteli ja naapurit kauhusta kankeina ootti ulkona, koska koko talo räjähtää. Ja tästä ei oo aikaa kun pari kuukautta.
 
Glääh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 13:08 Vieras626 kirjoitti:
Mä oon tän ennenki täällä kertonu, mut mua vaan aina naurattaa tää.

Elikkä ystäväni ja sen mies olivat laivan kannella ja ystäväni lähti veskiin ja pyysi miestään pitään paikkaa. Mies jäi odottamaan ja paikalle ryysäs ulkomaalainen porukka ja miehelle tuli hätä, että tulevat vaimon paikan ottamaan, joten ystävällisesti hymyili heille ja ilmoitti tyhjää tuolia näyttäen, että "this is my wife" :D
Hahhhaaa!

Broidi oli lapsena luokkaretkellä Kreetalla. Laittoivat jätkät ilkeyttään luokan pulleimman kundin ostamaan jäätelöä kiskasta. Oli suunnitellut sanovansa "one ice cream", mutta olikin sanonut "I'm ice cream"...

*****************

Exä on töissä kahvitehtaassa. Ne, jotka paahtaa raa'at kahvipavut siellä, on nimikkeeltään paahtajia.
Duunikaveri oli aamulla ajanut ylinopeutta ja narahtanut ratsiaan. Kun poliisi oli kysynyt ammattia, oli vastannut että "mä oon paahtaja". Kyttä siihen todennut, että " niin näyttää, mutta mitä teet työksesi?"

:D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 23:38 mama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 09:50 Kylkiluu kirjoitti:
Nää on kyllä hulvattomia :LOL:

Mulla oli joskus opiskeluaikoina rahat usein vähissä ja kävin ainakin kerran kuussa pankissa nostamassa viimeiset rahat tililtä (tyyliin 30 mk) kun ei automaatista saanut. Siinä noston yhteydessä kysytään aina paperit ja pyydetään kuittaus... Kerran mulla oli laukussa oman passini lisäksi yhden kaverin passi, se oli edelliseltä baarireissulta jäänyt mun laukkuuni ja olin sitä kiikuttamassa kaverille takas. Ojensin ne kamun paperit sitten pankin tädille, huomasin saman tien erehdykseni ja tempaisin passin tädin käsistä huudahtaen: "EIKU EI SITÄ, NE ONKIN VÄÄRÄT PAPERIT!!" Virkailija katseli mua ihmeissään. Kaivelin sitten oman passini esiin ja kun kuittauksen aika tuli, olin juuri ajatellut pikkusiskoani ja epähuomiossa kirjoitin hänen nimensä kuittiin. Ja sitten tuumasin tädille, että "hei nyt mä kirjoitin väärän nimen tähän, saisko uuden kuitin".

Minähän se virkailija mua mahtoi pitää :LOL: Kyllä tosi vinoon katseli...
:LOL: :LOL: Oikeesti nauran ihan vedet silmissä, varsinki toi on hyvä ku kirjotit viel väärän nimmarinkin :LOL: :LOL:

tästä tuli mieleen että yks meidän kaveri oli pankissa nostamassa rahaa ja kun oli tullut kuittauksen aika niin tämä mies oli mennyt ihan lukkoon..oli sitten ottanut ajokortin ja sieltä katsonut nimensä. oli virkailija vähän aikaa katsonut perään. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 13:05 Glääh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 13:08 Vieras626 kirjoitti:
Mä oon tän ennenki täällä kertonu, mut mua vaan aina naurattaa tää.

Elikkä ystäväni ja sen mies olivat laivan kannella ja ystäväni lähti veskiin ja pyysi miestään pitään paikkaa. Mies jäi odottamaan ja paikalle ryysäs ulkomaalainen porukka ja miehelle tuli hätä, että tulevat vaimon paikan ottamaan, joten ystävällisesti hymyili heille ja ilmoitti tyhjää tuolia näyttäen, että "this is my wife" :D
Hahhhaaa!

Broidi oli lapsena luokkaretkellä Kreetalla. Laittoivat jätkät ilkeyttään luokan pulleimman kundin ostamaan jäätelöä kiskasta. Oli suunnitellut sanovansa "one ice cream", mutta olikin sanonut "I'm ice cream"...

*****************

Exä on töissä kahvitehtaassa. Ne, jotka paahtaa raa'at kahvipavut siellä, on nimikkeeltään paahtajia.
Duunikaveri oli aamulla ajanut ylinopeutta ja narahtanut ratsiaan. Kun poliisi oli kysynyt ammattia, oli vastannut että "mä oon paahtaja". Kyttä siihen todennut, että " niin näyttää, mutta mitä teet työksesi?"
:D
:LOL: :LOL: :LOL:
 
nainen
Tää nyt niin hirveen hauska ole mutta nauratti kuitenkin.
Puhuttiin miehen kanssa puhelimista, joista mäkin nyt yleensä tiedän jotain ainakin.

Mies sitten kysyi multa että kuinka iso muistikortti mun puhelimessa on, johon mä sitten vastasin että jotain näin iso ja tein sormillani kortin kokoisen neliön ilmaan.

miestä vähän nauratti ja minä fiksuna tarkensin että no vähän pienempi ehkä kun luulin sen nauravan siksi että liioittelen.

Hetken päästä vasta miehen naurettua aina vaan hokasin että se tarkoitti kuinka suuri muisti siinä on. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 23:28 nainen kirjoitti:
Tää nyt niin hirveen hauska ole mutta nauratti kuitenkin.
Puhuttiin miehen kanssa puhelimista, joista mäkin nyt yleensä tiedän jotain ainakin.

Mies sitten kysyi multa että kuinka iso muistikortti mun puhelimessa on, johon mä sitten vastasin että jotain näin iso ja tein sormillani kortin kokoisen neliön ilmaan.

miestä vähän nauratti ja minä fiksuna tarkensin että no vähän pienempi ehkä kun luulin sen nauravan siksi että liioittelen.

Hetken päästä vasta miehen naurettua aina vaan hokasin että se tarkoitti kuinka suuri muisti siinä on. :D
Tyypillistä naista :D :LOL:
 
Oltiin työporukalla baarissa toissa sunnuntaina.
Tulin vessasta pöytään takasin, niin siinä oli nainen hirvittävän ison ruusupuskan kanssa ja työkaverit luetteli siinä minkälaiset ruusut haluaa ostaa.. Yks meidän miehistä sitten kovaan ääneen selvitti,että hän maksaa kaiken ja ostakaa mitä haluatte!
Katsoin sitten kummissani, koska huomasin ettei se nainen ollutkaan ruusunmyyjä, vaan kansanedustaja Marja Tiura!!! :D

Porukka oli vaan niin jurrissa,ettei tajunnut/tunnistanut..
Pelastin tilanteen onnittelemalla häntä jne. ei tainnut Tiurakaan tajuta mitä tapahtui.. hiukan nolotti kaverien puolesta! :LOL:
 
mamaria
:LOL: :LOL: :LOL:

puolet onnistuin lukemaan vain pieni hymyn kare suunpielessä mutta sitte rupes jo repeillä niin että lapsetki kattoo kummissaan :kieh:


no tässä minunki pieruhuumoria, olen kyllä vissiin joskus viime aikoina kehannu johonki muuhunki ketjuun kirjottaa jutun siitä, kun kouluaikoina pieretti kamalasti ja työnsin penkkiä taakse päin että sen ääni peittäs pierun. ja sitte siitä ei kuulukaan ääntä! "mikä se oli?" "**** pieras!" ja kaikki räkätti

muutenki stressaan aina mahallani ja pierettää kamalasti aina kun on jossain juhlissa ja joskus jopa kun on vieraita muuten vain. vitsi nyt alko nolottaa että kyllä varmana kaikki on tajunnu että kuka se haisee, kun meikäläinen yrittäny hiljaa suhautella jossain syrjemmällä... B) :ashamed: :ashamed:
 
tapahtui viime vkolla töissä..olin tulossa tauolta ja kävelin kassoille päin.yhdessä jonossa seisoi nainen (n.55-60 v) ja katsoin,että onpas laittanu hauskan paidan päälle..tiedättehän niitä "muskelinkuva" t-paitoja joillain miehillä..no,menin kassajonon ohi ja kas,tädilläpä ei ollut paitaa saati rintaliivejä..takki auki ja kauluri kaulassa,mutta tissit paljaana!! :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 14:48 Accra kirjoitti:
tapahtui viime vkolla töissä..olin tulossa tauolta ja kävelin kassoille päin.yhdessä jonossa seisoi nainen (n.55-60 v) ja katsoin,että onpas laittanu hauskan paidan päälle..tiedättehän niitä "muskelinkuva" t-paitoja joillain miehillä..no,menin kassajonon ohi ja kas,tädilläpä ei ollut paitaa saati rintaliivejä..takki auki ja kauluri kaulassa,mutta tissit paljaana!! :eek:
eikä :eek: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 00:06 nirppurotta kirjoitti:
Kai mun on taas pakko tää kertoa....Siis tuossa vuosi sitten soi ovikello ja minä menin sitä sitte avaamaan. No oven takana tumma, kiharatukkainen mies innokkaasti availi jotain pussukoita ja paketteja. Huusin kovalla äänellä ukolle, että "Täällä on taas joku turkkilainen taulukauppias, tuu ajaan se h.elvettiin!" Mies tuli sitte eteiseen, jolloin todella hämillään oleva mies sanoi selkeällä suomen kielellä " Tässä ois nyt sitte se teidän Canal+ paketti..."

Hiukan hävetti :ashamed:
:LOL: Tää oli kyllä niiiiiiin hyvä :D Saattais olla hiukka nolona loppuajan ku se mies sitä pakettia asettelis :LOL:
 
poliisit
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 23:10 Pinki kirjoitti:
mun siskoni aikoinaan ajoi autolla kotio päin, kappas vain, ylinopeutta. polliisi-setä se sitten pysäytti ja kysyi; minnes tytöllä kiire? sisko vastasi ;VESSAAN! katsoi kärsivästi polliisia. ei tullut sakkoja :D
Poliisit on kyllä joskus niin ihania... Ajoin ajatuksissani poliisiratsiaan Jukolan viestien aikaan. En tietenkään ollut huomannut 50km rajoitusta, koska sitä ei normaalisti tiellä ollut. No poliisit pysäyttivät, pyysivät papereita ym. ja kertoivat mun ajaneen siinä 50 alueella 82km/h. Selitin silmät kirkkaina, että olin kyllä huomannut rajoituksen, mutta jotenkin ajattelin siinä olevan 80 kuten normaalisti ko. risteysalueella mielestäni on ollut. Poliisi uskoi, eikä antanut sakkoja, toivotteli vain rauhallista loppumatkaa. Myöhemmin tajusin, ettei siinä risteyksessä oikeesti ole mitään rajoitusta, samaa satasta saa ajaa kuin muutenkin kesäkelillä. Olin siis ajanut normaaliavauhtia hitaampaakin, vaikkakin reilusti ylinopeuttasiihen 50km/hrajoitukseen nähden
 
harmis
Kaverini ja hänen poikaystävänsä olivat mieltyneitä S/M-touhuihin. Niissä touhuissahan tarvitaan piiskaa ja kaverini meni hevostarvikeliikkeeseen ostamaan raippaa. Kaverini meni liikkeesen ja sanoi, että tarviin raipan. Myyjä oli kysynyt, että tarviitko sen raipan ratsu- vai ravihevoselle? Kaverini siihen, että en mä sitä hevoseen aatellu käyttää, itelle se tulee. Vähän sitä nolotti, kun se tajusi, mitä oli sanonut :LOL: Oli se sitten kuitenkin koonnut itsensä ja ostanut ratsuhevosraipan. Minulta ei olisi onistunut, luultavasti olisin tuollaisen kommentin jälkeen paennut liikkeestä jonnekin häpeämään...
 
Kävästiin viime lauantaina anoppilassa kahvilla. Anoppi siinä jotain selitteli ja höpötteli kunnes siltä yks kaks tipahti tekarit kahvikuppiin. :LOL: Me revettiin totaalisesti miehen kanssa, eikä se nauru meinannu loppua millään. Anoppikin onneks huumori-ihmisenä nauro mukana. :LOL: :LOL: :LOL:

Kerran anoppi oli soittanut meille, mie soitin sinne päin takasin ja appipuoli vastas puhelimeen: "Hoikka Jorma" (on ihan oikeasti hänen nimensä). Mie repesin täysin ja kakistelin tirskujen lomasta, että muksut tuos pelleilee, olikos se anoppi soitellu... :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä