Mulla kans tuli tämmösiä juttuja mieleen...
Äitini tuli käymään päiväkahvilla ja silloin esikoinen osas vasta kontata.. vähän ajan päästä konttas siihen mummin eteen iso vaalenpunainen dildo suussa... minun äitillä pääsi nauru ja muina miehinä kyseli, sitte että mistäs tämmösiä saa.. (tietenki, ettei mulla ois hävettäny niin paljoa).. mutta olimpahan mie punanen... :ashamed:
-----
Tämä tapahtuma sattu sitte äitini siskolle.. mies oli tullu hakemaan vaimoansa töistä kotiin ja vaimo sano, että kävästään tuossa siwasta hakemassa äkkiä maitopurkin.. noh.. mies jäi sitte parkkiin odottamaan ku vaimo käy kipasemassa kaupassa...
Vaimo tuli kaupasta ja istuutui autoon ja päästi mahottoman ison pierun... vierestä kuulu rykäsy ja ku vaimo katso mieheen niin siinä ei ollutkaan oma mies vaan joku toinen.. nolosti nousi sitte autosta ja katto ympärilleen niin takana oli heidän oma autonsa jossa oma mies istu.. eli parkissa oli peräkkäin kaks samannäköstä autoa ja tämä äitin sisko oli menny hopuissaan väärään autoon...
-----
Sitte tämä sattu ku olin yökkönä ja menin jakamaan aamuvuorolaiselle valmiiksi lääkkeet tarjottimelle.. mulla sitte pieretti ihan kauheasti ja aattelin, että ku yksin täällä lääkehuoneessa olen niin voihan sitä paukun päästää.. haju oli aivan hirveä.. niin siinä samassa tuli sitte toinen yökköläinen hakemaan jotain tavaraa tästä samasta lääkehuoneesta.. vähänkö mulla hävetti.. :ashamed:
------