Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
 
Meidän duunista tilasi yksi firma lounasannoksia. Ne soitti aina aamulla ja kysyvät sen päivän ruuat.
Me istuttiin aamiaisella ja puhelin soi. Yksi kokki-mimmi siitä vastaamaan ruoka suussa.
Se sai järkyn yskänkohtauksen ja ähki puhelimeen että " ku mulla on muna suussa".
Arvaa repeskö se sihteeri, joka niitä safkoja tilaili. Onneksi oli tuttu.
 
Mulle soitettiin tässä vähän aikaa sitten koti-ideasta et olis sohva tullu mikä tilattiin. No minä kuulin et se nainen olisi sanonut et "kotiliedestä" ja ajattelin tietty et joku lehtimyyjä yrittää myydä mulle lehtiä.(vaikka eihän ne edes yhdestä lehdestä soita, mut jotenkin siinä sekosin) Minä siihen et en tilaa mitään ja toinen yrittää selittää et olen koti....ja minä taas et eikö mee jakeluun et en todellakaan tilaa mitään kun on pieni vauva ja muutenkin kiire. Aikani kun pajatin niin nainen onneksi puhui päälle sen verran tiukkaan sävyyn et oli munkin pakko kuunnella. Toinen sanoi vaan, et sohva olis tullu tuutteko hakemaan. Vähän nolotti ja anteeksi pyytelin . :ashamed:
 
en muista mistä oon tän kuullu ja kuka on näin sanonu,mut joku mies oli joskus ajanu poliisin puhallusratsiaan. oli vissii juonu pari niin ettei ollu varma lukemista ja pistäny sisun suuhun ennenku avas ikkunan. poliisi pukkas sen pillin tyypin suuhun ja tyyppi puhalsi sen sisun sinne pilliin. poliisisetä alko kaivaa sitä sisua pois sielt,nii tää tyyppi oli lohkassu,et voin mä sulle omanki tarjota :LOL:
oli kuulema sit ollu vähän huumorintajuton poliisi just sillon ja palaverin paikkahan se sitten oli... :whistle: :D
 
Kinder Bueno
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:07 Lentokala kirjoitti:
Meidän duunista tilasi yksi firma lounasannoksia. Ne soitti aina aamulla ja kysyvät sen päivän ruuat.
Me istuttiin aamiaisella ja puhelin soi. Yksi kokki-mimmi siitä vastaamaan ruoka suussa.
Se sai järkyn yskänkohtauksen ja ähki puhelimeen että " ku mulla on muna suussa".
Arvaa repeskö se sihteeri, joka niitä safkoja tilaili. Onneksi oli tuttu.

ei saakeli.. :LOL: ukko herää koht ja mä kusen housuuni.. :D :LOL: hehhehee :LOL: :LOL: :LOL:
 
Mun naapurilla on kamalan paha R vika, tyyppi on poikani parhaan kaverin isä siis ja ihan moitteeton tyyppi toki =)
Toinen napurini tuli yksi päivä lastensa kanssa mein pihaan touhuamaan ja katsoi kaukaa että seison mieheni kanssa ulkona, ja ystäväni huutaa kaukaa ISOLLA äänellä, R kirjainta korostaen "terrrrrrrrrrrrrrrve kaverrrrrrrrrrrrrrrit" ja huomasi sitten pihassa että tökötän jutskaamassa tämän r vikaisen isukin kanssa :ashamed:
No höh :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
pikkuveljeni sukunimi on sama kuin esim. tanska...

Äitini oli puhelinmyyjä joka soitti ihmisille ja myi lehteä, tuli eteen nimi raija ruotsi...äidillä meinasi pokka pettää...
äiti laittoi tämän lapun alimmaksi pinoo jota soitti läpi (paperinippu)

Oliko tarpeeksi selvästi artikuloitu ??
:D <br><br>
 
Yksi kaveri oli kerran ajanut pyörällä oikeen tälläytyneenä, joihinkin rientoihin oli menossa, ja alkoi pierettämään. No, kaveri kurkkas taakse päin vasemman olan yli et joo, ei oo ketään ja nosti toista kankkua satulasta silleen tiedättehän, toispuoleisesti ja päästi kunnon pierut. No, heti pieraistuaan kauhukseen huomas kun mies ohitti sen pyörällä oikeelta puolelta, eli oli ollut ihan takana kun tää päästi paukut. :LOL:
 
titityy
Tämä tapahtui tuossa loppukesästä... Äitini ja isäpuoleni olivat meillä kylässä. Siinä sohvalla istuskeltiin ja höpöteltiin niitä näitä. Meidän poika, silloin reilun vuoden ikäinen tulee makkarista olkkariin, kädessään teko-jorma. (oli hakenut sen meidän yöpöydän laatikosta)
Poika sitten ojentaa jormaa ukille. Ukki tuumaa: ' Sinäkö löysit kikkelin?' Minä siihen väliin tempaamaan jorman pojalta pois ja varmasti olin tulipunainen. Hulluna aloin sönköttämään ja kiivaasti selittämään, että ei me sitä käytetä, ei varmasti käytetä, se vaan on siellä laatikossa... Sitä hoin ja nauroin samalla sellaista sekavaa naurua.

Tämä isäpuoleni on myös kerran aikaisemmin 'tavannut' tämän jorman. Muuttolaatikoita kantoi ja se jorkkis oli yhden laatikon päällä. Oli sitten äidilleni tuumaillut, että arvaas mikä siellä oli ja olipas se iso. Tämä meidän jorkka jota siis EI käytetä on sellainen todella kookas. :D

(muoks. puuttui lause välistä)<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:13 titityy kirjoitti:
Tämä tapahtui tuossa loppukesästä... Äitini ja isäpuoleni olivat meillä kylässä. Siinä sohvalla istuskeltiin ja höpöteltiin niitä näitä. Meidän poika, silloin reilun vuoden ikäinen tulee makkarista olkkariin, kädessään teko-jorma. (oli hakenut sen meidän yöpöydän laatikosta)
Poika sitten ojentaa jormaa ukille. Minä siihen väliin tempaamaan jorman pojalta pois ja varmasti olin tulipunainen. Hulluna aloin sönköttämään ja kiivaasti selittämään, että ei me sitä käytetä, ei varmasti käytetä, se vaan on siellä laatikossa... Sitä hoin ja nauroin samalla sellaista sekavaa naurua.

Tämä isäpuoleni on myös kerran aikaisemmin 'tavannut' tämän jorman. Muuttolaatikoita kantoi ja se jorkkis oli yhden laatikon päällä. Oli sitten äidilleni tuumaillut, että arvaas mikä siellä oli ja olipas se iso. Tämä meidän jorkka jota siis EI käytetä on sellainen todella kookas. :D
Apua mä repeen :LOL: :LOL: :LOL: eikä sais nauraa ku poju ja mies tossa nukkuu :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:09 Kinder Bueno kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:07 Lentokala kirjoitti:
Meidän duunista tilasi yksi firma lounasannoksia. Ne soitti aina aamulla ja kysyvät sen päivän ruuat.
Me istuttiin aamiaisella ja puhelin soi. Yksi kokki-mimmi siitä vastaamaan ruoka suussa.
Se sai järkyn yskänkohtauksen ja ähki puhelimeen että " ku mulla on muna suussa".
Arvaa repeskö se sihteeri, joka niitä safkoja tilaili. Onneksi oli tuttu.

ei saakeli.. :LOL: ukko herää koht ja mä kusen housuuni.. :D :LOL: hehhehee :LOL: :LOL: :LOL:
Huippu :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:16 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:13 titityy kirjoitti:
Tämä tapahtui tuossa loppukesästä... Äitini ja isäpuoleni olivat meillä kylässä. Siinä sohvalla istuskeltiin ja höpöteltiin niitä näitä. Meidän poika, silloin reilun vuoden ikäinen tulee makkarista olkkariin, kädessään teko-jorma. (oli hakenut sen meidän yöpöydän laatikosta)
Poika sitten ojentaa jormaa ukille. Minä siihen väliin tempaamaan jorman pojalta pois ja varmasti olin tulipunainen. Hulluna aloin sönköttämään ja kiivaasti selittämään, että ei me sitä käytetä, ei varmasti käytetä, se vaan on siellä laatikossa... Sitä hoin ja nauroin samalla sellaista sekavaa naurua.

Tämä isäpuoleni on myös kerran aikaisemmin 'tavannut' tämän jorman. Muuttolaatikoita kantoi ja se jorkkis oli yhden laatikon päällä. Oli sitten äidilleni tuumaillut, että arvaas mikä siellä oli ja olipas se iso. Tämä meidän jorkka jota siis EI käytetä on sellainen todella kookas. :D
Apua mä repeen :LOL: :LOL: :LOL: eikä sais nauraa ku poju ja mies tossa nukkuu :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ei saakeli :LOL: Parasta tuossa on tuo selitys "ei varmana käytetä" niin kuin nyt joku uskoisi :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:23 Birdii kirjoitti:
jos näitä pierujuttuja viel..

menin eilen röökille pihalle(kuten yleensä mennään)..asun rivarissa..nooh, avasin ulko-oveni ja otin askeleen ulos, samalla pääsi sellenen löysähkön kuuloine pieru..jotenkin vaistomaisesti käänsin katseeni vasempaan(naapurin oven luo)ja sielläpäs oli naapurin mamma ja pappa röökillä myös..tuli hiljainen hetki ja he poistuivat sisälle, voin vain kuvitella mitkä olivat ensimmäiset lauseet eteisessä"kuulitko kun naapurin ämmä pieras"..
Sellanen *märät posket lepattaa*-pieru :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:07 Lentokala kirjoitti:
Meidän duunista tilasi yksi firma lounasannoksia. Ne soitti aina aamulla ja kysyvät sen päivän ruuat.
Me istuttiin aamiaisella ja puhelin soi. Yksi kokki-mimmi siitä vastaamaan ruoka suussa.
Se sai järkyn yskänkohtauksen ja ähki puhelimeen että " ku mulla on muna suussa".
Arvaa repeskö se sihteeri, joka niitä safkoja tilaili. Onneksi oli tuttu.
Veti kyllä pohjat!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
mie
Mun poika pyys kerran (oli varmaan vajaa 3v.) kaupassa namia, ensin jotain isoa pussia pyysi ja sanoin, että ottaa jotain pientä. Poika tulee sitten kinderin kanssa mun luo ja sanoo isoon ääneen: "äiti, mä haluun rehellistä munaa". Vähänkö ihmiset katto :LOL:
 
mie vielä
pojan olessa n. 3v. syksyllä, kun ilmat viileni eikä poika halunnut hanskoja sanoin aina et pannaan ne sit ulkona kun tulee kylmä. Kerran sitten poika sanoi lähtiessä: "äiti, ei panna hanskoja. Eikä paneta ulkonakaan" :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:36 Birdii kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:25 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:23 Birdii kirjoitti:
jos näitä pierujuttuja viel..

menin eilen röökille pihalle(kuten yleensä mennään)..asun rivarissa..nooh, avasin ulko-oveni ja otin askeleen ulos, samalla pääsi sellenen löysähkön kuuloine pieru..jotenkin vaistomaisesti käänsin katseeni vasempaan(naapurin oven luo)ja sielläpäs oli naapurin mamma ja pappa röökillä myös..tuli hiljainen hetki ja he poistuivat sisälle, voin vain kuvitella mitkä olivat ensimmäiset lauseet eteisessä"kuulitko kun naapurin ämmä pieras"..
Sellanen *märät posket lepattaa*-pieru :LOL: :LOL:
ihan tosi..just niin et joku ripurapu tulis housuun :LOL:
Lusikallinen :LOL: ....ei vaan kauhallinen. :LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:36 Birdii kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:25 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:23 Birdii kirjoitti:
jos näitä pierujuttuja viel..

menin eilen röökille pihalle(kuten yleensä mennään)..asun rivarissa..nooh, avasin ulko-oveni ja otin askeleen ulos, samalla pääsi sellenen löysähkön kuuloine pieru..jotenkin vaistomaisesti käänsin katseeni vasempaan(naapurin oven luo)ja sielläpäs oli naapurin mamma ja pappa röökillä myös..tuli hiljainen hetki ja he poistuivat sisälle, voin vain kuvitella mitkä olivat ensimmäiset lauseet eteisessä"kuulitko kun naapurin ämmä pieras"..
Sellanen *märät posket lepattaa*-pieru :LOL: :LOL:
ihan tosi..just niin et joku ripurapu tulis housuun :LOL:
pakko kommentoida tähän... mä kerran mätänin partsilla oikeen huolella ja mun mies tuli sit kans partsille. ilmeisesti naapurin pariskunta luuli et menin sisälle ku ovi kävi ja sit kuulu just tyyliin et kuulitko ku naapurin akka pieree (näkivät mut siis kun tulin partsille)
oli pakko päästää viel yks kunnon töräys niin johan alko niiden ovi käymään :LOL:
 
Kaverin puolesta hävetti joskus baarissa, kun "muutaman" drinkin jälkeen kävi vessassa. Aikani ihmettelin ihmisten hupaisaa reaktiota meidän kohdalla, kunnes tajusin, että kaveri oli vetänyt sukkahousut p.erseen kohdalta hameen päälle :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:31 mie kirjoitti:
Mun poika pyys kerran (oli varmaan vajaa 3v.) kaupassa namia, ensin jotain isoa pussia pyysi ja sanoin, että ottaa jotain pientä. Poika tulee sitten kinderin kanssa mun luo ja sanoo isoon ääneen: "äiti, mä haluun rehellistä munaa". Vähänkö ihmiset katto :LOL:
:LOL: :LOL:
 
Hyi
Kerran mä oli lähdössä töistä ja menin hakemaan pikku kopista puhtaat vaatteet seuraavalle päivälle. No ajattelin päästää hiljaisen pierun , kun ei tänne kuitenkaan kukaan muu satu tuleen yhtä aikaa....

No tulipa tietenkin ja se haju oli tottakai aivan kamala. Ihan tosi! :ashamed: :ashamed:

Eipä jäänyt työkaverille epäselväksi kuka haisee... :ashamed: No lähdin kiireen vilkkaa kopista käpälä mäkeen ja seuraavana päivänä hymyilin maireasti! :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä