Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

Me oltiin kahden kaverin kanssa 15-kesäisinä junassa. Juna oli ihan täynnänsä ja toinen kavereista lähti etsimään tyhjiä istumapaikkoja, me jäätiin odottamaan vaunujen väliin tavaroiden kanssa. Jonkin aikaa kulu ja lopulta kaveri tuli tulipunaisena takaisin. Konnari oli tullu käytävällä vastaan ja pyytänyt lippuja. Noh, kaverilla oli sellainen huppari missä on edessä vetoketjutasku. Hänellä oli siellä lompakko ja matkalippu ja pari muutakin tavaraa... Hän oli vetäissyt lompakon taskusta ja samalla lensi kauniissa kaaressa tampooni parin rivin päässä istuvan henkilön syliin. :D Tarkkaan en muista oliko kyseessä mies vaiko nainen ja kävikö kaveri poimimassa ob:nsa takaisin mutta meitä nauratti ihan hervottomasti tämä juttu silloin.

Poikani oli parivuotias ja tykkäsi kovasti syödä keitettyjä kananmunia. Kerran kuorin hänelle yhden ja hän meni olohuoneeseen sitä syömään. Kohta kuului itkuinen huuto: 'Äiti mun muna on ihan karvanen!!' Oli sitten laittanut sen kananmunan kissankarvaiselle sohvalle :D

Kerran muksu taas kertoi, että oli päiväkodissa leikkinyt tyttöjen kanssa ravintolan perustamista. Ravintolan nimeksi hän oli keksinyt 'Kiinalainen seksi'! Meillä oli naurussa pitelemistä ja niin oli varmaan ollut tarhan tädeilläkin... (kiinalainen ravintola oli pojalle tuttu, mutta mistähän se tuon seksin kehitti??)

Kerran kun oltiin päiväkotiin menossa, ajoi ohi koululainen ilman käsiä pyörällä. Poika katsoi kauhuissaan ja kysyi 'Äiti miks koululaisilla ei oo käsiä??'
:LOL:

Soitin kerran tilauksen Josefssonille ja me oltiin just ennen puhelua naurettu mutsin kanssa jollekkin asialle ihan kippurassa. Sain hillittyä itteni puhelun alkuajan ja sit vilkasin mutsin suuntaa ja repesin ihan totaalisesti. Mä nauroin ihan kippurassa ja hoin sinne puhelimeen Anteeks kauheesti kun mua näin naurattaa ja yritin lopettaa sitä naurua mutta eihän siitä mitään tullu kun mutsi hekottaa vieressä. En kehdannu laittaa puhelintakaan enää kiinni kun olin sanonu jo tietoni. Mutsi lähti sit vessaan nauramaan ja laitto vesihanat täysille että mä en kuulis sitä. Lopulta se tätikin siellä puhelimessa alko nauramaan kun mä edelleen hekotin vedet silmissä. No, lopulta sain hillittyä itteni ja tehtyä tilauksen loppuun mutta kyllä hävetti! :ashamed: Siitä lähtien oon hoitanu tilaukset netin kautta.. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 14:18 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 11:15 Tou kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 10:24 enga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 10:04 Jrpuu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 09:57 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 06:58 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:10 enga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
pikkuveljeni sukunimi on sama kuin esim. tanska...

Äitini oli puhelinmyyjä joka soitti ihmisille ja myi lehteä, tuli eteen nimi raija ruotsi...äidillä meinasi pokka pettää...
äiti laittoi tämän lapun alimmaksi pinoo jota soitti läpi (paperinippu)

Oliko tarpeeksi selvästi artikuloitu ??
:D

Mäkään en oikein käsitä missä se hauskuus tässä pilee... :/ :/
??? Minäkään en ymmärrä missä kohti pitäs nauraa??? :eek:

Siis niin ku tarkoittaako tuo sitä että kun minäkin aikoinaan jouduin pari kuukautta puhelinmyyntiä tekemään niin mun ois pitänyt aina revetä kun tuli joku tuttu sukunimi vastaan, jos siis minun serkku ois vaikka Virtanen ja olisi papereissa seuraava soitettava ollut Veera Virtanen niin mun ois pitänyt laittaa lappu pinon alimmaiséksi ja nauraa yksinäni????
Ei kyllä nyt aukene tää juttu mullekkaan :eek:
Vai onko sukunimessä Ruotsi jotain koomista? Mä en kyllä keksi, sorry :/
no ei pitäis olla vaikee ymmärtää mutta kun en viitis ihan oikeeta nimee kertoo ..

Tilanne on vähän sen tapanen kun toinen esittelis itsensä jussi pulkka ja toinen liisa liukuri ... :whistle:
JOO, KYLLÄ SEN YMMÄRSIN...Niinkuin varmaan muutkin... Mutta MITÄ HAUSKAA siinä on?
Juu, ei ymmärrä ei... Mitä hauskaa on jos liukuri ja pulkka kohtaa?
Siis varmaan tarkottaa tyyliin, Tiina Tanska soittaa Raija Ruotsille, vähän niinku v...lun makua tms. En nyt tiiä siitä hauskuudesta, jollekkin joku asia on huvittavampaa...

tilda harmailee
Nämä on tosi hyviä!!! Mä täällä yksikseni hyrisen ja lapset kävi just kysymässä, että "äiti mitä sä oikein teet?"..

Noh, mä kerron tosi tarinan tädistäni...

Tämä on kans tapahtunut joskus vuonna kirves ja vasara. Tätini oli töissä pienen paikkakuntamme ainoalla kioskilla. Siihen oli alkuillasta (lauantai tais olla) tullu nuori mies ostoksille ja sanonut vähän kuiskaamalla

mies: saanko Näkki-paketin?
Tätini oli tuonu näkkäri paketin, johon mies: "eiku Näkki-paketti".. Noh tätini oli käynyt hakemassa NAKKI-paketin ja siihen mies oli jo tuskastuneena isolla äänellä "eikä ku NÄKKI-paketti, k.ortsuja!!!". Tätini oli hakenut kyseiset kumit ja tuumannu naama virneessä "ai sä meinaat, että sulla on nakit omasta takaa"... nuori mies oli nolona maksanut ja lähtenyt matkoihinsa. Ei ollu kuulemma sen jälkeen näkynyt kyseistä nuorta miestä, kun tätini oli ollu työvuorossa :LOL:

no tällainen tapaus muistuu kaukaa:

joku lehtimyyjä soitti ja vastaan puhelimeen. vähän just että ei paljo kiinnosta. myy ristikkolehtiä ja kysyy että tekeekö äiti ristikoita. siinä vastailen puolikiinnostuneena ja jostain syystä otan kynän käteen ja alan pelleillä sillä, survon sitä korvaan tms, sisko näkee, repee nauramaan ja itellä pettää pokka. nainen toisessa päässä vaan jatkaa selostustaan ja ite alkaa nauraa vielä enemmän.
en muista miten loppu, mutta mitään en tilannu :D

hauskuudesta en tiiä,mutta nolo tapaus oli..olin töissä ja kassalle tuli siilitukkainen asiakas.Alkoi sitten maksamaan ostoksia ja ennen kun ehdin höylätä pankkikortin,niin huomasin että kortissa oli naisen nimi.Sa noin asiakkaalle;anteeksi,mutta tämä ei ole teidän kortti.Johon asiakas (naisen äänellä);ai miten niin,haluatko henkkarit!Nolona sitten änkytin,että olin lukenut nimen väärin.. :ashamed: Minkäs teet,jos näyttää aivan mieheltä.. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:13 titityy kirjoitti:
Tämä tapahtui tuossa loppukesästä... Äitini ja isäpuoleni olivat meillä kylässä. Siinä sohvalla istuskeltiin ja höpöteltiin niitä näitä. Meidän poika, silloin reilun vuoden ikäinen tulee makkarista olkkariin, kädessään teko-jorma. (oli hakenut sen meidän yöpöydän laatikosta)
Poika sitten ojentaa jormaa ukille. Ukki tuumaa: ' Sinäkö löysit kikkelin?' Minä siihen väliin tempaamaan jorman pojalta pois ja varmasti olin tulipunainen. Hulluna aloin sönköttämään ja kiivaasti selittämään, että ei me sitä käytetä, ei varmasti käytetä, se vaan on siellä laatikossa... Sitä hoin ja nauroin samalla sellaista sekavaa naurua.

Tämä isäpuoleni on myös kerran aikaisemmin 'tavannut' tämän jorman. Muuttolaatikoita kantoi ja se jorkkis oli yhden laatikon päällä. Oli sitten äidilleni tuumaillut, että arvaas mikä siellä oli ja olipas se iso. Tämä meidän jorkka jota siis EI käytetä on sellainen todella kookas. :D

(muoks. puuttui lause välistä)
:LOL: Eiiiii, #&%?$!* :LOL:

Yoi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 13:21 Nani kirjoitti:
Tämä on ajalta, kun asuimme vielä rivarissa. Samassa talossa asui eläkeläispariskunta, joilla oli 2 kissaa. Toinen kissoista oli ottanut tavaksi käydä isolla hädällä kukkapenkissäni.

Tästä suivaantuneena taas kerran näin tämän naukuhyväkkään hiipivän kukkapenkkiäni kohti kakkiaikeissa. Ajattelin peläyttää sen pois ja avasin takapihan oven ja rääkäisin karmealla äänellä ja laitoin samantien oven kiinni. Samassa huomasin, että tämä naapurin pappa oli ollut ihan pihamme vieressä viemässä jotain roskia kompostiin. Pappa pelästyi niin paljon, että pinkaisi kottikärryjen kanssa juoksuun niin että hippulat vinkui. Ajatteli varmaan, että jokiu hirviö ajaa häntä takaa... Mutta kyllä lähti kisukin lipettiin. :D
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 13:28 vieras kirjoitti:
Oltiin muutettu yhteen just. Makasin sängyssä ja mies tuli peräs sammuttaen valot ekaks. Sit mä rupeen antaa iltapusuu...
hartiat löytyy ... mis kaula ja pää... se oli käyny makaa väärinpäin .
Rupes repeilee ja sit vasta tajusin et silittelen sen pakaroita...
nää oli ihan parhaat, muuten vaan hymyilytti nuo jutut mut nämä :LOL: :LOL:

muori
Meidän tytölle oli tulossa kaveri kylään ja kun oveen koputettiin pikkuveli meni aukaseen ja yritti säikäyttää huutamalla pöö kun luuli ovella olevan siskon kaverin, siellä olikin jehovantodistajia.Silloin pikkuveli sai jalat alleen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 18:16 Tättähäärä kirjoitti:
Mä voisin kertoa monia hauskoja juttuja meidän lasten sukunimestä kun kukaan ensi kertaa kuullessa ei sitä voi uskoa, siis suomalainen sukunimi mutta hieman hassu :D
Kerro toki, ellei oo niin ettet halua sukunimeä julkisuuteen. :)

ystävä
Isä vastasi puhelimeen ja veljelleni soitettiin, no isä meni sitten huutelemaan ulos että puhelimeen, no se ei ollutkaan siellä, isä meni takasi puhelimeen niin tää joka soitti sano sinne puhelimeen että: "mitäs homo", kun luuli veljeni tulevan puhelimeen, isä vaan nauro... ja tää ho... oli siis huumoria(outo huumorin taju)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 09:50 Kylkiluu kirjoitti:
Nää on kyllä hulvattomia :LOL:

Mulla oli joskus opiskeluaikoina rahat usein vähissä ja kävin ainakin kerran kuussa pankissa nostamassa viimeiset rahat tililtä (tyyliin 30 mk) kun ei automaatista saanut. Siinä noston yhteydessä kysytään aina paperit ja pyydetään kuittaus... Kerran mulla oli laukussa oman passini lisäksi yhden kaverin passi, se oli edelliseltä baarireissulta jäänyt mun laukkuuni ja olin sitä kiikuttamassa kaverille takas. Ojensin ne kamun paperit sitten pankin tädille, huomasin saman tien erehdykseni ja tempaisin passin tädin käsistä huudahtaen: "EIKU EI SITÄ, NE ONKIN VÄÄRÄT PAPERIT!!" Virkailija katseli mua ihmeissään. Kaivelin sitten oman passini esiin ja kun kuittauksen aika tuli, olin juuri ajatellut pikkusiskoani ja epähuomiossa kirjoitin hänen nimensä kuittiin. Ja sitten tuumasin tädille, että "hei nyt mä kirjoitin väärän nimen tähän, saisko uuden kuitin".

Minähän se virkailija mua mahtoi pitää :LOL: Kyllä tosi vinoon katseli...
:LOL: :LOL: Oikeesti nauran ihan vedet silmissä, varsinki toi on hyvä ku kirjotit viel väärän nimmarinkin :LOL: :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 11:15 Tou kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 10:24 enga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 10:04 Jrpuu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 09:57 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 06:58 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:10 enga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
pikkuveljeni sukunimi on sama kuin esim. tanska...

Äitini oli puhelinmyyjä joka soitti ihmisille ja myi lehteä, tuli eteen nimi raija ruotsi...äidillä meinasi pokka pettää...
äiti laittoi tämän lapun alimmaksi pinoo jota soitti läpi (paperinippu)

Oliko tarpeeksi selvästi artikuloitu ??
:D

Mäkään en oikein käsitä missä se hauskuus tässä pilee... :/ :/
??? Minäkään en ymmärrä missä kohti pitäs nauraa??? :eek:

Siis niin ku tarkoittaako tuo sitä että kun minäkin aikoinaan jouduin pari kuukautta puhelinmyyntiä tekemään niin mun ois pitänyt aina revetä kun tuli joku tuttu sukunimi vastaan, jos siis minun serkku ois vaikka Virtanen ja olisi papereissa seuraava soitettava ollut Veera Virtanen niin mun ois pitänyt laittaa lappu pinon alimmaiséksi ja nauraa yksinäni????
Ei kyllä nyt aukene tää juttu mullekkaan :eek:
Vai onko sukunimessä Ruotsi jotain koomista? Mä en kyllä keksi, sorry :/
no ei pitäis olla vaikee ymmärtää mutta kun en viitis ihan oikeeta nimee kertoo ..

Tilanne on vähän sen tapanen kun toinen esittelis itsensä jussi pulkka ja toinen liisa liukuri ... :whistle:
JOO, KYLLÄ SEN YMMÄRSIN...Niinkuin varmaan muutkin... Mutta MITÄ HAUSKAA siinä on?
Tämä on muuten tämän ketjun ehdottomasti hauskinta antia. Jatko tosin jää mulla luettavaksi toiseen kertaan, kun nyt en jaksa enää pysyä hereillä. Pitää muistaa tsekata, miten tämä kiista päättyy.

PS Minäkään en tajua.

Yhteistyössä